Zaalvoetbal NN

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Damaster
Invaller
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Die nummer 9 van NN kon er ook wat van DAT WAS PAS EEN LOTHAR M
Roukie67
Bankzitter

Bericht door Roukie67 »

Hallo heren organisatoren, zou mijn team GSVK 2, dat tweede werd op het sterk bezette Sahu/Damaster Tournament, bij een eventueel volgende editie mee kunnen doen? Lijkt ons wel gezellig en het houdt je van de straat natuurlijk!
GSVK, the Blue Devils!!
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Roukie67 schreef:Hallo heren organisatoren, zou mijn team GSVK 2, dat tweede werd op het sterk bezette Sahu/Damaster Tournament, bij een eventueel volgende editie mee kunnen doen? Lijkt ons wel gezellig en het houdt je van de straat natuurlijk!
Als we het volgend jaar weer doen(wat me logisch lijkt) dan beginnen we eerst weer met het uitnodigen van leden en daarna van andere ploegen. Als je dus zeker mee wilt doen, moet je lid worden(met de rest van je ploeg) :D dit kan op nieuwnoord.cjb.net :wink:
"Voorspelbaar, teveel hetzelfde en gemaakt"
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Er waren nogal wat klachten over deelname van enkele ploegen.
De regels werden door NN niet nagestreefd.
Je MOEST lid zijn van NN dat waren ze niet.
Al met al was t wel een geslaagd toernooi
Lang leve het censuur
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

:lol: lachen. Tis ook nooit goed: geldprijzen, FC Twente moet meedoen, nu weer dit.

Er waren te weinig ploegen, dus hebben we dat wel toegestaan, simpel.

PS. Hadden we een regel m.b.t. 5 penalty's, was ook dat weer niet goed.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

lachen. Tis ook nooit goed: geldprijzen, FC Twente moet meedoen, nu weer dit.

Er waren te weinig ploegen, dus hebben we dat wel toegestaan, simpel.

PS. Hadden we een regel m.b.t. 5 penalty's, was ook dat weer niet goed.
Zal het nog 1x uitleggen.
We weten dat je lezen niet sterk is.

Als je een toernooi opzet wie of waar dan ook.
Is het zo dat je 3 Prijzen hebt. het welbekende podium.
Ten tweede je hoefde geen lid te zijn dus had twente ook wel mee kunnen doen.
Met minder ploegen kun je ook wel spelen betaal je per ploeg wat meer.
en over die penalty,s heb je alleen de scheidsrechter gehoord.
Die zei tegen ons dat het normaal was om 3 te nemen, toen wij zeiden dat jullie 5 hadden besloten(tekend jullie verstand van zaalvoetbal) hebben we dat gedaan.
Doe nu eens niet zo belangrijk HJ.

Als je beter gelezen had was je niet met zo,n dom antwoord gekomen.
Als laatste voegde ik er zelfs nog aan toe dat het een geslaagd toernooi was.
Lang leve het censuur
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Kan het niet laten om op je te reageren, ondanks dat velen dat al niet eens meer doen.
Cross79 schreef:Zal het nog 1x uitleggen.
We weten dat je lezen niet sterk is.
Nadenken is in deze iets handiger...
Cross79 schreef:Als je een toernooi opzet wie of waar dan ook.
Is het zo dat je 3 Prijzen hebt. het welbekende podium.
Oh ja???? 3 prijzen is 3 keer een uitgave. De doelstelling van dit toernooi was al bekend, die zul je wel niet onthouden hebben, dus blader maar ff terug.
Cross79 schreef:Ten tweede je hoefde geen lid te zijn dus had twente ook wel mee kunnen doen. Met minder ploegen kun je ook wel spelen betaal je per ploeg wat meer.
Wat wil je nu? eerst mompel je over ploegen met mensen die geen lid zijn die niet mee hadden mogen doen en vervolgens kom je met Twente.
Cross79 schreef:en over die penalty,s heb je alleen de scheidsrechter gehoord.
Die zei tegen ons dat het normaal was om 3 te nemen, toen wij zeiden dat jullie 5 hadden besloten(tekend jullie verstand van zaalvoetbal) hebben we dat gedaan.
Gelukkig heb jij overal verstand van.... Normaal ja, niet verplicht dus. Je vergeet trouwens te vermelden dat je dat voor de wedstrijd zei dat 3 penalty's normaal waren, wij zeiden dat we 5 doen en jij vervolgens na 14 minuten naar de scheids ging met hetzelfde verhaal. Toen alweer vergeten?
Cross79 schreef:Doe nu eens niet zo belangrijk HJ.
Zegt cross....
Cross79 schreef:Als je beter gelezen had was je niet met zo,n dom antwoord gekomen.
Als laatste voegde ik er zelfs nog aan toe dat het een geslaagd toernooi was.
Zo, wat coulant van je!
Damaster
Invaller
Contacteer:

Bericht door Damaster »

Hey Cross niet zo ouwehoeren man :wink: jullie zijn 4é geworden, wat willen jullie nog meer.

Elk toernooi heeft zijn eigen regels, dus daar moet je, je gewoon aan houden, wat een schijtsrechter o.i.d ook zegt.

Kijk wij deden mee omdat er niet zoveel teams waren, was een uitzondering en als er bij de volgende editie genoeg teams zijn die NN lid zijn, tja dan doen wij dus niet meer mee, heel simpel lijkt mij dat.

En ff over die Twente supporters, je weet niet wat je krijgt en of ze wel komen, het moet leuk blijven en zo'n groep pluskutters kan mooi een leuk toernooi verzieken.
Sahu
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Sahu »

quote="Damaster"]Hey Cross niet zo ouwehoeren man :wink: jullie zijn 4é geworden, wat willen jullie nog meer[.

Elk toernooi heeft zijn eigen regels, dus daar moet je, je gewoon aan houden, wat een schijtsrechter o.i.d ook zegt.

Kijk wij deden mee omdat er niet zoveel teams waren, was een uitzondering en als er bij de volgende editie genoeg teams zijn die NN lid zijn, tja dan doen wij dus niet meer mee, heel simpel lijkt mij dat.

En ff over die Twente supporters, je weet niet wat je krijgt en of ze wel komen, het moet leuk blijven en zo'n groep pluskutters kan mooi een leuk toernooi verzieken.[/quote]
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
Sahu
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Sahu »

quote="Damaster"]Hey Cross niet zo ouwehoeren man :wink: jullie zijn 4é geworden, wat willen jullie nog meer

Van DWP winnen maar dat zal nog wel een paar jaar duren :mrgreen:

Cross,je moet niet op elke slak zout willen leggen.
Als je je opgeeft voor een evenement dien je je aan de geldende regels te houden ook al stroken deze niet met de werkelijke regels van het zaalvoetbal.
Hier moet je je gewoon bij neerleggen volgens mij.
En anders kun je ook zelf eens een toernooi organiseren waar je je eigen regels mag bedenken...
Wij willen wel mee doen i.i.g :wink:
http://www.3-angle.nl
Voor de leukste banen in Friesland..
DE ZUID
Basisspeler

Bericht door DE ZUID »

Er waren te weinig ploegen
Was dat zo?? Dit was nu een tournooi waar er genoeg ploegen waren. Je bent aan ht begin van de week tenminste nog een beetje mens.
Tub, niet zo ouwehoeren, het was werleds, dit tournooi!![/code]
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

Waar ik me er eerder ook al mee bemoeide, wil ik nog wel even toevoegen dat ik het logisch vind dat NN-leden voorrang hebben. Pas als blijkt dat er niet genoeg teams zijn, dan snap ik dat er andere spelers bij komen en als laatste optie een team van eventuele Twentesupporters. Maar die hadden nog niet eens wat aangeboden, dus ja...

Misschien wel een idee, voor een volgend zaalvoetbaltoernooitje? Andere supportersverenigingen tegen elkaar.
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

roelof de vries schreef:Misschien wel een idee, voor een volgend zaalvoetbaltoernooitje? Andere supportersverenigingen tegen elkaar.
De supportersvereniging doet wel eens mee aan dergelijke toernooien. Ik weet er het fijne ook niet van.
1920
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door 1920 »

Kom op, cross niet ouwehoeren.. Het was een leuk toernooi! En bij de eerste keer heeft elke toernooi wat haperingen.

Ik vond het knap georganiseerd, complimenten!

En meer teams moet je echt niet erbij hebben, anders word het te langdraderig...

Wat je wel volgend jaar kunt doen is dat je niet als teams laten inschrijven.. maar gewoon individueel. Dat je vanzelf ziet bij welke team je wordt ingedeeld. Zo leer je elkaar nog beter kennen als NN fans onderelkaar!
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

Sammygoal schreef:Wat je wel volgend jaar kunt doen is dat je niet als teams laten inschrijven.. maar gewoon individueel. Dat je vanzelf ziet bij welke team je wordt ingedeeld. Zo leer je elkaar nog beter kennen als NN fans onderelkaar!
Dat was ook de bedoeling(dat laatste, het beter leren kennen) en we hadden gehoopt om meerdere individuele opgaves. Er waren echter maar 2, mensen geven zich niet zo snel individueel op.
Roelof
Wereldspeler

Bericht door Roelof »

De supportersvereniging doet wel eens mee aan dergelijke toernooien. Ik weet er het fijne ook niet van.
Ik heb het over echte supportersverenigingen Heert-Jan.
hetto
Bankzitter

Bericht door hetto »

Leuk allemaal, maarreh...Cross...als je via een van de fanmasters mij een gele kaart probeert aan te naaien, heb jij wat mij betreft de Lothar Matthaus-trofee gewonnen.
:grmbl:
http://www.hetto.nl
the future's so bright..I gotta wear shades...
Fatih
Nieuw talent

Bericht door Fatih »

Jezud Cross, wat een drukte om nix, enne ik denk dat jullie eerst maar eens op trainingskamp moeten. Dan zou ik het maar weer eens proberen.

was gewoon leuk, heb alleen nog korsten op de knie zitten.
Bush-wanker
Nieuw Noord
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Nieuw Noord »

Zaterdag 17 januari om 13.00 zal ons tweede zaalvoetbaltoernooi plaatsvinden en wel in de Doniahal te St. Nicolaasga. Leden kunnen zich op de volgende manier opgeven:

Per team(alleen leden): kosten per geheel team 17,50 Euro.
Per lid: Kosten per lid 3,50 Euro.

Het complete team moet hetzelfde kleur shirt hebben. Opgave geschiedt door middel van het overmaken van de 17,50 op rekening 62.44.87.709 T.N.V. Nieuw Noord. Onder vermelding van een lidnummer, waarna het lid gebeld wordt voor verdere gegevens.

Leden die niet tot een team behoren kunnen zich individueel opgeven door 3,50 te storten op rekening 62.44.87.709 T.N.V. Nieuw Noord. Onder vermelding van een lidnummer, waarna het lid gebeld wordt voor verdere gegevens. Mocht je bijvoorbeeld bij met twee andere leden in een team willen, moet je voor al deze bekenden 3,50 overmaken. Voorbeeld: je geeft je op met 2 bekenden dus betaal je 10,50. Door het vermelden van één lidnummer kan er contact met je opgenomen worden voor verdere gegevens.

Het geld moet voor 1 december 2003 overgemaakt worden! Mochten wij op dat moment nog niet voldoende deelnemers hebben, dan kunnen we ploegen benaderen.

Nieuw Noord probeert op een fatsoenlijke manier teams te maken en hier wordt op 17 januari geen verandering in gebracht of er moet sprake zijn van een ‘ruil’.

Nieuw Noord gaat ervan uit dat er op een fatsoenlijke manier gevoetbald wordt. Als er een speler door een scheidsrechter uit de zaal gestuurd wordt tijdens een wedstrijd, betekent dit automatisch dat dit lid NIET meer mee mag doen, bestuursleden van Nieuw Noord herroepen dit niet. Sportiviteit moet voorop gaan!

Alcoholische versnaperingen mogen ook niet tijdens het toernooi gedronken worden. Duidelijke regels hierover zul je 17 januari in de zaal aantreffen.

Voor leden die met het openbaar vervoer willen komen, lijn 41 rijdt door St. Nicolaasga en rijdt onder andere door/langs Heerenveen, Joure en Balk.

Er worden nog naar scheidsrechters gezocht. Eventuele vrijwilligers kunnen zich melden op 06-22313179. Ook een wedstrijdsecretaris voor op de wedstrijddag is zeer welkom! Mocht hier niet een andere oplossing voor zijn, is er een grote kans dat er een schema komt waarbij de teams c.q. leden per toerbeurt het scorebord moeten bijhouden en de uitslagen noteren. Bij opgave voor het toernooi ga je hier dus mee akkoord.
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

We zullen er wederom bij zijn neem ik aan.
Zal de shirts weer regelen voor de komende 3 toernooien, ben ook al benaderd voor een 4e toernooi.
Maar Jullie maken teams? of mag je ook weer met je eigen team spelen?
Lang leve het censuur
Heert-Jan
Basisspeler

Bericht door Heert-Jan »

je kunt je per team opgeven en gewoon individueel! Als iemand zich individueel opgeeft, proberen we een team (of meerdere) te maken.
Eric
Superster

Bericht door Eric »

Hmm leuk een zaalvoetbal tournooi! Alleen beetje ver weg anders had ik jullie allemaal gedold...Ik zal waarschijnlijk zelf ook wel moeten voetballen..
mechielz
Basisspeler
Contacteer:

Bericht door mechielz »

Een zaalvoetbal team bestaat toch uit een keeper en vier veldspelers, of hadden jullie iets anders in gedachten?
Cross79
Wereldspeler
Contacteer:

Bericht door Cross79 »

Zondag 18 Januari hebben wij in Woudsend een zaalvoetbaltoernooi.
Waarschijnlijk met Ajax vak 410, Feyenoord-Heerenveen-Woudsend-en er kunnen nog enkele teams bij, wie intresse heeft stuurt maar een PB.
5 Veldspelers en 1 keeper is de bedoeling lijkt mij,.
Lang leve het censuur
Eric
Superster

Bericht door Eric »

TORCIDA schreef:er is dan winterstop voor veldvoetbal dus...

kom maar op als je ons wil dollen :wink:
Mmmm kzal eens kijke of ik een team kan regelen :P
Mister Grie
Invaller
Contacteer:

Bericht door Mister Grie »

Cross79 schreef:Zondag 18 Januari hebben wij in Woudsend een zaalvoetbaltoernooi.
Waarschijnlijk met Ajax vak 410, Feyenoord-Heerenveen-Woudsend-en er kunnen nog enkele teams bij, wie intresse heeft stuurt maar een PB.
5 Veldspelers en 1 keeper is de bedoeling lijkt mij,.
He Cross, denk 4 veldspelers en één keeper ;) inmiddels heeft ook Almelo Extreem aangegeven om mee te doen, misschien twente en groningen ook nog, maar die waren nog in overleg.

Greetz,
Mr.Grie
Gabber Ben Je Niet Even, Gabber Ben Je Voor Het Leven!!
Riemer
Selectiespeler

Bericht door Riemer »

Hoe lijkt het met de aanmeldingen NN, is er al wat belangstelling?
Plaats reactie