Arjen schreef:Ik ben volgens mij een van de weinigen die het helemaal niet zo geweldig vond. De heenreis compleet verpest door zeeziekte. Ik ga in ieder geval niet weer met de boot naar Engeland dat is mij wel duidelijk.
Nee hoor Arjen ik ben het helemaal met je eens. Het is mij ook tegengevallen.
Maar heb het idee dat het voor veel de 1e keer was dat ze mee waren Europa in.
Ook mensen waar ik bij was en die vonden het helemaal geweldig. Maar ik heb leukere (Europese) reisjes meegemaakt! Echt wel!!!
Ik dacht wel grappig; naar Lissabon met het vliegtuig, naar Zagreb in de bus en naar Newcastle met de boot. Ter land, ter zee en in de lucht. Maar het was alles behalve grappig!!! Ik dacht we halen de overkant niet eens! En baalde dat we meteen (alhoewel...) na de wedstrijd teruggingen, was liever een nacht gebleven. Alleen 1 voordeel ik hoefde niet meer op die boot!!!
Want vanuit Harwich dat was goed te doen al waren daar zelfs mensen zeeziek nou dan hadden ze niet bij ons op de boot moeten zitten de heenreis! Want dit was echt peanuts.
En de wedstrijd; ze begonnen leuk en dan zo'n goal zo vroeg in de wedstrijd. Domme verdedigingsfout, jammer hoor. Maar ja ik had ook niet verwacht dat we zouden winnen al weet je maar nooit. We kregen meteen een deuk. En dan de 2-0, dan loop je achter de feiten aan.
Maar al met al vind ik dat we het goed hebben gedaan in Europa. In Lissabon hebben we
Benfica wel ff laten schrikken door vlak na rust de stand op 2-2 te brengen. En in Zagreb een draak van een wedstrijd, flikken we het wel om binnen 10 minuten op het einde 2-2
gelijk te maken. Ik dacht dat ik gek werd!!! En nog bijna gewonnen ook! Ik weet niet of ik dat aan had gekund. En niet te vergeten de geweldige overwinning op Stuttgart!
Ja ik ben best wel trots op onze jongens.
En ook op ons want ik vond het wel super dat er zoveel supporters mee waren!!!
Voor herhaling vatbaar! Maar niet weer met de boot!!!