Miralem Sulejmani
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- camataru
- Wereldspeler
Re: Miralem Sulejmani
Op een of andere vage ajax site word gemeld dat het om Sulejmani en Pranjic gaat. word vermeld dat ze beide naar amsterdam gaan voor 18.000.000.
De gene die dit daar poste scheen in het verleden wel eens vaker gelijk te hebben met zijn geruchten.
Ald dit zo is dan is het natuurlijk minder mooi, ben ej gelijk 2 van je belangrijkste spelers kwijt.
De gene die dit daar poste scheen in het verleden wel eens vaker gelijk te hebben met zijn geruchten.
Ald dit zo is dan is het natuurlijk minder mooi, ben ej gelijk 2 van je belangrijkste spelers kwijt.
Wij zijn Heerenveen.
-
- Bankzitter
Die 2 gaan zeker niet voor 18 miljoen weg.camataru schreef:Op een of andere vage ajax site word gemeld dat het om Sulejmani en Pranjic gaat. word vermeld dat ze beide naar amsterdam gaan voor 18.000.000.
Spijtig voor mickey zijn ontwikkeling.Van Basten,samen met zijn vriendjes, bewijst nu ook weer met het nederlands elftal dat ie er geen team van kan maken.
Voor zijn ontwikkeling,was het beter geweest,te blijven.........
-
- Bankzitter
Las ook iets in de trant dat 18 miljoen lang niet het bedrag is (veel lager).. Wellicht dat dit in inderdaad klopt en Pranjic in de deal betrokken is... Dus dat zou betekenen dat Sulejemani 9 miljoen kost..camataru schreef:Op een of andere vage ajax site word gemeld dat het om Sulejmani en Pranjic gaat. word vermeld dat ze beide naar amsterdam gaan voor 18.000.000.
Naja... ff afwachten maar...
(voor wie aanstoot neemt aan geruchten, u hebt dit niet gelezen,....)
Habemus san Marco!
- bigbear
- Invaller
Als die 18 miljoen klopt dan vermoed ik dat dit wel weer inclusief alle nog te halen bonussen en % bij doorverkoop is.
Wel jammer trouwens als hij nu al weer gaat, nog nooit een linksbuiten gezien die zo snel was, zo weining balverlies leed, en zo'n hoog rendement heeft. (zowel op het veld als aan de transfertafel)
Wel jammer trouwens als hij nu al weer gaat, nog nooit een linksbuiten gezien die zo snel was, zo weining balverlies leed, en zo'n hoog rendement heeft. (zowel op het veld als aan de transfertafel)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
- Royce_SCH
- Wereldspeler
Hahaha heerlijk dit. Ik had dit dus echt nooit verwacht, 18 miljoen
Waar zijn die Amsterdammers mee bezig? In ieder geval, bedankt voor de leuke miljoenen. En Sulejmani? Ach, dit is toch echt liefde voor de club, voor zo'n bedrag weg gaan 

NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
- Frisian Viking
- Superster
Er wordt ook nergens gezegd dat het niet goedkomt. Hoekstra vertelde afgelopen winter met dat gedoe rondom Alves dat ze een transfer nog weleens hebben laten knappen op een ton.Pierke schreef:de zin: doet mij twijfelen, want op 18 miljoen zijn enkele tienduizenden euro's peanuts! daar laat je als Ajax zijnde een transfer niet meer op afketsen, als je zoveel voor een speler over hebt, en als Heerenveen zijnde ook niet volgens mij als je zoveel winst kunt maken in zo'n korte periode aan 1 speler.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
- Frisian Viking
- Superster
WhahahaGearard schreef:Even lachen

In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Bankzitter
wat ik dus bedoel is het volgende, als het verschil tussen vraag en bod nog slechts enkele tienduizenden euro's is dan lijkt het mij logisch dat 1 van beide partijen gewoon zegt: deal! dat dat nog niet gebeurd is, althans nog nergens officieel is bevestigd, doet mij dus twijfelen aan dit bericht/gerucht....Frisian Viking schreef: Er wordt ook nergens gezegd dat het niet goedkomt. Hoekstra vertelde afgelopen winter met dat gedoe rondom Alves dat ze een transfer nog weleens hebben laten knappen op een ton.
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
- Frisian Viking
- Superster
Het kan zomaar zijn dat het niet waar is. Maar dat het in het echt wel zo gaat is een feit. Dat is onderdeel van het spel. Heerenveen hoeft hem niet te verkopen. Laat Ajax dan maar betalen wat Heerenveen wil, als ze hem zo graag willen hebben.Pierke schreef:wat ik dus bedoel is het volgende, als het verschil tussen vraag en bod nog slechts enkele tienduizenden euro's is dan lijkt het mij logisch dat 1 van beide partijen gewoon zegt: deal! dat dat nog niet gebeurd is, althans nog nergens officieel is bevestigd, doet mij dus twijfelen aan dit bericht/gerucht....
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
Van de zoon
Van de Heilige Geest
Abe
-
- Bankzitter
dat begrijp ik, en goed als Heerenveen het over laat gaan, om een dergelijk klein verschil is nog te begrijpen, maar als ajax zijnde laat je om zo'n verschil (enkele tienduizenden euro's, op vele miljoenen) toch niet meer overgaan?
Heb trouwens liever dat mickey blijft, want zoals ze ook bij ajax tegenwoordig zeggen: het kapitaal moet op het veld staan
Maargoed een bedrag van boven de 15 miljoen is natuurlijk wel veel...
Heb trouwens liever dat mickey blijft, want zoals ze ook bij ajax tegenwoordig zeggen: het kapitaal moet op het veld staan

Maargoed een bedrag van boven de 15 miljoen is natuurlijk wel veel...
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
-
- Invaller
Tot mijn verbazing zie ik alleen maar blije reacties. Ik ben helemaal niet blij. Ik wil Sulejmani helemaal niet kwijt. Ik wil volgend seizoen, net als Trond, mee doen om de prijzen. En die kans acht ik groter met Mickey dan zonder hem. Bovendien hebben we eindelijk weer eens een smaakmaker, waarvoor je naar het stadion komt. Dat is ook alweer lang geleden.
Het is leuk hoor, die 18 miljoen, maar ik heb er helemaal niks aan. Hele grote aankopen worden er toch niet gedaan en er zal wel weer geinvesteerd worden in het stadion. En ik wil helemaal niet dat het stadion groter wordt.
Nee, Mickey, blijf alsjeblieft nog een jaartje. Geef ons een prijs, en ga daarna voor de roem!
Het is leuk hoor, die 18 miljoen, maar ik heb er helemaal niks aan. Hele grote aankopen worden er toch niet gedaan en er zal wel weer geinvesteerd worden in het stadion. En ik wil helemaal niet dat het stadion groter wordt.
Nee, Mickey, blijf alsjeblieft nog een jaartje. Geef ons een prijs, en ga daarna voor de roem!
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Het is nog niet helemaal vakantie, maar de bussen staken nu he, dus de 'journalisten' kunnen niet naar school en zitten noodgedwongen thuis. Dan moeten ze wat heabegoal schreef: Bijna vakantie Fanatic 4-ever??

Corruption is everywhere, fight it!
-
- Superster
- Contacteer:
Mooi gesproken en helemaal mee eens.Il prima Capo! schreef: En ik wil helemaal niet dat het stadion groter wordt.
Bedankt Torcida:-)
-
- Superster
Tuurlijk zie je Sulejmani graag nog een jaartje blijven, maar vanuit realistisch oogpunt is het geen doen voor heerenveen om hem te houden als ze 18 miljoen aangeboden krijgen. Bovendien wil Sulejmani gaan voor het grote geld en zal hij hier dus met minder plezier voetballen als ze een transfer voor zo'n bedrag tegenhouden.
Bovendien hebben we elke keer een goede spits teruggekregen.
Huntelaar weg » Alves
Alves weg » Sulejmani
Sulejmani weg » Pedro? Paulo? Wie zal het zeggen?
Bovendien hebben we elke keer een goede spits teruggekregen.
Huntelaar weg » Alves
Alves weg » Sulejmani
- BW Viking
- Invaller
Vindt dat je Tomasson, van Nistelrooy (Manchester United, Real madrid!!!), Allback & Samaras ook niet moet vergeten in dat rijtje!....forca hveen schreef:Bovendien hebben we elke keer een goede spits teruggekregen.
Huntelaar weg » Alves
Alves weg » Sulejmani

Maar het kan ook altijd tegenvallen, kijk maar naar Matusiak die heeft tot nu toe ook niet veel laten zien bij Heerenveen.
Maar een Braziliaanse spitsenduo klinkt wel goed....heb wel een goed gevoel over Heerenveen blijft een neusje te hebben voor goeie talentvolle spelers, als PSV er niet tussen was geweest had Heerenveen ook Ambrabat binnengehaald.
Laatst gewijzigd door BW Viking op 03-06-2008 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Superster
Indien het werkelijk om een bedrag van omstreeks achttien miljoen euro gaat, moet de club het ten alle tijde doen. Mickey heeft aangegeven dat hij niet meer gaat verlengen. Hoewel sc Heerenveen nog wel een optie in zijn contract heeft staan, is het de vraag in hoeverre dat geldig is inzake het Webster-arrest.
-
- Superster
ik schaam mij haast voor sommige reacties, liever geld dan een goede speler, het bestuur een veer in de kont.
man voor een miralem kom ik naar het stadion, niet voor een groter stadion, meer business seats of een speler die zich nog maar moet bewijzen.
man voor een miralem kom ik naar het stadion, niet voor een groter stadion, meer business seats of een speler die zich nog maar moet bewijzen.
Hier heb ik geen woorden voor
-
Verified
- Forumicoon
Dan moet je vollegend jaar dus naar een anders stadion. Ik kom voor Heerenveen naar het stadion. Nuchter gezien zal de club er beter van worden om de 18 miljoen te incasseren dan Mickey hier nog een jaar te houden.TORCIDA schreef:man voor een miralem kom ik naar het stadion,
Spijt heb je morgen maar!
-
- Superster
Iedereen kwam ook voor Alves naar het stadion, toen was het voetbal namelijk niet om aan te zien. Volgend jaar zal Paulo Henrique vaker gaan spelen en beter worden, Beerens zal constanter worden en wie weet wat voor briljante voetballer er misschien nog wel gekocht wordt als Mikki verkocht word. Voor achttien miljoen is een hoop te koop!
- Blizzard
- Superster
- Contacteer:
Petje af hoor voor het bestuur. Volkomen begrijpelijk dat ze gewoon de hoofdprijs vragen ipv de oren te laten hangen naar Amsterdammers
. Heerenveen hoeft namelijk helemaal niet te verkopen, Sulejmani heeft nog een 3 jarig contract volgens mij. Dus als die ajacieden hem zo graag willen hebben dan moeten ze maar gewoon flink betalen...
Met een bedrag van +/- 15 miljoen zou je de defensie op enkele plaatsen (+ een nieuwe keeper) kunnen voorzien van een forse kwaliteitsimpuls en een vervanger van Sulejmani halen. Met het overgebleven geld van Bradley kan je dan weer een vervanger halen voor zijn positie.

Met een bedrag van +/- 15 miljoen zou je de defensie op enkele plaatsen (+ een nieuwe keeper) kunnen voorzien van een forse kwaliteitsimpuls en een vervanger van Sulejmani halen. Met het overgebleven geld van Bradley kan je dan weer een vervanger halen voor zijn positie.
-
- Nieuw talent
mikke naar chelsea
jongens .. ik zal jullie even uit jullie droom halen ...
miralem Sulejmani zal naar Chelsea verhuizen...
let maar op .
miralem Sulejmani zal naar Chelsea verhuizen...
let maar op .
- Mickey
- Nieuw talent
Doordat het bestuur in het verleden zo heeft gehandeld als het nu bij Sulejmani doet, kunnen wij op dit moment spelers als Sulejmani in het stadion bekijken. Als het bestuur niet op deze manier zou hebben gehandeld, waren we niet op het niveau waar het voetbal nu is. Dus natuurlijk een dikke veer in de kont als ze Sulejmani voor 18 miljoen verkopen. Als we hierdoor weer een stap kunnen groeien, hebben we er ook als voetballiefhebbers baat bij.TORCIDA schreef:ik schaam mij haast voor sommige reacties, liever geld dan een goede speler, het bestuur een veer in de kont.
Maar ik moet nog maar zien wat waar is van het bericht. Zoals ik het heb gelezen was de belangrijkste bron van de Telegraaf een zaakwaarnemer. Als één beroepsgroep geruchten verspreidt, zijn het wel de zaakwaarnemers.
En als Sulejmani blijft is het natuurlijk ook harstikke mooi. We moeten niet al afscheid van hem nemen terwijl hij hier nog onder contract staat. Bovendien krijgt Ajax één ding weer voor elkaar, en dat is een hoop onrust bij een andere club.
-
- Nieuw talent
Mag ik vragen waar je die wijsheid vandaan hebt?miralem Sulejmani zal naar Chelsea verhuizen...
De enige echte trots van het noorden!!
- Fanatic 4-ever
- Forumicoon
Ik krijg nu ook steeds meer het gevoel dat dat destijds bij Engelaar en Sulejmani in de Play-offs ook het geval was. Even een naampje droppen zodat er wat onrust gestookt wordt bij de tegenstander.Bovendien krijgt Ajax één ding weer voor elkaar, en dat is een hoop onrust bij een andere club.
Corruption is everywhere, fight it!
-
- Forumicoon
De Omrop:
Overigens las ik op het Ajax-forum een deal over Sulejmani én Pranjic. Echter, dat lijkt me totale onzin. Sulejmani zou al 10-11 miljoen euro kosten plus een percentage bij doorverkoop (was het gerucht). Pranjic was in de zomer al 6-7 miljoen euro waard (AZ is toen afgehaakt) en daarna is zijn contract nog opengebroken. 18 miljoen euro voor beide spelers? No way.
Normaal reageert Heerenveen nooit, dus het klopt waarschijnlijk of juist totaal niet.Algemien direkteur Yme Kuiper seit mei klam dat it net de bedoeling is om Sulejmani nei in club yn Nederlân gean te litten. "Sulejmani hat noch in kontrakt oant 2010 mei in opsje foar twa jier. Hy kin by ús ek Europeesk spylje en boppedat hat hy noch mar ien seizoen syn kwaliteiten by ús sjen litten."
Overigens las ik op het Ajax-forum een deal over Sulejmani én Pranjic. Echter, dat lijkt me totale onzin. Sulejmani zou al 10-11 miljoen euro kosten plus een percentage bij doorverkoop (was het gerucht). Pranjic was in de zomer al 6-7 miljoen euro waard (AZ is toen afgehaakt) en daarna is zijn contract nog opengebroken. 18 miljoen euro voor beide spelers? No way.
-
- Forumicoon
Volgens mij klopt dat stukje van Kuiper wel, hij heeft natuurlijk wel gelijk, waarom zouden wij Sulejmani verkopen aan een club die ook uefa cup speelt.
18 Miljoen + mogelijke bonussen of premies voor Pranjic en Sulejmani zou ik nog veel geld vinden, maar het lijkt mij sterk dat beide spelers richting Ajax vertrekken, dan zou Heerenveen zich denk ik in de vingers snijden.
18 Miljoen + mogelijke bonussen of premies voor Pranjic en Sulejmani zou ik nog veel geld vinden, maar het lijkt mij sterk dat beide spelers richting Ajax vertrekken, dan zou Heerenveen zich denk ik in de vingers snijden.
- JayT
- Wereldspeler
beide spelers 18 miljoen? nee...niet doen. Draai dan de cijfertjes om...
En jah, dan liever naar engeland voor dat bedrag (mikki alleen dan). Chelsea heeft poen zat.

En jah, dan liever naar engeland voor dat bedrag (mikki alleen dan). Chelsea heeft poen zat.
No offense, but....Defense! Defense!
-
- Jeugdspeler
De Telegraaf vermeld natuurlijk niet inhoudelijk hoe de prijs is, het kan ook een constructie a la Huntelaar/Samaras zijn dat Heerenveen in eerste instantie 10milj. krijgt en de rest in de vorm van premies.
Dit neemt niet weg dat het waarschijnlijk wel een gigantisch bedrag is, anderhalf jaar geleden vonden we 9milj. voor Huntelaar al gigantisch.....
Het liefst zie ik Sulejmanie nog een jaar voetballen hier, maar voor dergelijke bedragen kan de club zich doorontwikkelen en kunnen ze het bod niet weigeren...
Dit neemt niet weg dat het waarschijnlijk wel een gigantisch bedrag is, anderhalf jaar geleden vonden we 9milj. voor Huntelaar al gigantisch.....
Het liefst zie ik Sulejmanie nog een jaar voetballen hier, maar voor dergelijke bedragen kan de club zich doorontwikkelen en kunnen ze het bod niet weigeren...
- BW Viking
- Invaller
Jongens, dit is ook tactisch slim het zelfde spelletje spelen zoals ze bij Alves hebben gespeeld niet verkopen aan binnenlandse concurrentie (AZ) maar wachten tot een buitenlandse club uit bv Engeland komt want die zijn meer bereidt hoge bedragen te betalen aan spelers als Alves of Sulejmani mss hadden ze met Huntelaar ook beter paar seizoenen kunnen wachten, dus heb je win win situatie je geeft je beste spelers niet weg aan je concurrentie en meer kans dat je meer ontvangt.
- mitrita
- Superster
uit LC
Kuiper ontkent dat Heerenveen en Ajax dichtbij een overeenstemming zijn over een overgang van Miralem Sulejmani
naar de Amsterdamse club. Volgens de Telegraaf zou Ajax de Servische international voor €18 miljoen overnemen,
een recordbedrag in Nederland. De zaakwaarnemer van Sulejmani, Jovica Radonjic, zegt in de ochtendkrant dat de
transfer bijna rond is en dat er ,,geen enkel obstakel’’ zal zijn. Ajax meldde zich al eerder voor Sulejmani, die afgelopen seizoen in competitieverband vijftien keer voor Heerenveen scoorde. Yme Kuiper liet gisteravond bij een door ruim negenhonderd mensen bezochte bijeenkomst van de zakenclub van Heerenveen (OSSH) weten dat Heerenveen niet bereid is mee te werken aan een overgang naar Ajax en bekrachtigde die woorden vanochtend. ,,It is foar ús hiel dúdlik: wy ha net de behoefte him binnen Nederlân by in oare club te sjen. Wy fine dat Sulejmani in goed kontrakt hat by ús en sjogge gjin reden him gean te litten nei in club dy’t krekt as wy UEFA Cup spilet. Ajax is net in ferbettering, hy kin him by ús ek troch untwikkelje.’’ De clubdirectie heeft Sulejmani dat vorige week meegedeeld. ,,Mar hy is fansels in jonge jonge, dy’t om him hinne sjocht.’’