Lasse Nilsson
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- abegoal
- Wereldspeler
Ik heb het voetbal deze week een beetje gemist en ben benieuwd naar de goal van Nilsson. Heeft hij zelf al een reaktie gegeven of het een bewuste aktie was of niet en is het nog de goal van de week geworden (Talpa)?
Jammer van het verlies, maar we worden dit jaar wel getrakteerd op wonderschone doelpunten!!!!!
Jammer van het verlies, maar we worden dit jaar wel getrakteerd op wonderschone doelpunten!!!!!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
- SpongeBob
- Wereldspeler
- Contacteer:
-
- Forumicoon
- Heerenfan
- Selectiespeler
bron VoetbalprimeurAZ bereidt bod voor op Nilsson
05 april 2006, 09:29
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits.
Nilsson heeft zich na de winterstop ontwikkelt tot absolute blikvanger in het Abe Lenstra Stadion. Dat is AZ niet ontgaan, dat zich reeds heeft gemeld bij sc Heerenveen. Nilsson bevestigt de belangstelling maar weigert er verder woorden aan vuil te maken.
Het Zweedse Elfsborg IF spint bij de geruchten over een op handen zijnde transfer. Bij de overgang van Elfsborg naar Heerenveen is in de overeenkomst opgenomen dat zijn voormalig werkgever een percentage van het latere verkoopbedrag opstrijkt. Naar schatting zal dat tussen de 10 en 15 procent zijn, meldt Abe Lenstra.com.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
- camataru
- Wereldspeler
Wanneer gaan ze in Alkmaar eens stoppen met hun hoogmoed waanzin ze kunnen geen eens 5 miljoen euro transfergeld betalen.Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits.
De enigste in nederland die dat zou kunnen is Ajax, is alleen weer onrust stoken bij je concurentten door dit soort praat de wereld in te brengen.
Die vette nepvries die geilt op media aandacht en daarom maar met 3 bodygards ...jaja( bedoel scheringa) over straat moet. zeurt wanneer er maar iemand probeert om een AZ speler te kopen, maar zelf probeert hij overal onrust te stoken.[/quote]
-
- Selectiespeler
Tja.. AZ heeft ook een miljoenenschuld bij diezelfde Scheringacamataru schreef: Wanneer gaan ze in Alkmaar eens stoppen met hun hoogmoed waanzin ze kunnen geen eens 5 miljoen euro transfergeld betalen.

SC Heerenveen: Grootse spitsen, ronde prijzen, hamsteren!!
-
- Beheerder
- Heerenfan
- Selectiespeler
Uh, denk dat dat wel meevalt....camataru schreef:Wanneer gaan ze in Alkmaar eens stoppen met hun hoogmoed waanzin ze kunnen geen eens 5 miljoen euro transfergeld betalen.
Na alle waarschijnlijk vertrekken Mathijsen & Landzaad deze zomer en reken maar dat daar flink voor betaald moet worden.... Az heeft trouwens al vervangers voor deze 2 gehaald, dus al het geld dat az "eventueel" aan de 2 transfers verdiend hoeft niet meer te worden gebruikt voor vervangers en kan dus worden gebruikt om spelers voor andere posities te halen..... dus eventueel Nilsson.
Denk dat die 5 mln voor az straks in de zomer een lachertje is en dat nillson volgend seizoen in alkmaar speelt, helemaal als wij geen europees halen.
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
-
- Forumicoon
-
- Wereldspeler
-
- Selectiespeler
Ik kan me herinneren dat sommige mensen de 5 miljoen voor Huntelaar in de zomer absurd hoog vonden. Nilsson ontwikkeld zich enorm sinds de winterstop, wie weet hoe ver hij volgend jaar rond deze tijd is? Reken er dus maar niet op dat hij voor 5 miljoen weg gaat.Gearard schreef:Mooi 5 miljoen! Strik erom heen. Sorry, maar als je akkoord gaat met 9 miljoen voor Huntelaar dan is 5 miljoen voor Nilsson ook absoluut een hoofdprijs. Verder ben ik nooit kapot van Nilsson geweest, dus wat mij betreft gaat ie naar AZ.
-
- Superster
Ondanks zijn mooie goals moeten we Nilsson niet overschatten. Hij heeft die doelpunten in een paar wedstrijden bijeengeschoten, in veel andere wedstrijden zagen we hem nauwelijks. Bij hem is kennelijk zo dat zijn goede acties worden onthouden en de rest vergeten. Bovendien zou er bij hem geen sprake zijn van een verkoop IN het seizoen. Voor 5 miljoen mag hij van mij weg.Hoeft niet, maar mag.
-
- Selectiespeler
En we moeten ook niet vergeten dat hij Samaras en Huntelaar voor zich had. Hij krijgt nu het vertrouwen, en nu scoort hij er lustig op los. We weten nu dat hij het wél in zich heeft, laat hem dat volgend seizoen nog maar eens zien! Houden dus..oldtimer schreef:Ondanks zijn mooie goals moeten we Nilsson niet overschatten. Hij heeft die doelpunten in een paar wedstrijden bijeengeschoten, in veel andere wedstrijden zagen we hem nauwelijks. Bij hem is kennelijk zo dat zijn goede acties worden onthouden en de rest vergeten. Bovendien zou er bij hem geen sprake zijn van een verkoop IN het seizoen. Voor 5 miljoen mag hij van mij weg.Hoeft niet, maar mag.
Zal de belastingdienst ook blij mee zijngewoon verkopen is beter voor de klupkas kunnen we mooi veel rente beuren.

-
- Forumicoon
Sinds wanneer geloven wij de media als ze het hebben over bedragen?
Vijf miljoen lijkt me wat te weinig. Melk ze maar uit daar in Alkmaar. Alleen voor de absolute hoofdprijs laten gaan. En voor geen cent minder! Hij is nog erg wisselvallig, maar hij heeft het wel in zich de absolute smaakmaker te worden.... En Huysegems als eventuele vervanger zie ik helemaal zitten.

Vijf miljoen lijkt me wat te weinig. Melk ze maar uit daar in Alkmaar. Alleen voor de absolute hoofdprijs laten gaan. En voor geen cent minder! Hij is nog erg wisselvallig, maar hij heeft het wel in zich de absolute smaakmaker te worden.... En Huysegems als eventuele vervanger zie ik helemaal zitten.
-
- Superster
-
- Basisspeler
-
- Basisspeler
Is Nilsson al verkocht???
Iedereen verteld hier dat het belachelijk is en dat Heerenveen alleen maar op centjes teert.... etc.
Maar denk je nou echt dat ze de laatste echte aanvaller laten gaan voor 5 mil?? Dat ze Huntelaar verkochten was logisch, dat ze Samaras daarna 'moesten' verkopen was ook logisch. Maar Nilsson wordt echt niet verkocht (op dit moment) en dan zeker niet aan AZ!
Iedereen verteld hier dat het belachelijk is en dat Heerenveen alleen maar op centjes teert.... etc.
Maar denk je nou echt dat ze de laatste echte aanvaller laten gaan voor 5 mil?? Dat ze Huntelaar verkochten was logisch, dat ze Samaras daarna 'moesten' verkopen was ook logisch. Maar Nilsson wordt echt niet verkocht (op dit moment) en dan zeker niet aan AZ!
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil 

-
- Basisspeler
Dat ben ik dan niet met je een Robke. AZ heeft een goed fundament neer gezet. Heerenveen heeft een jaar mee gedaan in de CL, daarna was het weer over met de prestaties. AZ doet het wat dat betreft beter. En dat verdient wat mij betreft alleen maar respect. Ik denk niet dat wij zo snel met de top 3 mee kunnen komen, al hoop ik dat wel natuurlijk.