Hattrick.org -> online CM!
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
Voorbeeld van een clown:
Het kost wat tijd om ze te vinden, want je moet op elke speler klikken om te zien of ze popular zijn. Maar dan heb je ook wat.
Deze jongen gaat dus geen pot spelen, maar toch kan ie de komende 15 seizoenen in mijn selectie zitten...
BTW: voor dit soort dingen is het handig om op de hattrick-site gewoon eens de regels (-> about hattrick -> rules) te lezen, want daar staat alles in. Kost je een uurtje, maar dat kan je veel geld en sportieve drama's besparen!!
Vanmiddag gekocht voor 39.000 euro. Ze zijn in principe het dubbele waard op de transfermarkt.Yod Apsara (8147492)
19 years, wretched form, healthy
A popular guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.
Speciality: Powerful
Nationality: Prathet Thai
Assessed value: 8 000 Euro
Wage: 684 Euro/week including 20% Bonus
Owner: FC '79
Warnings: 0
Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: poor
Winger: poor Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: weak
Career Goals: 0
Career Hattricks: 0
League goals this season: 0
Cup goals this season: 0
Het kost wat tijd om ze te vinden, want je moet op elke speler klikken om te zien of ze popular zijn. Maar dan heb je ook wat.
Deze jongen gaat dus geen pot spelen, maar toch kan ie de komende 15 seizoenen in mijn selectie zitten...

BTW: voor dit soort dingen is het handig om op de hattrick-site gewoon eens de regels (-> about hattrick -> rules) te lezen, want daar staat alles in. Kost je een uurtje, maar dat kan je veel geld en sportieve drama's besparen!!
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Ik verlies bijna alles dus ik ga nog wat hulp inroepen......
Ik heb nog een 5 dollarbiljet liggen en hiermee laat ik mij registreren voor MyBestTeam.tk. Dit kost $ 2,50 of € 2,50. Dus ik kan nog iemand laten registreren.
Dus als iemand zich ook wil registreren hiervoor dan moet je het mij even laten weten. Ik moet het bankbiljet per post naar Italië opsturen dus ik kan niks garanderen!!!!
Even je e-mailadres aan me doorgeven en dan krijg je als het goed is over enkele dagen een bevestiging...... Hoop ik dan maar, anders ben ik mijn 5 dollar kwijt.
Zondagmiddag gaat 'ie in de gleuf (van de brievenbus). Dus voor een uur of 12 reageren!
Ik heb nog een 5 dollarbiljet liggen en hiermee laat ik mij registreren voor MyBestTeam.tk. Dit kost $ 2,50 of € 2,50. Dus ik kan nog iemand laten registreren.
Dus als iemand zich ook wil registreren hiervoor dan moet je het mij even laten weten. Ik moet het bankbiljet per post naar Italië opsturen dus ik kan niks garanderen!!!!
Even je e-mailadres aan me doorgeven en dan krijg je als het goed is over enkele dagen een bevestiging...... Hoop ik dan maar, anders ben ik mijn 5 dollar kwijt.

Zondagmiddag gaat 'ie in de gleuf (van de brievenbus). Dus voor een uur of 12 reageren!

- Caspar
- Superster
ik ben in de beker kansloos onderuit gegaan met 4-2...
gister in de competitie kreeg ik dit... hier lees maar ff:
Op SCH's Abe Lenstra, waren 6598 supporters aanwezig en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. SCH begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Janssen - Vinterstål, Moonen, Everts, Halsema - van Doorne, Cox, Sulami, Borgh - Nijpels, Lones.
Steenbergen koos voor een strategische 2-1-2 formatie. De opstelling: Spann - de Ruijter, Bobbink - de Hartog - Overman, Abbink.
De bezoekers konden geen 9man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.
gister in de competitie kreeg ik dit... hier lees maar ff:
Op SCH's Abe Lenstra, waren 6598 supporters aanwezig en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. SCH begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Janssen - Vinterstål, Moonen, Everts, Halsema - van Doorne, Cox, Sulami, Borgh - Nijpels, Lones.
Steenbergen koos voor een strategische 2-1-2 formatie. De opstelling: Spann - de Ruijter, Bobbink - de Hartog - Overman, Abbink.
De bezoekers konden geen 9man op de been brengen, wat het minimum aantal spelers is wat is toegestaan, daarom moesten zij een walk-over incasseren. De toeschouwers, die zich hadden verheugd op een spannende wedstrijd waren erg teleurgesteld. De wedstrijd eindigt in 5 - 0.
Ladies and gentleman: We've got him!
-
- Nieuw talent
Kan gebeuren he Caspar
Ik ken wel iemand die eerst een Engelse-team speler kocht voor veel geld en hem vervolgens ontsloeg, al die Engelsen boos omdat ie nu niet meer in het Engels team kon spelen
Nu heeft ie gewoon al zn spelers ontslagen en wacht hij op het moment dat hij failliet wordt verklaard
Gisteren 6-0 gewonnen
Nu al 1e
En jij Caspar?

Gisteren 6-0 gewonnen

Do u really need a cigarette to look cool?!
- Caspar
- Superster
zo staat t er bij ons voor:
- 1. SCH 2 9 - 1 6
2. REK FCDENHAAG 2 7 - 0 6
3. Noord Nukers 2 2 - 1 4
4. v_b 2 5 - 5 3
5. Joram United 2 5 - 6 3
6. Tijgers van het oos 2 0 - 1 1
7. Whistler Powder 2 2 - 6 0
8. FC Steenbergen 2 0 - 10 0
-
- Forumicoon
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Nieuw talent
-
- Erelid
- Contacteer:
Ik weet niet hoe ik het doe, maar ik ben weer een ronde verder. Tot nu toe al mijn bekerpotjes met 1 doelpunt verschil gewonnen. Nu weer tegen een vijfdeklasser 2-1 gewonnen met een dubieuze penalty in de 70ste minuut.
Het rare is echter dat bijna al mijn linies Weak zijn. Geen van mijn spelers haalt meer dan 2 sterren en toch nog win ik het van teams met ratings als Excellent. Ik weet dat Stamina erg meetelt, maar op een gegeven moment is dat ook over.
Ach, ik vind het natuurlijk best. Volgende week ga ik weer duimen voor een bekeroverwinning tegen FC Aardappel. Jammer genoeg draait dat team mee in divisie 4 en doet het het daar heel erg aardig.
Het rare is echter dat bijna al mijn linies Weak zijn. Geen van mijn spelers haalt meer dan 2 sterren en toch nog win ik het van teams met ratings als Excellent. Ik weet dat Stamina erg meetelt, maar op een gegeven moment is dat ook over.
Ach, ik vind het natuurlijk best. Volgende week ga ik weer duimen voor een bekeroverwinning tegen FC Aardappel. Jammer genoeg draait dat team mee in divisie 4 en doet het het daar heel erg aardig.
-
- Invaller
Level: 6 van de 7Finuh schreef:Ik sta laatste!
Heb een team van niks maar ik ga er iets moois van maken!
Team Gespeeld Goals Punten
1. SUPERFRIEZEN 3 21 - 0 9 <<<<<<<<<<
2. V.V.Lemmer 3 10 - 0 9
3. FC Vik 3 13 - 8 6
4. white power 3 2 - 4 3
5. Polizei 3 6 - 11 3
6. Fc Club Gravity 3 2 - 7 3
7. FC Tovenaar Wassena 3 3 - 17 3
8. Zilvermeeuwen 3 2 - 12 0
Ja ja, het gaat al stukken beter!
-
- Nieuw talent
-
- Invaller
Team Gespeeld Goals Punten
1. SUPERFRIEZEN 9 49 - 8 25 <<<<<<<
2. V.V.Lemmer 9 39 - 7 25
3. FC Vik 9 26 - 21 15
4. Fc Club Gravity 9 19 - 15 15
5. Polizei 9 12 - 18 12
6. Red Dragons C.F. 9 7 - 20 9
7. fc dominic 9 6 - 36 6
8. Zilvermeeuwen 9 6 - 39 0
Gaat nog goed, sta nog steeds bovenaan.
Moet het weeend tegen de nummer 2 (V.V.Lemmer), zal nog aardig lastig worden!
1. SUPERFRIEZEN 9 49 - 8 25 <<<<<<<
2. V.V.Lemmer 9 39 - 7 25
3. FC Vik 9 26 - 21 15
4. Fc Club Gravity 9 19 - 15 15
5. Polizei 9 12 - 18 12
6. Red Dragons C.F. 9 7 - 20 9
7. fc dominic 9 6 - 36 6
8. Zilvermeeuwen 9 6 - 39 0
Gaat nog goed, sta nog steeds bovenaan.
Moet het weeend tegen de nummer 2 (V.V.Lemmer), zal nog aardig lastig worden!
- Caspar
- Superster
1. REK FCDENHAAG 9 49 - 9 24
2. Joram United 9 34 - 11 22
3. SCH 9 34 - 15 18
4. v_b 9 28 - 26 18
5. de oortjes 9 13 - 29 7
6. sc Bantega 9 8 - 31 7
7. Tijgers van het oos 9 8 - 16 6
8. ajax_vandevaart 9 4 - 41 3
periode even wat minder gehad maar laatste 2 weken van v_b en van REK FCDENHAAG gewonnen.
mijn teamgeest is moordadig....
hoe kan ik dit oplossen?
2. Joram United 9 34 - 11 22
3. SCH 9 34 - 15 18
4. v_b 9 28 - 26 18
5. de oortjes 9 13 - 29 7
6. sc Bantega 9 8 - 31 7
7. Tijgers van het oos 9 8 - 16 6
8. ajax_vandevaart 9 4 - 41 3
periode even wat minder gehad maar laatste 2 weken van v_b en van REK FCDENHAAG gewonnen.
mijn teamgeest is moordadig....

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Paar oplossingen:
* PIC (play it cool) spelen (beste manier)
* Clown kopen
* Coach ontslaan (wordt de teamgeest en het zelfvertrouwen weer gereset)
Trouwens nog een tip voor mensen die een clown zoeken. De transferlijsten afschuimen en dan selecteren op waarde/bod 0 euro. Als je er dan eentje vind meteen 10.000 euro bieden. Dan kan niemand meer overbieden.
edit:
Nog een kleine aanvulling: ook selecteren op "nieuwste eerst". De spelers die er dan al een uurtje op de transferlijst staan kun je rustig overslaan. Er zijn meer mensen die op deze manier zoeken.
Het is trouwens wel zeldzaam als je een clown op die manier tegenkomt. Anders moet je er eentje kopen voor de reguliere prijs van ongeveer 70.000 euro.
* PIC (play it cool) spelen (beste manier)
* Clown kopen
* Coach ontslaan (wordt de teamgeest en het zelfvertrouwen weer gereset)
Trouwens nog een tip voor mensen die een clown zoeken. De transferlijsten afschuimen en dan selecteren op waarde/bod 0 euro. Als je er dan eentje vind meteen 10.000 euro bieden. Dan kan niemand meer overbieden.
edit:
Nog een kleine aanvulling: ook selecteren op "nieuwste eerst". De spelers die er dan al een uurtje op de transferlijst staan kun je rustig overslaan. Er zijn meer mensen die op deze manier zoeken.
Het is trouwens wel zeldzaam als je een clown op die manier tegenkomt. Anders moet je er eentje kopen voor de reguliere prijs van ongeveer 70.000 euro.
Laatst gewijzigd door Boegyman (NL) op 03-06-2003 15:37, 1 keer totaal gewijzigd.

- Caspar
- Superster
ik heb hiervoor 2 wedstrijden op Wedstrijd Van Het Seizoen gespeeld, en heb dat nu even verandert naar PIC.
ik heb al even wezen zoeken naar een clown, maar nix gevondne. heb het nu zo druk dat ik daar de tijd niet voor heb (bijna vakantie...
)
en de trainer ontslaan kan, maar mijn teamgeest is wonderbaarlijk, en dan gaat die dus ook weg....
ik heb al even wezen zoeken naar een clown, maar nix gevondne. heb het nu zo druk dat ik daar de tijd niet voor heb (bijna vakantie...

en de trainer ontslaan kan, maar mijn teamgeest is wonderbaarlijk, en dan gaat die dus ook weg....

- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Transfers hebben overigens ook een (tijdelijke) negatieve invloed op de teamgeest.
Een wonderbaarlijk zelfvertrouwen schijnt ook niet goed te zijn. Dan hebben ze de neiging om naast hun schoenen te gaan lopen. Het is beter om één niveau te dalen naar sterk.
Als je een coach ontslaat na een serie winstwedstrijden worden de supporters weer ontevreden........het is ook nooit goed bij Hattrick. Maar wel een mooi spel
Een wonderbaarlijk zelfvertrouwen schijnt ook niet goed te zijn. Dan hebben ze de neiging om naast hun schoenen te gaan lopen. Het is beter om één niveau te dalen naar sterk.
Als je een coach ontslaat na een serie winstwedstrijden worden de supporters weer ontevreden........het is ook nooit goed bij Hattrick. Maar wel een mooi spel

-
- Invaller
- Caspar
- Superster
kwam dit net tegen toen ik aan het zoeken was....
Jean Eijck (11937480)
24 jaar, slecht vorm, gezond
Een populair persoon, die gebalanceerd is en onpopulair.
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Laatst gewijzigd door Caspar op 05-06-2003 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
- Caspar
- Superster
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
- Caspar
- Superster
ben er laatste tijd inderdaad errug veel mee bezig....
ik snap alleen 1 ding nog niet; waar zijn de economen goed voor? wat doen die?
hoe kan ik me aanmelden bij zo'n federatie?
ik snap alleen 1 ding nog niet; waar zijn de economen goed voor? wat doen die?
hoe kan ik me aanmelden bij zo'n federatie?
- Boegyman (NL)
- Wereldspeler
Economen zorgen ervoor dat je minder rente betaald als je vet in het rood staat. Dit helpt alleen als je meer dan 300.000 schuld hebt. Anders wegen de loonkosten van de econoom niet op tegen de besparing.
Als je meer dan 500.000 in de plus staat kun je ook een econoom nemen. Die zorgt er dan weer voor dat je meer rente over je centjes krijgt. Onder dit bedrag weegt het weer niet op tegen de loonkosten.
Die bedragen noem ik uit het hoofd, maar ik weet wel dat je flink in de plus dan wel de min moet staan om een econoom aan te nemen.
Van een Federatie kun je alleen lid worden als je supporter bent. Het is eigenlijk gewoon een forum, maar dan met een speciaal onderwerp.
Als je meer dan 500.000 in de plus staat kun je ook een econoom nemen. Die zorgt er dan weer voor dat je meer rente over je centjes krijgt. Onder dit bedrag weegt het weer niet op tegen de loonkosten.
Die bedragen noem ik uit het hoofd, maar ik weet wel dat je flink in de plus dan wel de min moet staan om een econoom aan te nemen.
Van een Federatie kun je alleen lid worden als je supporter bent. Het is eigenlijk gewoon een forum, maar dan met een speciaal onderwerp.

-
- Selectiespeler
Ik kijk alleen zondag avond altijd ff hoe ik gespeeld heb en pas mijn opstelling dan ook aan. Laatste 2 wedstrijden heb ik met 5-0 gewonnen omdat beide keren de tegenstander niet 9 man op kon stellen (2x dezelfde tegenstander dat wel). Ik sta geloof ik 3e in de vierde divisie nadat ik vorig jaar dus gepromoveerd was.
-
- Jeugdspeler