De nieuwe gardeEen paar Kids naast 10, vak 14 probeerden wel mee te zingen. Maar verder weinig tot niks.

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Misschien moet je dan in Nieuw Noord gaan staan?! In is vak 20 is weinig tot géén publiek dat zin heeft om te zingen en te springen.schfries1989 schreef:wij probeerden met z n 3en in vak 20 wat, maar met weinig succes zijn we met met zijn 3en gaan zingen. Wat wel opviel waneer Heerenveen scoorde, ging in vak vooral van de bovenste helft niemand staanNet bioscoop publiek, zingen mochten we ook niet want ze wouden in rust kijken
Hoewel Heerenveen in mijn bloed en in mij botten zit, ga ik ook niet uit mijn dak van doelpunten in een oefenwedstrijd. Ik beleef de 'echte' wedstrijden met veel meer emotie.schfries1989 schreef:wij probeerden met z n 3en in vak 20 wat, maar met weinig succes zijn we met met zijn 3en gaan zingen. Wat wel opviel waneer Heerenveen scoorde, ging in vak vooral van de bovenste helft niemand staanNet bioscoop publiek, zingen mochten we ook niet want ze wouden in rust kijken
Leuk dat ze zich daar druk om maken in Amsterdam, maar wat ik mij afvraag. Waarom heeft Heerenveen besloten om een 4 voor de vakken op de nieuwe tribune te zetten? Een 2 had mij logischer geleken en dat staat ook nog eens een stuk minder Amsterdams.Foto 242 maakt in Amsterdam de tongen al los. Ze zijn bang dat er ook een vak 410 zou zijn. En terecht. Die is er ook.
NoordNieuws weer op de mat
Als je postbode geen fouten maakt, moet vandaag de nieuwste NoordNieuws weer bij je op de mat vallen. Met onder andere een verslag van een bezoek aan Samaras in Manchester, supportersbegeleider Piet Dijksma over zijn nieuwe takenpakket en natuurlijk het laatste nieuws.
En denk er om: bij deze nieuwe NoordNieuws ontvang je ook je nieuwe ledenpas! Kijk de envelop dus even goed na om zeker te weten dat je hem niet weggooit.
Veel leesplezier en we horen je reacties natuurlijk graag op ons Nieuw Noord forum.
Haha, dat is wel een heel slap excuus. Van de achthonderd man die gisteren in het vak stonden 'zongen' er misschien 40/50 de gehele wedstrijden.rolandos schreef: De sfeer is meestal minder op zondag en NEC is ook geen aansprekende club.
Zozo, dat is erg knap om in een vol vak als NN te kunnen tellen dat er 40 tot 50 man zingen. In mijn ogen een onmogelijk taak! Maar goed, over het wel of niet zingen, de één beleeft een wedstrijd immers anders dan de ander. Dus de één zal meer in zichzelf van de wedstrijd genieten en de ander juist uitbundig. Ikzelf ben ook iemand die graag sfeer maakt en meezingt. Daarentegen maak ik me niet druk om mensen die dit niet doen. Misschien ook beter dat we niet te veel op andere moeten letten, maar gewoon op de wedstrijd.Van de achthonderd man die gisteren in het vak stonden 'zongen' er misschien 40/50 de gehele wedstrijden.