Tot nu toe goede zaak gedaan vandaag. Polen nog even met 1-2 van Oostenrijk winnen en het schiet al aardig op.
Mooi voor Pranjic en de duitsers die afgaan
En met dank aan Howard Webb vandaag gewoon even de maximale score gehaald
kro - dui 2-1
oos - pol 1-1
Weer heerlijk in de laatste minuut, dat geluk had ik ook al bij zwitserland - turkije.
Mischien mag ik nog wel iemand meenemen naar Brazilie
Hoe kan het dat ik er maar 9 punten bij krijg terwijl ik wel twee keer de winnaar of gelijkspel goed had.
En twee keer de juiste eind score.
Volgens mij zou dat dan 2 x 5 + 2 x 4 moeten zijn is 18 punten. En ik heb er maar 9 punten bij.
Weet iemand hoe dit kan?
wouterD schreef:Hoe kan het dat ik er maar 9 punten bij krijg terwijl ik wel twee keer de winnaar of gelijkspel goed had.
En twee keer de juiste eind score.
Volgens mij zou dat dan 2 x 5 + 2 x 4 moeten zijn is 18 punten. En ik heb er maar 9 punten bij.
Weet iemand hoe dit kan?
Ik denk dat de score later wordt bijgewerkt.
Het lijkt me trouwens wel een duidelijk verhaal wie jij meeneemt naar Brazilie
Van 53 naar 54. Van de 55 deelnemers! En geloof me, ik heb die Toto serieus proberen in te vullen... de enige die nog onder me staat is iemand die het vergeten is in te vullen.
Maar let op! Vandaag ga ik mijn achterstand goed maken:
Italië - Roemenië 2-0
Nederland - Frankrijk 4-3
Ik voel de bui alweer hangen... één voordeel, slechter dan dit kan niet.
Skopperij schreef:Van 53 naar 54. Van de 55 deelnemers! En geloof me, ik heb die Toto serieus proberen in te vullen... de enige die nog onder me staat is iemand die het vergeten is in te vullen.
Ik sluit momenteel het eerste rijtje af (25e). Voor vanavond:
Italië - Roemenië 1-0
Nederland- Frankrijk 1-2
En de mijne, dit is de zoveelste keer dat ik in de laatste minuten genaaid wordt. Kuttoto!
Deze week gaan wel de grote verschillen zichtbaar worden trouwens. Er zijn redelijk wat mensen met Italie wat ver komt, als die er uit gaan in de poulefase dan kost dat erg veel punten.
Gearard schreef:Tja, en gister verpestte Hansson mijn toto.
Idem. 1-1 was mijn voorspelling, valt in de 92ste minuut nog de 2-1 .
Ik heb trouwens Italië als Europees kampioen. Dat gaat mij inderdaad punten kosten, vrees ik. Of ze moeten het alsnog redden en daarna hopen dat het begint te draaien.
Superfries88' schreef:Ik heb trouwens Italië als wereldkampioen.
Ik ook, maar ik heb ze ook als Europees kampioen ingevuld.
Ik heb dan niet hier me eigen aangemled (met deze toto), maar wel op mijn werk en tussen wat vrienden... ik heb er welteverstaan nog geen enkele voorspelling goed gehad. :p
Random schreef:
Ik ook, maar ik heb ze ook als Europees kampioen ingevuld.
Hehe. Aangepast .
Ook ik scoor matig. Nu heb ik pas 2x 0 punten gehaald, maar ook pas 1x de wedstrijd volledig goed voorspeld (Portugal-Tsjechië, dacht ik). Ik hoop dat ik deze ronde goed afsluit, want ik heb geen hoge verwachtingen van de KO. Met name dankzij Italië en Frankrijk, waar ik meer van had verwacht.
Zul je zien dat Nederland spelers gaat sparen en verliest van Roemenië. Terwijl dit de enige wedstrijd is waar ik vooraf een Nederlandse zege voor had staan .
Eindelijk zit het eens mee. Portugal had ik de andere kant op (zoals waarschijnlijk iedereen), maar door de late doelpunten bij Turkije had ik die winst goed, en ook de kwartfinalisten