Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Invaller
- Contacteer:
Voor foto's van wedstrijden van Heerenveen kan je ook op de site van huisfotograaf Mustapha kijken. Kwam de site toevallig tegen en er staat aardig wat beeldmateriaal op van onze trots!
http://www.fotoredactie.nl en dan kijken onder bladeren.
Ook nog diverse sfeerfoto's die ik nog niet eerder gezien had....
http://www.fotoredactie.nl en dan kijken onder bladeren.
Ook nog diverse sfeerfoto's die ik nog niet eerder gezien had....
-
- Wereldspeler
Irnsum Fans, bedoel je deze stof bij Ikea: http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/s ... 0119*10342
Ik kan niet vinden of die wel in het wit is.
Moeten we met de delegatie binnenkort even naar Grunn en daarna weer wat ideeen op papier zetten?
Ik kan niet vinden of die wel in het wit is.
Moeten we met de delegatie binnenkort even naar Grunn en daarna weer wat ideeen op papier zetten?
-
- Bankzitter
- TIFOSI DELLA NORD
- Jeugdspeler
-
- Bankzitter
- Lennart
- Bankzitter
Ey mensen!
Ik ben al een tijdenje bezig met het ontwerpen van 2 bandieri's maar ik kan maar gen mooi ontwerp maken... Weet iemand iets orgineels toevallig? Mag over een speler gaan maar ook over de club.
Ik had zelf al iets van Yildirim in gedachte (Free kick master, Marbella) maar ik ben daar nog mee bezig...
Iemand suggesties. Thnx
Ik ben al een tijdenje bezig met het ontwerpen van 2 bandieri's maar ik kan maar gen mooi ontwerp maken... Weet iemand iets orgineels toevallig? Mag over een speler gaan maar ook over de club.
Ik had zelf al iets van Yildirim in gedachte (Free kick master, Marbella) maar ik ben daar nog mee bezig...
Iemand suggesties. Thnx
St James' Park!!!
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
- Lennart
- Bankzitter
Ik had een paar weken geleden ook een ander ontwerp gemaakt:
Het ziet er ongeveer zo uit
____ULTRAS____
CURVA NORD
Het zijn 2 blauwe strepen met pompeblede er in. Alleen ik heb nog geen mooie afbeelding gevonden... Misschien weet iemand een mooie... Een ander puntje is. Ik heb wel een eerder een "italiaans" spandoek gezien dus misschien vind diegene dit "na-aperij"... zeg het maar want dan probeer ik wat anders...
Het ziet er ongeveer zo uit
____ULTRAS____
CURVA NORD
Het zijn 2 blauwe strepen met pompeblede er in. Alleen ik heb nog geen mooie afbeelding gevonden... Misschien weet iemand een mooie... Een ander puntje is. Ik heb wel een eerder een "italiaans" spandoek gezien dus misschien vind diegene dit "na-aperij"... zeg het maar want dan probeer ik wat anders...
St James' Park!!!
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Invaller
- Contacteer:
Op zich ben ik wel voor en wil ook wel helpen, hoewel ik niet schilderen kan? Of wou je het doek niet zelf maken?? Maareh, ontwerp niet hier plaatsen, is mooier als dat als verassing komt...roelof de vries schreef:Volgens mij werd daar ooit een topic over gestart, maar werd het meteen verwijderd![]()
![]()
Wat vinden jullie van het idee om een megadoek te maken? Ter grootte van de 'Goal-vlag' zeg maar.
-
- Erelid
- Contacteer:
Toeval of niet maar ik had gistermiddag net hetzelfde idee. Al druk besproken met André en inmiddels ligt het plan al in de handen van de sfeercommissie van Nieuw Noord. En is er ook al zo goed als door!Wat vinden jullie van het idee om een megadoek te maken? Ter grootte van de 'Goal-vlag' zeg maar.

- Lennart
- Bankzitter
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
-
- Erelid
- Contacteer:
Dat ligt er maar aan wat je er op wilt zetten Lennart. Je hoeft niet bang te zijn dat de verf er af bladdert, zoals Vrieskist hierboven zegt (geeft niks
).
Ga je uit de losse pols spuiten of moet het strak? Wat voor 'iets' wil je er op zetten. Heb je ervaring met spuiten (zo nee, dan is verfen handiger kan ik wel zeggen)? Dat zijn een paar factoren waar je rekening mee moet houden als je banners wilt maken.

Ga je uit de losse pols spuiten of moet het strak? Wat voor 'iets' wil je er op zetten. Heb je ervaring met spuiten (zo nee, dan is verfen handiger kan ik wel zeggen)? Dat zijn een paar factoren waar je rekening mee moet houden als je banners wilt maken.
-
- Wereldspeler
En je kunt dan het beste textielverf gebruiken. Volgens mij kun je hoe dan ook beter verf gebruiken, omdat je dan gedetailleerder kunt zijn. Maar als je kunt spuiten (toch een rare term), dan is dat vast makkelijker.
Gebruik trouwens niet al te dikke PCV buizen om de banner omhoog te houden. En ook niet te groot.
Klasse dat je er weer 1 maakt trouwens. Hoe meer, des te beter.
Gebruik trouwens niet al te dikke PCV buizen om de banner omhoog te houden. En ook niet te groot.
Klasse dat je er weer 1 maakt trouwens. Hoe meer, des te beter.
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
- TIFOSI DELLA NORD
- Jeugdspeler
-
- Invaller
tegen nec uit had ik me mond weeres open getrokken om ook iets te maken drekt roelof en aantal anderen "franeker de geksten" (plaatselijke uitspraak hier)
maar dat is toch niet echt wat, franeker on tour is NA-APEN,,
iemand sugesties rijm zin of zo of iets met franeker..? b.v.d.
maar dat is toch niet echt wat, franeker on tour is NA-APEN,,
iemand sugesties rijm zin of zo of iets met franeker..? b.v.d.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
- AldeboarNN Fans
- Basisspeler
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon