Thom Haye

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Re: Thom Haye

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Waarom werd hij gisteren uitgefloten trouwens?

Hij dacht een stap hoger op te kunnen maken, is uit eindelijk bij Almere beland. Dat is toch alleen zijn eigen verlies?

Verder altijd goede band met ons gehad, stond regelmatig met de microfoon voor Noord na een wedstrijd etc. Ja, als het tegen zat liet hij vaak als eerste zijn kop hangen en zeuren op medespelers, maar is toch altijd positief over Heerenveen geweest?

Of heb ik iets volkomen gemist?
Demster
Selectiespeler

Bericht door Demster »

Vond het uitfluiten ook schandalig. Helaas heeft ons publiek daar wel een handje van, zie ook o.a. Henk Veerman en Ziyech.

Ja, Thom heeft een schandalige tweede seizoenshelft gespeeld maar om hem dan te moeten uitfluiten…
Plaatsvervangende schaamte.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Klopt, maar Thom Haye is zo af en toe ook wel erg in zichzelf gaan geloven.
Het is maar een spelletje
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Juffrouw Haye kon het ook niet opbrengen om de laatste wedstrijd van het afgelopen seizoen te spelen.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Mag toch hopen dat we hem niet uit gaan fluiten. Vond het altijd een prima speler voor ons . Misschien is hij wat dom geweest (met uitspraken) , maar hij heeft ons ook mooie momenten gebracht en paar mooie goals gemaakt.
Laten we ons niet verlagen tot het dieptepunt, want hij kan ook zo de winnende maken
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Ik kan niet fluiten, maar een speler die geen zin had om voor ons team te spelen mag van mij uitgefloten worden.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Uitfluiten zou erg onnozel zijn. Het zou niet de eerste keer zijn dat daardoor een speler boven zichzelf uitstijgt. Daarnaast vind ik dat het ook niet past bij de club die we graag willen zijn.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Wat mij betreft krijgt hij samen met Tahiri en Akujobi een klein applausje bij de warming up en/of op ander moment als dat zo uitkomt. Wat mij betreft heeft Haye vooral zichzelf tekort gedaan in het laatste halfjaar bij ons, waardoor hij nu niet in de Serie A/B speelt maar bij Almere City.

Van die drive die hij in zijn eerste fase bij ons toonde heb ik echt wel genoten, net als een aantal goede vrije trappen en schoten van afstand (zoals tegen Twente). Volgens mij zijn we in de eerste twee seizoenen dat hij bij ons speelde twee keer achtste geworden, mede door zijn spel. Dus voor mij echt nul reden om te fluiten.
Terwispel
Nieuw talent

Bericht door Terwispel »

Beetje raar ook dat Sander de vries dit eigenlijk aan het initiëren is.

Ik had er zo zelf niet eens meer aan gedacht, zo'n sterke indruk heeft hij niet meer gemaakt in zijn laatste periode hier. Iets met een nachtkaars.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Terwispel schreef: 18-04-2025 10:25 Beetje raar ook dat Sander de vries dit eigenlijk aan het initiëren is.

Ik had er zo zelf niet eens meer aan gedacht, zo'n sterke indruk heeft hij niet meer gemaakt in zijn laatste periode hier. Iets met een nachtkaars.
Volgens mij verwar je de ene De Vries met de andere. Als ik FeanOnline lees heeft Roelof dit gezegd in de Sportcast:

Terwispel
Nieuw talent

Bericht door Terwispel »

Marça schreef: 18-04-2025 10:35 Volgens mij verwar je de ene De Vries met de andere. Als ik FeanOnline lees heeft Roelof dit gezegd in de Sportcast:

Dan haal ik ze door elkaar inderdaad, echter wel van mening dat deze vossen dezelfde streken hebben :roll:
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Ik wou eigenlijk wel voor hem klappen, maar toen bedacht ik me dat die inderdaad niet wou spelen die laatste wedstrijd. Dat is schandalig.

Derbyheld Tahiri krijgt natuurlijk terecht applaus.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Gisteravond alleen een massaal fluitconcert gehoord toen hij die vrije trap nam na de rode kaart van Mats Köhlert. Verder hier en daar een individu die ik hoorde dus allesbehalve een massaal fluitconcert. Prima zo.
Rdv
Jeugdspeler

Bericht door Rdv »

Marça schreef: 20-04-2025 18:55 Gisteravond alleen een massaal fluitconcert gehoord toen hij die vrije trap nam na de rode kaart van Mats Köhlert. Verder hier en daar een individu die ik hoorde dus allesbehalve een massaal fluitconcert. Prima zo.
Inderdaad, maar bij zo'n vrije trap zou elke speler uitgefloten worden. Overigens was het spandoek natuurlijk geniaal:

BLAH BLAH BLAH
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Rdv schreef: 20-04-2025 20:05 Inderdaad, maar bij zo'n vrije trap zou elke speler uitgefloten worden. Overigens was het spandoek natuurlijk geniaal:

BLAH BLAH BLAH
Ook mooi dat er vanuit de club medewerking was, aangezien ik bij het betreden van het stadion het gelijknamige nummer door de speakers hoorde knallen.

Plaats reactie