Marseille is echt wel een grote club en CSKA Moskou ook. Misschien is de laatste niet aansprekend maar een grote club is het zeker.
Mijn enige vrees is nu dat er uitwedstrijden uitrollen naar Moskou en Sofia.
Geen enkele interessante uitwedstrijd, aangezien Marseille een onzettend criminele stad schijnt te zijn en die oostbloklanden ook allemaal ver weg zijn.. Klote poule..
AZ een mooie poule qua kwaliteit, als wij thuis kunnen tegen Levski en Dinamo geef ik ons nog een prima kans!!!! Uit tegen CSKA en Marseille hopen op ergens een puntje...
En ja, voor ons als supporter is het een kutpoule...
The two most powerful warriors are patience and time.
Robert schreef:Geen enkele interessante uitwedstrijd, aangezien Marseille een onzettend criminele stad schijnt te zijn en die oostbloklanden ook allemaal ver weg zijn.. Klote poule..
ik vind nu net Marseille de enige echt interessante uitwedstrijd (als...)
Damn, precies de loting waar je elke keer zo bang voor bent.
Kan Oost-Europa niet een eigen Cup krijgen?
Lelijke tegenstanders, wel een redelijke kans op de derde ronde lijkt me. Moskou en Marseille maar thuis dacht ik zo, dat zijn vier punten, plus nog eens vier in de uitwedstrijden.
Laatst gewijzigd door Vincent op 04-10-2005 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij bedoelen dat we tegen ploegen als CSKA en Marseille toch weinig kans maken op 3 punten, als we thuis van Levski en Dinamo winnen, hebben we 6 punten. 3e plaats geeft wel recht op doorgaan....
The two most powerful warriors are patience and time.
Er gaat nu gerekend worden wanneer uit en thuis word gespeeld. Kut dat die noorse ploegen niet eens in onze poule konden komen Nu heb je drie van die kutlanden/ploegen erbij. Lastig tegen te voetballen vooral.
En nu nog maar even wat russische en andere oostblok vertaalsites zoeken voor spandoekjes
michel schreef:
Lekker dichtbij en een fantastisch stadion. Heb echter ook van diverse mensen gehoord dat er enorm veel criminaliteit en straatbendes zijn omdat er veel immigranten (Algerijnen etc.) wonen.
michel schreef:
Marseille uit is super. Ben daar in 1998 met het Nederlands Elftal 2x geweest (Zuid-Korea en brazilië). Mooie stad, lekker weer en nog wat te zien ook. Een aanrader maar helaas wel een eind weg. Treinreisje is aan te bevelen !!!
Na vorige jaar denk ik dat het wel moet kunnen als ik deze ploegen zie. Maar ja het is en blijft voetbal dus je weet het nooit zeker. Levski sofia en dinamo maar thuis