Nieuw Noord Vak

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Een paar Kids naast 10, vak 14 probeerden wel mee te zingen. Maar verder weinig tot niks.
De nieuwe garde 8)
Force
Wereldspeler

Bericht door Force »

schfries1989 schreef:wij probeerden met z n 3en in vak 20 wat, maar met weinig succes zijn we met met zijn 3en gaan zingen. Wat wel opviel waneer Heerenveen scoorde, ging in vak vooral van de bovenste helft niemand staan :oops: Net bioscoop publiek, zingen mochten we ook niet want ze wouden in rust kijken :urgs:
Misschien moet je dan in Nieuw Noord gaan staan?! In is vak 20 is weinig tot géén publiek dat zin heeft om te zingen en te springen.

En waarschijnlijk zaten er dan een boel mensen die in de vrije verkoop aan hun kaarten zijn gekomen gisteren, want de seizoenskaarthouders in vak 20 en de vakken rondom stonden altijd wel op na een doelpunt, toen ik daar vorig jaar een aantal wedstrijden heb gezeten.
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

sf-NN schreef: De nieuwe garde 8)
he sf-nn..ik dacht dat jij dat was :wink:
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Er was achter in het NN vak nog heel veel ruimte. Denk dat er gisteren zo'n 600-700 man/vrouw stonden in het vak? Verwacht er wel wat van als we met 1000 man/vrouw echt even flink door gaan zingen (en de koffiekanners om ons heen hopelijk een beetje meedoen).
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

schfries1989 schreef:wij probeerden met z n 3en in vak 20 wat, maar met weinig succes zijn we met met zijn 3en gaan zingen. Wat wel opviel waneer Heerenveen scoorde, ging in vak vooral van de bovenste helft niemand staan :oops: Net bioscoop publiek, zingen mochten we ook niet want ze wouden in rust kijken :urgs:
Hoewel Heerenveen in mijn bloed en in mij botten zit, ga ik ook niet uit mijn dak van doelpunten in een oefenwedstrijd. Ik beleef de 'echte' wedstrijden met veel meer emotie.
Ik denk dat de vakken rondom het stavak wel aardig aan zullen haken tijdens de competitiewedstrijden.
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Mocht NN doorgroeien dan lijkt het verstandig om dit in de breedte te doen. En daarna misschien richting veld. Je zit anders altijd met de zichtlijnen van de vakken naast NN in de clinch...
Wéér uit!!!!
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Joh, geniaal...
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ja. Da's wel een van mijn meest nutteloze posts tot nu toe. Move on please.

Overigens:
Foto 242 maakt in Amsterdam de tongen al los. Ze zijn bang dat er ook een vak 410 zou zijn. En terecht. Die is er ook. :mrgreen:
Wéér uit!!!!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Beetle schreef:
Overigens:
Foto 242 maakt in Amsterdam de tongen al los. Ze zijn bang dat er ook een vak 410 zou zijn. En terecht. Die is er ook. :mrgreen:
Omdat jij dat forum zit onder te spammen ja. :| Wat moet je daar?
Bliksem
Bankzitter

Bericht door Bliksem »

Foto 242 maakt in Amsterdam de tongen al los. Ze zijn bang dat er ook een vak 410 zou zijn. En terecht. Die is er ook.
Leuk dat ze zich daar druk om maken in Amsterdam, maar wat ik mij afvraag. Waarom heeft Heerenveen besloten om een 4 voor de vakken op de nieuwe tribune te zetten? Een 2 had mij logischer geleken en dat staat ook nog eens een stuk minder Amsterdams.
Jornnn
Jeugdspeler

Bericht door Jornnn »

idd, maar ik vroeg me ook ff af, sinds de verbouwing zitten er geen palen meer door het vak heen, dus ook veel meer ruimte voor een grote tifo :lol:
menjo
Basisspeler

Bericht door menjo »

Volgens mij kun je iets in ons eigen vak minder goed laten zien omdat het juist achter de palen zit. Maar goed we zullen zien :D
NN gekkenhuis
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

NoordNieuws weer op de mat
Als je postbode geen fouten maakt, moet vandaag de nieuwste NoordNieuws weer bij je op de mat vallen. Met onder andere een verslag van een bezoek aan Samaras in Manchester, supportersbegeleider Piet Dijksma over zijn nieuwe takenpakket en natuurlijk het laatste nieuws.

En denk er om: bij deze nieuwe NoordNieuws ontvang je ook je nieuwe ledenpas! Kijk de envelop dus even goed na om zeker te weten dat je hem niet weggooit.

Veel leesplezier en we horen je reacties natuurlijk graag op ons Nieuw Noord forum.
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Ik heb me een paar maand geleden aangemeld voor NN en heb gemachtigt, maar heb hem vandaag niet gekregen (postbode is al geweest :wink: ) Is dat voor nieuwe leden anders of klopt er iets niet?
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

Wacht de post van morgen nog even af.
Niels
Erelid
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik ken jouw postbode... :wink:

Hij kan inderdaad morgen ook nog komen.
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Nog niet iedereen heeft iets gekregen, de allernieuwste leden zullen binnenkort hun pasje etc ook ontvangen.
Zuiverloon
Nieuw talent

Bericht door Zuiverloon »

mechielz schreef:Nog niet iedereen heeft iets gekregen, de allernieuwste leden zullen binnenkort hun pasje etc ook ontvangen.
inderdaad ik heb pasje al binnen
sf-NN
Selectiespeler

Bericht door sf-NN »

Wacht de post van morgen nog even af.
Nog niet iedereen heeft iets gekregen, de allernieuwste leden zullen binnenkort hun pasje etc ook ontvangen.
Ik heb nog steeds niks gekregen.
Nieuw Noord
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

ALV: vrijdag 8 september!
We melden je nog even ter herinnering dat komende vrijdag, 8 september, om 19.30 uur de Algemene Ledenvergadering van Nieuw Noord plaatsvindt in de FryslânFunPlaza! Je bent van harte welkom!

Uiteraard is de toegang alleen voor leden!
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

sf-NN schreef:Ik heb nog steeds niks gekregen.
Geduld is een schone zaak. Binnen nu en 2 weken zul je wel iets ontvangen.
Strukeduker
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Strukeduker »

Blij dat ik er nog even op werd gewezen door n mede supporter dat er een pasje in de envelop zat.. die van mij lag al in 2en bij het oud papier! (envelop dan..)
chrissie
Basisspeler

Bericht door chrissie »

Lees net over zingen door 40/50 supporters in NN en wil daar wat over kwijt, maar dan hier en niet in wedstrijd topic!
Idd waar dat er vaak een kleine groep zong en bijna niet hoorbaar was, maar wat mij in het algemeen opviel was dat er dit keer geregeld door rest van stadion, of gedeelte van verschillende tribunes werd ingehaakt op gezang!! Daardoor waren er ook een aantal momenten dat doordat die kleine groep doorging met zingen, dat het gezang "aanzwol" doordat menigte mee ging doen. Vak 18 had ook nu meer momenten dat ze meededen.
Rondom NN zag ik zittende mensen ook vaak meeklappen.
Heb het misschien anders ervaren als anderen hier, maar juist doordat het publiek in andere delen van het stadion vaker meezong/klapte, vond ik sfeer goed te noemen.
Publiek pakt het steeds meer op vind ik, is alleen nog wat "huiverig" maar wordt steeds "brutaler".
Hulde aan NN en ook aan vak 427, waar daar komt de "vonk" toch vandaan! :stan: :heart:
Theo
Wereldspeler

Bericht door Theo »

rolandos schreef: De sfeer is meestal minder op zondag en NEC is ook geen aansprekende club.
Haha, dat is wel een heel slap excuus. Van de achthonderd man die gisteren in het vak stonden 'zongen' er misschien 40/50 de gehele wedstrijden.

Je kunt twee conclusies trekken. Er staan successupporters in het vak. En er staan mensen die alleen in het vak staan omdat ze zo aan een seizoenskaart kunnen komen. Want ik heb mensen gezien die slechts 1/2 keer stonden te 'zingen'.
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

Op zondag is de sfeer altijd minder. Dat is gewoon zo. Dat was vroeger al zo, dat is nu zo en dat zal ook altijd zo blijven. Heerenveen hoort op zaterdag te spelen, en niet op zondag. Helaas kan het nu niet anders in verband met het Europese voetbal.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Rumsas
Invaller

Bericht door Rumsas »

Van de achthonderd man die gisteren in het vak stonden 'zongen' er misschien 40/50 de gehele wedstrijden.
Zozo, dat is erg knap om in een vol vak als NN te kunnen tellen dat er 40 tot 50 man zingen. In mijn ogen een onmogelijk taak! Maar goed, over het wel of niet zingen, de één beleeft een wedstrijd immers anders dan de ander. Dus de één zal meer in zichzelf van de wedstrijd genieten en de ander juist uitbundig. Ikzelf ben ook iemand die graag sfeer maakt en meezingt. Daarentegen maak ik me niet druk om mensen die dit niet doen. Misschien ook beter dat we niet te veel op andere moeten letten, maar gewoon op de wedstrijd.
Makkum8
Basisspeler

Bericht door Makkum8 »

Ik heb denk ik een hele aannemelijke verklaring voor de mindere sfeer op zondag.

Als je naar de gemiddelde leeftijd kijkt in het NN- vak dan kun je er vanuit gaan dat een groot gedeelte daarvan die nacht niet voor 3 uur op bed lag (dit in combinatie met alcohol en andere lekkere versnaperingen). Zelf ben ik op zondagwedstrijden nooit echt wakker/ fit (en gisteren dus ook niet). Het weekend zit er voor mijn gevoel alweer op terwijl dit op de zaterdagavond nog moet beginnen :D Neemt niet weg dat ik WEL meezing, echter minder fanatiek als op een zaterdagavond wedstijd.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Wicky de Viking
Invaller

Bericht door Wicky de Viking »

Kennelijk ben ik de enige maar ik vond de sfeer al stukken beter als in de wedstrijd tegen Willem II. Die vond ik toen heel erg matig. Nu was het af en toe toch wel even met z'n allen vol gas, en ik heb het idee dat er in de rest van het stadion ook steeds meer mensen mee gaan doen.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

vanuit vak 16: de sfeer was goed, bij tijd en wijle ook opgepikt door rest van het staion. wees dus niet ontevreden!
jasperio
Jeugdspeler

Bericht door jasperio »

Was ook een groep die zat ongeveer de hele wedstrijd in het Nieuw Noord vak :P

Maja boeie moet iedereen toch zelf uitmaken...
Plaats reactie