Lasse Nilsson

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
abegoal
Wereldspeler

Bericht door abegoal »

Ik heb het voetbal deze week een beetje gemist en ben benieuwd naar de goal van Nilsson. Heeft hij zelf al een reaktie gegeven of het een bewuste aktie was of niet en is het nog de goal van de week geworden (Talpa)?

Jammer van het verlies, maar we worden dit jaar wel getrakteerd op wonderschone doelpunten!!!!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
SpongeBob
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Dat vond ie zelf ook al...
Gisteren zat ie in het bubbelbad in de huttenheugte (Centerparcs) te dalen...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Als hij nog een paar wedsrtijden lekker speelt en de rest van het team niet dan is 'ie weg. Nilsson is wel een mannetje. Dat maakt hem interessant als voetballer maar kan ook zo maar in een switch naar Alkmaar of zo kunnen leiden.
Heerenfan
Selectiespeler

Bericht door Heerenfan »

AZ bereidt bod voor op Nilsson
05 april 2006, 09:29
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits.
Nilsson heeft zich na de winterstop ontwikkelt tot absolute blikvanger in het Abe Lenstra Stadion. Dat is AZ niet ontgaan, dat zich reeds heeft gemeld bij sc Heerenveen. Nilsson bevestigt de belangstelling maar weigert er verder woorden aan vuil te maken.

Het Zweedse Elfsborg IF spint bij de geruchten over een op handen zijnde transfer. Bij de overgang van Elfsborg naar Heerenveen is in de overeenkomst opgenomen dat zijn voormalig werkgever een percentage van het latere verkoopbedrag opstrijkt. Naar schatting zal dat tussen de 10 en 15 procent zijn, meldt Abe Lenstra.com.
bron Voetbalprimeur
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Die is dus inderdaad straks weg...
camataru
Wereldspeler

Bericht door camataru »

Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits.
Wanneer gaan ze in Alkmaar eens stoppen met hun hoogmoed waanzin ze kunnen geen eens 5 miljoen euro transfergeld betalen.
De enigste in nederland die dat zou kunnen is Ajax, is alleen weer onrust stoken bij je concurentten door dit soort praat de wereld in te brengen.

Die vette nepvries die geilt op media aandacht en daarom maar met 3 bodygards ...jaja( bedoel scheringa) over straat moet. zeurt wanneer er maar iemand probeert om een AZ speler te kopen, maar zelf probeert hij overal onrust te stoken.[/quote]
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Bericht door SCH-4-LIVE »

camataru schreef: Wanneer gaan ze in Alkmaar eens stoppen met hun hoogmoed waanzin ze kunnen geen eens 5 miljoen euro transfergeld betalen.
Tja.. AZ heeft ook een miljoenenschuld bij diezelfde Scheringa :lol: Maar AZ haalt net als Heerenveen vaak relatief goedkope spelers.. En ik ga er van uit dat Riemer nu al in zijn handen wrijft, en die 5 miljoen maar een lachertje vind. Er zal absoluut meer geld op tafel moeten komen, want hij heeft nog een contract tot 2009.
SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
Riverside
Beheerder

Bericht door Riverside »

Mooi 5 miljoen! Strik erom heen. Sorry, maar als je akkoord gaat met 9 miljoen voor Huntelaar dan is 5 miljoen voor Nilsson ook absoluut een hoofdprijs. Verder ben ik nooit kapot van Nilsson geweest, dus wat mij betreft gaat ie naar AZ.
Heerenfan
Selectiespeler

Bericht door Heerenfan »

camataru schreef:Wanneer gaan ze in Alkmaar eens stoppen met hun hoogmoed waanzin ze kunnen geen eens 5 miljoen euro transfergeld betalen.
Uh, denk dat dat wel meevalt....
Na alle waarschijnlijk vertrekken Mathijsen & Landzaad deze zomer en reken maar dat daar flink voor betaald moet worden.... Az heeft trouwens al vervangers voor deze 2 gehaald, dus al het geld dat az "eventueel" aan de 2 transfers verdiend hoeft niet meer te worden gebruikt voor vervangers en kan dus worden gebruikt om spelers voor andere posities te halen..... dus eventueel Nilsson.
Denk dat die 5 mln voor az straks in de zomer een lachertje is en dat nillson volgend seizoen in alkmaar speelt, helemaal als wij geen europees halen.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

De clubtopscorer van het moment (hoewel dat Huntelaar eigenlijk nu is) met een contract tot 2009 moet je niet voor 5 miljoen euro laten gaan. Als je al ruim zeven miljoen euro voor Samaras krijgt, dan moet je Nilsson niet voor minder laten gaan mijn inziens.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Ja laten we weer een talent gaan, het lijkt wel of Riemer nog zijn pensioen wil aanvullen.
Die 5 miljoen daar doet Scheringa niet moeilijk over, die man kijkt niet op een miljoen meer of minder.
Een onderschrift: wat is dat?
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

Gearard schreef:Mooi 5 miljoen! Strik erom heen. Sorry, maar als je akkoord gaat met 9 miljoen voor Huntelaar dan is 5 miljoen voor Nilsson ook absoluut een hoofdprijs. Verder ben ik nooit kapot van Nilsson geweest, dus wat mij betreft gaat ie naar AZ.
Ik kan me herinneren dat sommige mensen de 5 miljoen voor Huntelaar in de zomer absurd hoog vonden. Nilsson ontwikkeld zich enorm sinds de winterstop, wie weet hoe ver hij volgend jaar rond deze tijd is? Reken er dus maar niet op dat hij voor 5 miljoen weg gaat.
Dieder

Bericht door Dieder »

Als we Nilsson laten gaan kunnen we wel helemaal inpakken. Dan heb je van je hele voorhoede alleen Yildirim en Bruggink nog over, terwijl Lasse het juist zo leuk doet op links.
makkys
Jeugdspeler

nilson

Bericht door makkys »

gewoon verkopen is beter voor de klupkas kunnen we mooi veel rente beuren.
Dieder

Bericht door Dieder »

Ja, maar als je er niks voor terughaalt sta je volgend seizoen gelijk 6 punten achter op de concurrentie...
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

Ondanks zijn mooie goals moeten we Nilsson niet overschatten. Hij heeft die doelpunten in een paar wedstrijden bijeengeschoten, in veel andere wedstrijden zagen we hem nauwelijks. Bij hem is kennelijk zo dat zijn goede acties worden onthouden en de rest vergeten. Bovendien zou er bij hem geen sprake zijn van een verkoop IN het seizoen. Voor 5 miljoen mag hij van mij weg.Hoeft niet, maar mag.
SCH-4-LIVE
Selectiespeler

oldtimer schreef:Ondanks zijn mooie goals moeten we Nilsson niet overschatten. Hij heeft die doelpunten in een paar wedstrijden bijeengeschoten, in veel andere wedstrijden zagen we hem nauwelijks. Bij hem is kennelijk zo dat zijn goede acties worden onthouden en de rest vergeten. Bovendien zou er bij hem geen sprake zijn van een verkoop IN het seizoen. Voor 5 miljoen mag hij van mij weg.Hoeft niet, maar mag.
En we moeten ook niet vergeten dat hij Samaras en Huntelaar voor zich had. Hij krijgt nu het vertrouwen, en nu scoort hij er lustig op los. We weten nu dat hij het wél in zich heeft, laat hem dat volgend seizoen nog maar eens zien! Houden dus..

gewoon verkopen is beter voor de klupkas kunnen we mooi veel rente beuren.
Zal de belastingdienst ook blij mee zijn :lol: en met de clubkas gaat het uitstekend. We maken al jaren winst, grootste buisnissclub van NL, en we draaien financieel het beste jaar uit de geschiedenis van de club. GELD MAG GEEN EXCUUS MEER ZIJN. Ze willen voetbal verkopen, dan moeten er wel spelers staan, en je weet nooit wat zijn vervanger kan.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Sinds wanneer geloven wij de media als ze het hebben over bedragen? :mrgreen:
Vijf miljoen lijkt me wat te weinig. Melk ze maar uit daar in Alkmaar. Alleen voor de absolute hoofdprijs laten gaan. En voor geen cent minder! Hij is nog erg wisselvallig, maar hij heeft het wel in zich de absolute smaakmaker te worden.... En Huysegems als eventuele vervanger zie ik helemaal zitten.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

5 miljoen weinig voor een speler die rond de kerst nog 0 euro waar was en waarschijnlijk was weggegaan als KJ en Samaras waren gebleven????? :| Ik vind het een aardige groei in dik 3 maanden.... :D
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Lijkt me logisch dat we hem verkopen, elke goede voetballer moet weg als het maar geld oplevert.

Ambitie hebben we toch niet meer!

Over vijf jaar voor een leeg stadion, leuk!!!!. PB en PH zullen hun conclusies zo langzamerhand ook wel trekken. Wat rest is middelmaat of nog erger.
Onedayflyer
Basisspeler

Bericht door Onedayflyer »

Is Nilsson al verkocht???

Iedereen verteld hier dat het belachelijk is en dat Heerenveen alleen maar op centjes teert.... etc.

Maar denk je nou echt dat ze de laatste echte aanvaller laten gaan voor 5 mil?? Dat ze Huntelaar verkochten was logisch, dat ze Samaras daarna 'moesten' verkopen was ook logisch. Maar Nilsson wordt echt niet verkocht (op dit moment) en dan zeker niet aan AZ!
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Als Riemer het woord miljoenen hoort ..........!!!
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

clubje vind ik erg mager. Ik wou dat wij zulke prestaties hadden neergezet de afgelopen twee jaar. Zij investeren wel en weten veel goede spelers wel te behouden.
oldtimer
Superster

Bericht door oldtimer »

En......komen bovendien helemaal niet uit de Bollenstreek.
rodion
Basisspeler

Bericht door rodion »

Dat ben ik dan niet met je een Robke. AZ heeft een goed fundament neer gezet. Heerenveen heeft een jaar mee gedaan in de CL, daarna was het weer over met de prestaties. AZ doet het wat dat betreft beter. En dat verdient wat mij betreft alleen maar respect. Ik denk niet dat wij zo snel met de top 3 mee kunnen komen, al hoop ik dat wel natuurlijk.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Zullen we het hier maar hebben over Lasse Nilsson en niet over alweer een rood/witte club die voor het kampioenschap gaat :wink:
Hannus21
Jeugdspeler

Bericht door Hannus21 »

de enige reden dat az dit kan doen is het geld dat scheringa erin pompt...bij heerenveen besteed men dit geld op een andere manier (lees: niet) met geld kom je ver in het voetbal
herman
Nieuw talent

Bericht door herman »

Voor 5 miljoen meteen verkopen, nilsson kan een leuk balletje trappen, maar hij heeft niet de kwaliteiten van huntelaar en samaras. Zolang spelers verkocht worden aan het eind van het seizoen dan zie ik geen problemen.
Plaats reactie