Superfries1994 schreef: ↑17-05-2024 11:40
Voor Arno Verschueren kun je ook gewoon Pelle van Amersfoort invullen, ook gewoon een speler met slimmigheidjes. Er zit met Walemark, Haye en de jongens die al eerder genoemd zijn ook genoeg gif in. De klootzakken hebben we volgens mij gewoon voldoende, het gaat tenslotte ook om creativiteit en de bal naar de goede kleur spelen ipv overtredinkjes maken.
Nee, daarvoor kun je niet Pelle van Amserfoort invullen. Die heb ik eigenlijk op geen enkele slimmigheidje kunnen betrappen en ook op zijn inzet heb ik het nodig aan te merken.
Walemark heb ik er ook niet vaak 'in zien kleunen' en Haye heeft dat gif met name als hij z'n frustraties niet de baas is.
Sven van Beek had dat voorheen nog wel wat (maar dat lijk ook volledig verdwenen) en Luuk Brouwers kan dat denk ik ook wel.
Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑17-05-2024 13:05
En wat te denken van Halilovic? Die had dat ook in kunnen vullen, maar is vakkundig weggepest door Kees.
Dat had Kees dan gelukkig wel goed gezien. Tibor was goed in 2 dingen: 1:De bal uit alle hoeken en standen schieten, zonder een serieuze kans op een treffer. 2: Op eigen helft de bal verliezen omdat hij met een man in de rug wel even weg denkt te kunnen draaien. Zo nodig ook in of rond de eigen 16. Gevaar voor je eigen ploeg. Grootste ergernis voor mij in de laatste 5 jaar, en dat zegt veel als je ziet waar we soms naar hebben zitten kijken.
Driemaal is scheepsrecht schreef: ↑17-05-2024 13:05
En wat te denken van Halilovic? Die had dat ook in kunnen vullen, maar is vakkundig weggepest door Kees.
Die heeft, net als Pawel, na z'n lange blessure nooit z'n niveau van daarvoor gehaald (helaas).
SuperFrysk schreef: ↑06-07-2024 11:09
Is het veelzeggend dat bijna iedere naam valt bij GAE, behalve die van Kees van Wonderen?
Viel mij ook op, hebben daar samen toch 2 prima jaren gehad. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er gepolst is maar dat hij direct heeft laten weten niet te willen terugkeren. Dan is het klaar en is hij dus geen kandidaat. Je zou echter verwachten dat de media de associatie wel zou maken.
Otsje P schreef: ↑06-07-2024 11:18
Viel mij ook op, hebben daar samen toch 2 prima jaren gehad. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat er gepolst is maar dat hij direct heeft laten weten niet te willen terugkeren. Dan is het klaar en is hij dus geen kandidaat. Je zou echter verwachten dat de media de associatie wel zou maken.
Ik denk zelf, maar dat is een aanname, dat ze erachter gekomen zijn dat je ook met leuk voetbal (onder Hake) resultaat kunt behalen.
SuperFrysk schreef: ↑06-07-2024 11:32
Ik denk zelf, maar dat is een aanname, dat ze erachter gekomen zijn dat je ook met leuk voetbal (onder Hake) resultaat kunt behalen.
Schalke is wel wat afgegleden ondertussen, maar toch nog steeds wel een club van enig statuur. Goede zaakwaarnemer inderdaad. Misschien past hij wel goed bij het Duitse voetbal.
Wel een club van naam, kan me voorstellen dat hij daar wel warm van wordt.
Hoop dat hij het goed doet, behoudens dat het bij tijd en wijle niet om aan te gluren was heb ik hem wel altijd als een correcte en sympathieke kerel ervaren.
Zit ineens wel te denken, weer een club die de tijd niet mee heeft. Bij ons is het toch wel een deel vergane glorie, Schalke is ontegenzeglijk ook niet bezig aan de beste tijd in de historie van de club.
Is Kees zo dol op onmogelijke opdrachten of kan hij geen betere opdrachten krijgen?
Ik denk dat 15 van de 18 trainers (buiten top 3) in Nederland niet na hoeven te denken als Schalke voorbij komt. Dat is zo'n ontzettend grote club. Dat ze er sportief niks van bakken laatste jaren is echt zonde. Dat ze bij Van Wonderen terecht komen vind ik dan ook echt verrassend. HIervoor hadden ze een Belg en een Canadees hebben ze even gehad. Ik had echt even bij de Duitse trainers gezocht, maar ja
En toch is Kees van Wonderen een prima coach. Wat Van Persie deed tegen Groningen, verdediger eruit, aanvaller erin, dat zal hij misschien niet gaan doen, maar hij speelt gewoon heel realistisch en speelt naar de mogelijkheden van het team.
Onder hem hebben we ook genoeg leuke wedstrijden of helften gezien.