Viking woman schreef:Mijn stem gaat naar Rita Verdonk. Een vrouw die weet waar ze voor staat en de immigratie- en vreemdelingenproblematiek tenminste aanpakt. Als buitenlandse mensen gevlucht zijn om 'echte' redenen (en deze zijn 'waar) dan mogen zij in Nederland al dan tijdelijk (ver)blijven op de voorwaarde dat zij zich aanpassen aan de Nederlandse samenleving. Dus geen burka's! Maar... de vele mensen die hier komen om maar 'mee te eten' en rotzooi te schoppen hebben hier niks te zoeken. Zij kunnen wat mij betreft per direct terug en komen er nooit meer in.
Daarnaast is VVD een zeer goede partij omdat zij de vele regels voor het bedrijfsleven wil verminderen, stimuleren de startende ondernemers en willen dat het % vrouwen op 'hogere' posities in het bedrijfsleven moet stijgen (..zucht.. eindelijk.. we leven in 2006..)
En die vieze roden... ik walg ervan... ze kraken alles af wat Balkende de laatste jaren heeft opgebouwd. Alles voor de armen, zeggen ze. Als je in je leven hard werkt en leert om meer te gaan verdienen hoeft dat niet per definitie ten gunste te komen aan de mensen die een minder inkomen hebben. Mensen... stem RECHTS!!!
Yep het is de schuld van alle buitenlanders dat het niet goed gaat in nederland.Ze zijn assosiaal en crimineel.Zijn lui want willen niet werken.Klitten samen in de nederlandse steden omdat wij nederlanders ze niet als buren willen hebben.Wat een onzin.Nederland kan en moet beter.Laten we eens beginnen om een ieder teaccepteren zoals men is.We leven in een vrij land.Iedereen mag leven zoals hij denkt dat dat moet.(binnen de wet)
Uitwassen heb je overal in elke rang en stand.Funtalisten heb in elk geloof.Waarom alleen de moslims veroordelen?Kijk eens wat er op de veluwe gebeurt of bij de jehovas.
We moeten mensen niet veroordelen op kleur of op geloofsovertuiging.Mensen moet je veroordelen op hoe men zich in de samenleving gedraagt.Blank en zwart,rijk en arm.
Over de armoe in nderland.Die word steeds erger.Steeds meer mensen komen in financiele nood door dat alles maar duurder word en de mensen dat niet gecompenceert zien.Het gat tussen arm en rijk is onder balkenende alleen maar groter geworden.
Ik weet niet hoe het bij jouw thuis was viking woman,maar er zijn ook mensen die hard werken voor weinig.Je kan dan wel gaan roepen zoek een andere baan,maar dat gaat ook niet vanzelf.Ik zelf heb een eigen huis leuke baan en twee kinders en een vrouw die er ook bij werkt.Heb het niet slecht maar er zijn zeer vele die het vele malen minder hebben gekregen onder dit kabinet.Uitkeringen naar beneden,de verplichte herkeuring waar door mensen op een minimum uitkwamen.Vieze roden?Ik weet niet waar je dat weg hebt.Je kan op een stroming tegen zijn,maar uit je dan wel netjes.
Nederland rood.We slaan met zijn allen links af.Rechts is doodlopend.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.