Wees es creatief (spandoeken en banner-topic)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
- Contacteer:
-
- Basisspeler
- Contacteer:
Freezeman schreef: Heb je zo'n behoefte aan een veer in je reet?
Doe dat lekker op je eigen pagina.
Ik zeg het wel even voor iedereen, hij is mooi hoor.
Zijn we daar ook klaar mee.
jaloers??
is dit topic voor toch om te posten
en vroeg om reactie van andere als anderen hem ook mooi vinden dan ga ik misschien nog wel eens 1 maken (wel beetje moeilijker

ps: bedankt voor reactie's grote kans dat er nog eens 1 wordt gemaakt.
en als je die vlag omdraaid heb je die pompebled goed zitten dus zit wel goed hoor.
>>> http://www.forzaheerenveen.nl <<<
-
- Basisspeler
- Contacteer:
Súrhusterfeanfans schreef:Als een anti fcg banner al niet mag, zal dat van bigbear ook wel niet mogen hangen.
Waarom mag een fcg banner niet slaat nergens op trouwens leuke tekst van dirk de woekeraar houd die rotcenten maar

- Freezeman
- Superster
Nee.feanfanhannes schreef: .....jaloers?...
Het tegendeel is van toepassing zelf, op zoiets zou ik niet trots zijn geweest.
Verder heb ik een gruwelijke hekel aan mensen die overduidelijk aan het vissen zijn naar complimenten.
Maak je zo'n doek omdat je het zelf leuk vindt?
Of maak je zoiets omdat je denkt dat andere mensen het misschien wel eens leuk zouden kunnen vinden?
Anti anti. 

-
- Invaller
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_42337.aspx
Stelletje mierenneukers. Maar wel weer typisch Heerenveen. Het is natuurlijk een schande zo'n doekje....Kutbestuur
Stelletje mierenneukers. Maar wel weer typisch Heerenveen. Het is natuurlijk een schande zo'n doekje....Kutbestuur
-
- Wereldspeler
-
- Forumicoon
We hebben ongeveer 100 pro-heerenveen banners. 1 geintje ertussen is toch niet zo'n ramp?SCH-FAN schreef:Ik snap het ook wel, wat is het nut om zo'n spandoek te hebben. Maak dan liever spandoeken over heerenveen, heerenveen is de club die je als suporter moet steunen. De spelers, club, technische staf hebben er niks aan om anti-G spandoeken te zien.
-
xander Verified
- Superster
Prachtige reacties hier op dit forum
Beetje rivaliteit mag er wezen toch!?
Het is maar een banner die eens in de zoveel tijd (2 a 3 x per jaar) wordt gebruikt waar maakt men zich druk om het is geen spandoek die er elke wedstrijd hangt..
Tegen excelsior viel dit doek in iedergeval wel in de smaak bij het Heerenveen publiek had ik het idee.
Dan meot die dkv banner ook maar in de ban lijkt mij....

Beetje rivaliteit mag er wezen toch!?
Het is maar een banner die eens in de zoveel tijd (2 a 3 x per jaar) wordt gebruikt waar maakt men zich druk om het is geen spandoek die er elke wedstrijd hangt..
Tegen excelsior viel dit doek in iedergeval wel in de smaak bij het Heerenveen publiek had ik het idee.
Dan meot die dkv banner ook maar in de ban lijkt mij....
Laatst gewijzigd door xander op 18-09-2007 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle ballen op Henkie!
-
- Basisspeler
- Contacteer:
drom denk je nou egt dat groningen niet zulke banners maken en tonen dat mag wel.
egt triest hoor
als deze verboden wordt waarom destijds dan niet die van gemeente leeuwarden waar dat hert aan de strop hing.
vaag bestuur
ps: wel mooie reklame nog nooit een banner zo in het nieuws geweest.
egt triest hoor
als deze verboden wordt waarom destijds dan niet die van gemeente leeuwarden waar dat hert aan de strop hing.
vaag bestuur

ps: wel mooie reklame nog nooit een banner zo in het nieuws geweest.

- paparazzi
- Superster
Wil je echt dit bestuur kietelen dan maak je een spandoek met de tekst ; SSSSSSSSSSssssst wij zijn hockeypubliek!!
Vervolgens heel stil zijn de gehele wedstrijd. En als er dan toch iemand iets roept, met z`n allen; Ssssssssstttt...
Ps; trouwens fcg kots van het noorden is allang niet ludiek/uniek meer! Is ooit door Fcg gelanceerd deze tekst maar dan andersom.
Belachelijk natuurlijk dat dit niet mag in de kleuterklas van degelijk Heerenveen.
Vervolgens heel stil zijn de gehele wedstrijd. En als er dan toch iemand iets roept, met z`n allen; Ssssssssstttt...

Ps; trouwens fcg kots van het noorden is allang niet ludiek/uniek meer! Is ooit door Fcg gelanceerd deze tekst maar dan andersom.
Belachelijk natuurlijk dat dit niet mag in de kleuterklas van degelijk Heerenveen.
Miereneukert!
- camataru
- Wereldspeler
Denk er maar om straks word dat hert dat aan een touw hangt ook verwijderd.Sneeuwbal schreef:http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_42337.aspx
Wij zijn Heerenveen.
-
Verified
- Bankzitter
Het bestuur probeert ervoor te zorgen dat de Heerenveencultuur in stand blijft, d.w.z. "doe maar gewoon, hoe je fatsoen en ga vooral niet kwetsen". Met het modeverschijnsel van "alles moet kunnen en mogen" , daar neemt het bestuur terecht afstand van.
Ik hoop dat dit nog jaaaaaren zo blijft.................
- paparazzi
- Superster
kaaskop schreef:Het bestuur probeert ervoor te zorgen dat de Heerenveencultuur in stand blijft, d.w.z. "doe maar gewoon, hoe je fatsoen en ga vooral niet kwetsen". Met het modeverschijnsel van "alles moet kunnen en mogen" , daar neemt het bestuur terecht afstand van.
Met een dergelijk standpunt gaat het bestuur jaaaaaaaaren terug in de tijd. (jaren 50)
En dit terwijl de nieuwe generatie jongeren met hun Ipods e.d. geen idee hebben waar dit bestuur het meer over heeft.
Er zit zo een dergelijke nieuwe generatie op Nieuw Noord. Wellicht dat het hoog tijd wordt om het bestuur eens te laten inzien dat we niet meer in de tijd van Abe leven.

Miereneukert!
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Basisspeler
- Contacteer:
Hehe, eerst 'Trots van het Noorden' en nu weer 'Kots van het Noorden'. Beter goed gejat (uit Groningen) dan slecht bedacht. Maar de banner zelf is tof en het is zielig dat zoiets verboden wordt. Wordt dan ook die anti-Cambuur-banner verboden?
Beste meneer Wind,
Mag deze banner weer gewoon toegestaan worden? Wij vinden hem best leuk.
mvg Harris
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
Poenkt, je moet vaker posten, al is het alleen maar om die balonnen van je vriendin wat vaker in beeld te krijgen
On-topic: typisch Heerenveen. Al is de tekst niet orgineel, in combinatie met het plaatje wel leuk. Maar ow wee als het sportieve imago wordt aangetast! Wellicht kun je er nog FCG Torts van het Noorden van maken, met hetzelfde plaatje. Dan komt het ook wel over.

On-topic: typisch Heerenveen. Al is de tekst niet orgineel, in combinatie met het plaatje wel leuk. Maar ow wee als het sportieve imago wordt aangetast! Wellicht kun je er nog FCG Torts van het Noorden van maken, met hetzelfde plaatje. Dan komt het ook wel over.
Eala Frisia!
-
- Superster
- Contacteer:
- Freezeman
- Superster
-
- Wereldspeler
lijkt me geen goed idee....Freezeman schreef:Nu we toch creatief aan het denken zijn en het niveau zo hoog is, kan Poenkt zijn avatar aub door mailen aan de beeldscherm commissie van het stadion, zodat die in de pauze op de schermen komt?
Lijkt me stukken beter dan die clipjes die ze normaal uitzenden.
Als Jouke dat ziet krijgt hij geen woord meer uit z'n keel

Of dan moet ze juist wel op het scherm....