Soeel het ook wel eens, zit nu met Aston Villa in 2011. Vind de NL competitie inderdaad een stuk minder door de redenen die hierboven al aangegeven worden.
Daarnaast is de stroom afgesloten bij mij thuis, dus kan het voorlopig niet spelen
Speel het al jarenlang, verslavend spel. Ben er momenteel niet echt mee bezig, maar dat is misschien ook wel een beetje omdat ik geen leuke club kan bedenken.
Ik zal even mijn prestaties met Heerenveen opzoeken van mijn game van een maand of 4 terug. Heb toen tot en met 2013-2014 bij Heerenveen gespeeld. Daarna naar Man Utd gegaan dat toen naar de middenmoot van de Premier League was gezakt.
Heb de volgende prijzen gewonnen bij Heerenveen:
Competitie: 2010, 2012, 2013, 2014
Beker: 2012, 2013
JC schaal: 2010, 2013, 2014
Championsleague: 2012
Europese Super Cup: 2012
Toevallig gisteren een nieuwe game start met een degradatiekandidaat in de laagste engelse divisie. Zit veel meer uitdaging in dan het spelen met Heerenveen.
Kan me nog herinneren, dat de spelers van CM, spelers als Kallstrom/Selakovic/Saviola al kenden voor het grote voetbalpubliek in nederland. Leuk blijft dat..
Dus ik zou zeggen, betaalbare talentjes.. kom maar op met die namen
Ik doe overigens nooit mee aan challenges. Heb in het verleden wel meegedaan maar heb toen sterk het gevoel gehad dat er werd valsgespeeld met diverse editors.
Monster schreef:Ik zou zeggen.. geef eens wat tips voor spelers
Kan me nog herinneren, dat de spelers van CM, spelers als Kallstrom/Selakovic/Saviola al kenden voor het grote voetbalpubliek in nederland. Leuk blijft dat..
Dus ik zou zeggen, betaalbare talentjes.. kom maar op met die namen
Cardenas, Digard, Doudin, Eddy Johnson, Falcao, Ratinho, Zarate, Freddy Guarin, Arouca, Millan, Kevin Larssen zijn degenen die ik heb gevonden en die niet in grote competities spelen.Sowieso is bijna heel Zuid Amerika goed in het spel.
Verder is de hele jeugd van Feyenoord ongeveer wel goed, met als uitschieter WIjnaldum.
Monster schreef:Ik zou zeggen.. geef eens wat tips voor spelers
Als je echte toppers wilt, bij Orlando Pirates: Lebohang Mokoena (500.000) Bendedict Vilakazi (500.000) En voor verder in 't seizoen: Oscar Ustari (12.500.000)
Die voorbereiding moet je inderdaad even door heen zien te komen, speel desnoods niet of weinig vriendschappelijke wedstrijden. Aan training, taktiek en transferperikelen zou ik wel even aandacht besteden want dat is heel belangrijk gedurende het hele spel.
He dit spel heb ik ook nog op mn pc staan! Ben alleen al lang geleden gestopt, omdat het toen nog zoveel bus bevatte.. Nu er allemaal nieuwe patches uit zijn lijkt hem me wel weer t proberen waard! Heb laatst trouwens voor de grap CM01-02 weer geïnstalleerd, voor mij is dat nog altijd de absolute topper uit de hele cm/fm serie.
Voorbereiding zou ik niet overslaan, missen de spelers wedstrijdritme waardoor de eerst wedstrijden v/h seizoen klote zijn, je kan wel aanvinken onder manager -> opties -> Assistent leidt team tijdens vriendschappelijke wedstrijden. Tot de eerste wedstrijd op vakantie gaan en je bent d'r doorheen.
Transfers is ook niet heel moeilijk als je naar Manager -> Speler zoeken gaat voer dan altijd bij filter 'Onhaalbare spelers uitsluiten' in. De spelers die dan nog op de lijst komen die willen wel naar jou team toekomen.
Training hoeft niet echt vind ik persoonlijk. Je spelers worden er soms beter door, maar dat kan ookal zonder dat je dat ingestelt hebt. Althans dat gebeurt bij mij
Tactiek zou ik wel de nodige aandacht aan besteden, FM 07 is zeer lastig voor een beginner.
Satyricon schreef:Ik zag net FM2007 liggen bij de E-Plaza voor 20 euro. Heb het maar meegenomen en na 2 uur irriteer ik me al dood aan dat langzame ka uu tee spel
Ik heb echt een hele snelle pc, maar het duurt me gewoon te lang, zeker dat geknoei met pre-season friendly's en transfers
Jeroen schreef:
Ik wil em wel overkopen voor 10 euro.
Op Marktplaats heb je 'm voor 5 euro, althans paar maanden geleden, heb d'r niet naar gezocht, heb je wil illegale versie maar alles doet het verder wel geloof ik.
Och het spel is wel weer veel beter geworden dan de vorige versies. Ook ik vond CM 01/02 de beste versie van allemaal, maar in FM2007 is er veel meer aandacht voor het mentale aspect (van levensbelang in het echie), met teamtalks en de moraal van spelers wat veel belangrijker is geworden. Kan me er zeer goed mee vermaken, maar je moet niet verwachten dat je in een dag een seizoen speelt idd.
En met Heerenveen spelen doe ik niet, daarvoor is de data te slecht. Dingsdag die puur rechts is volgens hun, Alves die er niet zo heel veel van kan. Yildirim in de spits en een goede dribbel, gewoon te veel dingen die niet kloppen. Daarom speel ik alleen in het buitenland en dat is wel echt heel gaaf. Misschien kloppen daar ook veel dingen niet, maar dan heb ik het iig niet zo door
Frisian4life schreef:
Als je echte toppers wilt, bij Orlando Pirates: Lebohang Mokoena (500.000) Bendedict Vilakazi (500.000) En voor verder in 't seizoen: Oscar Ustari (12.500.000)
Ik ben ook wel in voor een challenge! Alleen lijkt het mij leuker met een buitelandse club de challenge te gaan doen, omdat iedereen daar minder van weet. Iedereen die FM heeft speelt wel een keer met Heerenveen, neem ik aan.
Oja ook nog wat goeie spelers (talenten) in FM 07:
- Bojan Krkic
- Andrés Guardado
- Nicklas Bendtner
- Luka Modric
Jazzy F. schreef:Ik ben ook wel in voor een challenge! Alleen lijkt het mij leuker met een buitelandse club de challenge te gaan doen, omdat iedereen daar minder van weet. Iedereen die FM heeft speelt wel een keer met Heerenveen, neem ik aan.
Oja ook nog wat goeie spelers (talenten) in FM 07:
- Bojan Krkic
- Andrés Guardado
- Nicklas Bendtner
- Luka Modric
Waldo Ponce, Mikeal lustig, Bukari Sadat, Nicolas Milan
Als je een club met geld bent >> Arouca, Akinfeëv, Jo, Aissaiti, Eduardo Rathino