vak-26 schreef:opsteling middenveld vanaf links prager , Radomski, Bosvelt
of zijn jullie hier niet overeens ?????????
Voor volgend seizoen ben ik van mening dat Hanssen een kans moet krijgen om de positie van Mika te gaan opvullen.
Wat ook een leuke opstelling kan zijn is:
Radomski Bosvelt
Rose
Dan heb je in iedergeval een middenvelder die wat dieper speelt.
Ik denk dat we gewoon bruggink een kans moeten gaan geven als meest aanvallende middenvelder. Hij moest nu vaak veel verdedigend werk verrichten maar als je hem kort achter de spitsen zet komt dat vast wel goed. Achter bruggink kunnen mooi bosvelt en radomski/prager spelen
Er waren een aantal Feyenoord-fans die wat attributen voor Paul hadden meegenomen. Mooi om te zien dat die mensen helemaal hier naar toe komen om hem op de eerste training in actie te zien. Leuke foto's.
Verder natuurlijk veel foto's van de eerste training die je kunt bekijken op Feanfans.nl.
Ik wist niet helemaal waar ik dit moest posten, maar ik kwam op feanfans een foto tegen met een aardig aantal jeugd spelers.
Op deze foto staan 3 spelers die mij niet helemaal bekend zijn, volgends mij is de geheel rechter speler Turk en de middelste speler Ken Larsen.
De speler die tussen Hanssen en # 30 loopt is mij totaal niet bekend, welicht is dit Siwe?
Rechts, naast Rose is Hoep, Ken Larsen met haarband en Mark Homme de Vries als ik het goed heb is de andere 'onbekende' (Niet onbekend voor mensen die meer volgen dan alleen het 1e) Homme is ook een back, linksback en speelt al jaren in de jeugd, net als Hoep. Ken Ilse Larsen speelt ongeveer een jaar nu bij ons.
Laten we het hopen een speler als Rose is altijd nuttig..... van mij mag die wel blijven als hij er zelf tenminste een beetje achter staat want we moeten ook niet zo'n voetballer hebben zonder motivatie!!!
Maar weer even een topic Kick.
Naar aanleiding van deze foto van de officiele site.
Is Bosvelt nu de nieuwe aanvoerder of is een andere speler gister nog aanvoerder geweest?
Ik zelf heb er geen problemen mee met Bosvelt als aanvoerder al had Hansson ook een goede optie geweest.
Bosvelt lijkt me nu logischer er zijn veel nederlanders in het elftal. Bosvelt is zelf nederlander dus dat communiceert natuurlijk wat makkelijker, maar als Hansson het zou blijven zou het nog niet erg zijn die kan het ook wel en dat heeft hij ook wel laten zien.
mechielz schreef:Maar weer even een topic Kick.
Naar aanleiding van deze foto van de officiele site.
Is Bosvelt nu de nieuwe aanvoerder of is een andere speler gister nog aanvoerder geweest?
Ik zelf heb er geen problemen mee met Bosvelt als aanvoerder al had Hansson ook een goede optie geweest.
Bosvelt is de nieuwe aanvoerder van sch.
Ik vind Bosvelt een goeie keus, omdat hij toch verreweg de meeste ervaring heeft, en hij (jonge) spelers nog goed kan helpen.(niet dat dit veel te maken heeft met de aanvoerdersband maarja)
|-->Mika Vayrynen & Ugur Yildirim<--|
Sc Heerenveen 4-life..
Hansson speelde gister niet, dus dat zegt nog niet zoveel. Wel lijkt het me dat 1 van de twee (wanneer de competitie begint) de aanvoerdersband definitief gaat dragen. Misschien probeert Verbeek beide spelers uit met een aanvoerdersband, dus ik denk dat Hansson in de voorbereiding die band ook nog wel zal dragen.
Laatst gewijzigd door Feanfan84 op 06-07-2005 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou het wel logisch vinden, verreweg de meeste ervaring. Bij Feyenoord ook altijd aanvoerder geweest en gezien zijn 2 jaar in engeland zal zijn engels ook wel goed zijn. Plus op de mid-mid kun je makkelijk iedereen aanwijzingen geven.
Als ik het goed heb begrepen wilde men met Huntelaar en Samaras in de basis spelen. Tenzij je Huntelaar weer wilt laten spelen op het middenveld (naar mijn mening GEEN succes) dan moet je 4-4-2 gaan spelen. Dan zou Bosveld op mid-mid komen te spelen.
ik vind Hansson een meer logische keuze als aanvoerder, Hansson speelt hier al jaren dus kent de ploeg, de technische staf en de cultuur binnen de club veel beter dan Bosvelt.