Contract Venema en Klompe niet verlengd

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
BS
Wereldspeler

Re: de vertrokken spelers...

Bericht door BS »

Laten we het hopen, inderdaad. Zou super zijn.
geert23
Invaller

Bericht door geert23 »

Heracles heeft Mangafic binnen

Heracles Almelo heeft zich dinsdag versterkt met Denis Mangafic. De 18-jarige Duitse verdediger komt over van Eintracht Frankfurt.

Mangafic ondertekent een éénjarig contract, met een optie voor nog twee seizoenen, bij de eredivisionist. Het akkoord met Frankfurt liet even op zich wachten, aangezien de twee clubs het niet eens waren over de hoogte van de opleidingsvergoeding.

De Duitse verdediger kwam bij Heracles in beeld toen hij een succesvolle proefperiode in Almelo aflegde.
kon niet echt een plaatsje vinden en zen topic ook dus dan maar hier......
André
Wereldspeler

Bericht door André »

Zou Huntelaar dan toch nog naar Real gaan? Zou toch bijzonder plezierig zijn!
Volgens mij hadden ze het in Studio Voetbal zondag over een vraagprijs van 35 miljoen voor KJH, ben benieuwd wat ze er straks voor krijgen. Een club als Real lijkt me iets te vroeg voor hem. Vanochtend stond in de Metro dat Tottenham hem wil aantrekken als Berbatov naar Manchester gaat. Een dergelijke club lijkt me beter bij hem passen, maar of zij de vraagprijs op kunnen/willen hoesten?
Als één man achter onze trots!
davp
Verified
Wereldspeler

Bericht door davp »

Zoals het nu lijkt heeft Tottenham al een nieuwe spits gevonden. Die Pavlyuchenko zegt zelf naar Tottenham te gaan.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Mark de Vries definitief naar Cambuur:
De Vries gaat na bedenktijd in op aanbieding Cambuur

28/08/2008 13:58

Mark de Vries heeft zich kunnen vinden in het aanbod van SC Cambuur-Leeuwarden. De 33-jarige aanvaller heeft voor twee jaar getekend bij de Friese club.

De Vries kreeg half augustus een aanbieding van SC Cambuur-Leeuwarden, dat onder de indruk was geraakt tijdens een stage van de aanvaller. De spits van onder meer ADO Den Haag en SC Heerenveen besloot na ampel beraad in te gaan op het aanbod.

Veertien jaar loopt De Vries al rond in het betaalde voetbal. De laatste seizoenen deed hij voornamelijk van zich spreken in het buitenland. Heart of Midlothian, Leicester City, Leeds United en Dundee United maakten gebruik van zijn diensten.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

DEN HAAG - ADO Den Haag heeft doelman Boy Waterman voor een jaar gehuurd van AZ. Dat liet de club van trainer André Wetzel vrijdag weten.

Waterman had bij AZ weinig uitzicht op speeltijd. Coach Louis van Gaal geeft de voorkeur aan Sergio Romero en Joey Didulica. De 24-jarige sluitpost stond eerder onder contract bij SC Heerenveen. Waterman werd vorig jaar met Jong Oranje in eigen land Europees kampioen.

Bij ADO moet Waterman met Robert Zwinkels stijden om de plek onder de lat. (ANP)
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Wie kent hem nog? :)
hummelinho
Invaller

Bericht door hummelinho »

Mark de Vries scoort tijdens debuut bij Cambuur...
Superfries88'
Forumicoon

Friend scoort zojuist de 2-0 bij Gladbach-Werder Bremen.
pyter
Selectiespeler

Bericht door pyter »

En onze andere vrij goede ex-spits Alves schiet er een vrije trap op een fantastische wijze in.
Hielke
Forumicoon

Bericht door Hielke »

Alves scoort zojuist met een briljante vrije trap bij Middlesbrough - Stoke City.

De bekende plek, de bekende blik, de bekende aanloop en onderkant lat in de kruising. Schitterend.

(Edit: pyter was me net voor. Maar omdat hij zo mooi was verdient hij wel twee vermeldingen. :wink: )
xander
Verified
Superster

Bericht door xander »

Goh en zonet penalty versierd.. Maar er is helaas niet uit gescoord..
Alle ballen op Henkie!
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ik vond Alves in de 2e helft ( ik begon toen pas te kijken ) goed spelen. Iets meer teruggetrokken dan anders, zich goed aanbiedend en met meer balcontacten dan ik van hem gewend ben. Verder betrokken bij de meeste gevaarlijke situaties voor het doel van Stoke. Zo bood hij Tuncay een vrijwel niet te missen kans.
Opvallend vond ik wel dat bij de vrije trap vlak na de rust Downing de voorkeur kreeg, hoewel de bal op een goede plek lag voor Alves. Kennelijk is hij nog niet helemaal doorgedrongen tot de top van de hierarchie, want ook de door Alves versierde strafschop ging naar Downing, die veel te wild via de lat overschoot.
Middlesbrough won uiteindelijk met 2 - 1, maar maakte het zich tegen 10 Stokespelers wel erg onnodig moeilijk.
Er zit trouwens zeker meer " voetbal " in de ploeg dan vorig seizoen.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Mickey zet Ajax met een prachtige knal op 0-1.
Op naar het volgende seizoen....
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Hebben jullie links van de goals van Alves, Friend en Mickey?
SCH
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Kan op dit moment alleen de goal van Friend vinden. Alves zal vanavond later nog wel komen, (evenals goal Mickey.)

Rob Friend: 2-0 vs. Werder Bremen

Edit: Miralem Sulejmani: 1-0 vs. Willem II
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Even een extra topic-kick, want ik ben namelijk de vrije trap van Afonso Alves tegengekomen.. :shock:

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1519336/

'No goalkeepers saves that. It's a wonderful piece of technique'

Edit: Een betere video van dit doelpunt
Laatst gewijzigd door Marça op 30-08-2008 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
diepFries
Wereldspeler

Bericht door diepFries »

Marça schreef:Kan op dit moment alleen de goal van Friend vinden. Alves zal vanavond later nog wel komen, (evenals goal Mickey.)

Rob Friend: 2-0 vs. Werder Bremen

Edit: Miralem Sulejmani: 1-0 vs. Willem II
Strakke kwaliteit, het filmpje van de goal van Friend! En mooi, vliegend ingekopt ook.. Dat zie ik Geraldinho nu net weer niet doen, zo 'zweven'.

Jammer dat 'ie verkocht is, hij had op termijn best de Sibon-rol kunnen gaan vervullen

edit:
Mooie vrije trap ook van Alves. Daar kan inderdaad geen keeper bij. Jammer dat het filmpje vertraagd is, ben stiekem wel benieuwd hoe hard deze vrije trap in 't echt was..
In case of doubt, make it sound convincing
Superfries88'
Forumicoon

Marça schreef: Edit: Miralem Sulejmani: 1-0 vs. Willem II
Betere kwaliteit.

Uitstekende goal.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Of gewoon op youtube:

SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Flying Tilster
Forumicoon

Bericht door Flying Tilster »

Halen Väyrynen laatste transferactiviteit Heerenveen

SC Heerenveen heeft in Eindhoven een vervanger gevonden voor de vertrokken Michael Bradley. Mika Väyrynen keert terug naar Friesland.

SC Heerenveen reageerde snel op het vertrek van Bradley, die voor vier miljoen euro naar Borussia Mönchengladbach verhuist. De Friezen kwamen terecht bij een oude bekende die bij zijn club PSV genoegen moet nemen met een plaats op het tweede plan: Väyrynen.

Na met PSV tot een vergelijk te zijn gekomen over een afkoopsom bereikte SC Heerenveen ook mondeling overeenstemming met Väyrynen. De Finse middenvelder tekent een contract voor drie seizoenen met een optie voor vierde jaar.

SC Heerenveen is klaar op de transfermarkt. 'We zijn heel gelukkig met de selectie die er nu staat', aldus directeur Yme Kuiper tegen VI.nl. 'Er gaat niemand meer weg en er komt ook niemand meer.'
Bron: vi.nl
Surhuisterveen
Forumicoon
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Heb al even op hem gestemd. Is gewoon een wereldgoal!
SCH
Superfries88'
Forumicoon

Op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt heeft Ajax nog twee topbiedingen op Klaas-Jan Huntelaar afgeslagen. Volgens AD/Sportwereld klopten twee clubs uit de Europese subtop maandag aan bij technisch manager Danny Blind. Eén van de clubs was zelfs bereid om bijna veertig miljoen euro over te maken. "Ik heb de clubs nog doorverwezen naar Ajax, in het besef dat het redelijkerwijs te laat was om hier nog iets mee te kunnen", laat Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van de Oranje-international, optekenen. "Ajax is daar duidelijk over geweest. Het is wel ongelooflijk dat je hier op de valreep nog mee wordt geconfronteerd."

"Een dag voor de transferdeadline zo'n belangrijke speler verkopen, kan gewoon niet', legde Blind eerder deze week al uit. "Voor iedereen die we willen terughalen, moeten we de hoofdprijs betalen. We hebben dan ook afgesproken nergens meer op te reageren." Clubs die op de valreep bij Ajax aanklopten om Huntelaar te kopen, konden zich de moeite besparen, maar dit bleek gericht aan dovemansoren.

In de loop van de dag meldden maandag twee clubs uit de subtop van Europa zich in de ArenA. "Wij stonden ook versteld", vertelt Blind. "Een last-minute transfer van Huntelaar is voor ons onbespreekbaar gebleven. Dat hadden we donderdag na een laatste intern beraad al definitief bepaald en die twee clubs hebben dat te horen gekregen. Zelfs aan een recordbedrag op zo’n laatste dag heb je als club niets, want je kunt zelf geen vervanger meer halen. Overigens ging het dus om telefonisch gemelde interesse. Je had moeten afwachten of een bod ook op papier was waargemaakt."

Naar verluidt had Real Madrid eerder deze zomer 25 miljoen euro over voor Huntelaar, die de laatste drie seizoenen clubtopscorer was van de Amsterdammers. De spits staat nog tot medio 2010 onder contract bij Ajax, dat onlangs tevergeefs heeft geprobeerd de 25-jarige international een nieuwe verbintenis te laten ondertekenen.

Voor Huntelaar kon Ajax deze zomer vragen wat het wilde. De Drempter aanvaller heeft geen gelimiteerde transfersom in zijn contract staan. In principe blijft hij nu minimaal een half jaar, totdat de transfermarkt in januari weer één maand opengaat. Naast Real hadden ook clubs als Arsenal, Manchester United en Valencia interesse in Huntelaar.
Aldus Voetbalzone.nl

40 miljoen? Gezien het percentage voor Heerenveen hadden ze dat wel mogen accepteren :wink:.
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Superfries88' schreef:40 miljoen? Gezien het percentage voor Heerenveen hadden ze dat wel mogen accepteren :wink:.
Dat had ons zo'n 8.5 miljoen opgeleverd :shock: . Al met al bijna een verdubbeling van wat hij toen opleverde.
Ladies and gentleman: We've got him!
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Voor veertig miljoen kun je in een uurtje nog wel een goede vervanger halen voor hem lijkt me. Niet normaal, wat een bedrag.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Als dat echt zo is dat wij 25% krijgen dan zal Henk Hoekstra wel een baaldag hebben vandaag ;-)
8 miljoen zo in de schoot geworpen krijgen is niet niks.
Nou goed, dan moet KJ er voor de winterstop maar 20 in schieten dan betalen ze in de winterstop wel 50 ;-)
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

ik geloof er ook niks van dat dat gebeurt is. Is gewoon stoerdoenerij van hun kant.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

ALS 26.000 schreef:Als dat echt zo is dat wij 25% krijgen dan zal Henk Hoekstra wel een baaldag hebben vandaag ;-)
8 miljoen zo in de schoot geworpen krijgen is niet niks.
Nou goed, dan moet KJ er voor de winterstop maar 20 in schieten dan betalen ze in de winterstop wel 50 ;-)
Klinkt leuk en aardig, maar dan staat Ajax weer bij ons voor de deur omdat ze Elyounoussi, Pranjic en Bak Nielsen willen kopen. Kunnen wij na de winterstop weer aan een nieuw elftal beginnen en dan ist weer dat het kapitaal niet op het veld staat, maar bij de Rabobank.
Elk voordeel heb zijn nadeel
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Ach, heb daar niet zoveel moeite mee, want stukje bij beter wordt Heerenveen steeds groter, rijker en beter in Nederland. En dat komt grotendeels dankzij de enorme transfergelden en de creativiteit om dat weer op te vangen. Kan je zeggen, zo wordt je nooit kampioen, maar ik denk dat we een steeds bredere selectie krijgen (nu al) om verlies op te vangen.

Sulejmani weg; Elyounoussi, Kalou, Henrique en Beda staan alweer te trappelen om de nieuwe ster te worden.
ItFean82
Forumicoon

Bericht door ItFean82 »

Afonso Alves sluit Gouden Schoen niet uit
Geschreven op dinsdag, 2 september om 18:19

In dienst van SC Heerenveen moest Afonso Alves de Gouden Schoen aan Francesco Totti van AS Roma laten, maar de tegenwoordig speler van Middlesbrough zint op eerherstel. Zijn prachtige treffer tegen Stoke City uit een vrije trap smaakt naar meer, zo laat de spits op de clubsite weten. "Ik wil dit seizoen de Gouden Schoen winnen."
Het doelpunt tegen de promovendus, zijn eerste van het seizoen, was van ongekende schoonheid. Thomas Sorensen was kansloos op de vrije trap van Alves. "Mijn doelpunt tegen Stoke is nog maar het begin", waarschuwt de Braziliaan op het digitale thuis van Boro. "Ik heb de lat voor dit seizoen bijzonder hoog gelegd."

"Ik ga weer meedoen aan de strijd om de Gouden Schoen. Toen ik in Nederland speelde won ik hem bijna, maar omdat er aan die competitie minder waarde wordt toegekend liep ik hem mis. Mijn doelpunten zijn hier in Engeland meer waard. Ik voel gewoon dat ik dit seizoen wél de Gouden Schoen kan winnen", aldus Alves.

Voor Alves, die in januari overkwam van Heerenveen, is het zijn eerste volledige seizoen in de Premier League. In de tweede helft van vorig seizoen kwam hij na een aarzelend begin toch tot zes doelpunten op het hoogste Engelse podium. Daarvoor had hij slechts elf duels, waarvan vier invalbeurten, voor nodig.
Ja wat moet je er van zeggen. Je kan wel zeggen het lukt hem niet, maar Alves heeft zovaak dingen gedaan wat ik niet voor mogelijk had gehouden.
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie