Of misschien toch nog Linday.
Verdedigers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
-
- Jeugdspeler
Re: Verdedigers (geruchten in de media)
Dat was nu net ook mijn gedachte toen ik hootde dat er mogelijk nog extra iemand bij komt,pak nu maar door met linday voor hij gekaapt word of vertrekt naar andere club, als linday zo goed is als omschreven pak je daar ook je winst wel op dus de investering nu wel waard
-
Verified
- Beheerder
Heeft nog een contract van 1 jaar. Dat betekent dus dat hij zijn aflopende contract gaat verlengen, anders loopt hij komend seizoen gratis de deur uit.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Selectiespeler
Jamal Amofa is uit de selectie van de Eagles gezet, dat zal met zijn recente veroordeling te maken hebben. Ook direct een reden om hem niet te halen wat mij betreft. Anderzijds is hij nu gestraft en moet hij ook ergens een nieuwe kans krijgen.
-
- Wereldspeler
Dus kort samengevat:
- Iedere wedstrijd wel één cruciaal foutje
- Duwt zijn vriendin uit een rijdende auto
- Is regelmatig buiten de wedstrijdselectie gelaten omdat die zich niet kan focussen
Lijkt me een prima versterking voor ons!
- Is regelmatig buiten de wedstrijdselectie gelaten omdat die zich niet kan focussen
-
- Selectiespeler
Ik schoot voluit in de lach na deze postSuperFrysk schreef: ↑10-12-2024 13:29 Dus kort samengevat:
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
- Invaller
kan ook als linksachter?
-
- Selectiespeler
8 ton voor een wisselspeler van een Bulgaarse middenmotor klinkt wel wat veel.
Hij is linksbenig en heeft ook meerdere wedstrijden linksback gestaan.
Hij is linksbenig en heeft ook meerdere wedstrijden linksback gestaan.
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Is dit dan weer een transfer via het transfer portaal? Hoe komen ze anders bij ons aankloppen?
-
- Wereldspeler
Rare transfer. Ik snap dat je een vervanger voor Bochniewicz moet halen, maar huur dan iemand. En deze speler zit voornamelijk op de bank bij een Bulgaarse club.
En hoe is het perspectief dan van die jongen van Ajax met hetzelfde profiel in principe?
En hoe is het perspectief dan van die jongen van Ajax met hetzelfde profiel in principe?
- Mackan68
- Forumicoon
Ik heb zo'n idee dat dit een optie voor de beide posities is aan de linkerkant van de verdediging. Een aantal dingen zijn nogal opvallend aan zijn transfermarktprofiel. Hij heeft in voorgaande seizoenen hele reeksen wedstrijden alles gespeeld om vervolgens zomaar een aantal wedstrijden op de bank te zitten, of zelfs niet eens bij de wedstrijdselectie. Verder genas hij binnen een maand van een scheur in de meniscus waar normaal gesproken wel ongeveer de dubbele tijd voor staat. Vorig seizoen was hij bij Bulgarije onder 21 aanvoerder dus hij zal toch wel wat kunnen dan, of de rest van de spelers waren allemaal pannenkoeken. Tenminste, ik neem voor het gemak maar even aan dat een bondscoach niet een van z'n slechtste spelers aanwijst als aanvoerder. Momenteel zullen Kersen en Hopland eerste keus zijn voor de CV posities. Hall (moge God het verhoeden) als stand in voor RCV en deze jongen of Milovanovic voor LCV en/of LB. Bij een vertrek van Köhlert zal één van beiden dan op die positie eerste keus worden. Bijzonder dat CSKA hem dan bij ons aangeboden heeft. Wellicht dat het te maken heeft met een negatieve transferbalans van de club en een behoorlijk ruime selectie van rond de 30 spelers...
RvP, het waren 10 .... maanden
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Dit zal inderdaad waarschijnlijk via Transferroom zijn gegaan. Daar hebben ze aangegeven voor welke posities ze spelers zoeken dus dan is dat voor CSKA een poging waard.
-
- Superster
Als voetbal op FM gaat lijken dan kunnen ze mij morgen aannemen. Waar vindt je anders een scout met meer dan 30 CL titels op zijn cv.
Even alle gekheid op een stokje, wanneer je spelers van marktplaats voor voetbal haalt dan is het afbreukrisico toch ook heel groot? Ouderwets wedstrijden bekijken en iemand volgen (investeren) is dan toch een veel betere tactiek. Voor 8 ton kun je in Nederland ook wel verdedigers ophalen die op de bank kunnen zitten.
Het is maar een spelletje
- zweed1
- Wereldspeler
Die Bulgaar begrijp ik niet. Speelt weinig en ook te klein voor een centrale verdediger. Kijk liever in de KKD : Hillen van de Graafschap of Waem van ADO. Als ze willen huren Dries Janse van Ajax. Goedkoper en kunnen veel makkelijker integreren dan een Bulgaar die geblesseerd is.
-
- Selectiespeler
Hij is langer dan Boscagli en Youri Baas, moeten zij dan ook maar een andere positie zoeken? Hillen en Waem ken ik niet, maar die zijn dus voor minder dan enkele tonnen op te halen? Dat zou flink minder zijn dan hun Transfermarkt waarde.zweed1 schreef: ↑01-01-2025 14:04 Die Bulgaar begrijp ik niet. Speelt weinig en ook te klein voor een centrale verdediger. Kijk liever in de KKD : Hillen van de Graafschap of Waem van ADO. Als ze willen huren Dries Janse van Ajax. Goedkoper en kunnen veel makkelijker integreren dan een Bulgaar die geblesseerd is.
Hij heeft in het Bulgaars elftal ook steeds linksback gespeeld, dus kan hij volgend seizoen de concurrentie aangaan voor die positie.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Ik zou in dit geval inzetten op huren met optie tot koop, omdat je nu hem nu volgens mij nog niet goed genoeg kent. In een halfjaar leer je iemand wel goed genoeg kennen om te zien of hij nog kan doorgroeien. Anders heb je eigenlijk voor een paar ton iemand die alleen maar opvulling is en geen toegevoegde waarde heeft op lange termijn. Dan zit je daar weer een paar jaar mee opgescheept.
- zweed1
- Wereldspeler
Een centrale verdediger van ongeveer 1,90 met of langer is gewoon handig zeker nu wij lengte missen achterin. Waes of Hillen haal je op voor 4/5 ton en hebben wellicht een clausule dat ze bij verbetering voor minder weg kunnen. Zijn jong en al goed vol je je nooit een buil aan. Die Bulgaar is weer een gokje. Denk niet dat ze hem live gezien hebben.Abenello schreef: ↑01-01-2025 14:18 Hij is langer dan Boscagli en Youri Baas, moeten zij dan ook maar een andere positie zoeken? Hillen en Waem ken ik niet, maar die zijn dus voor minder dan enkele tonnen op te halen? Dat zou flink minder zijn dan hun Transfermarkt waarde.
Hij heeft in het Bulgaars elftal ook steeds linksback gespeeld, dus kan hij volgend seizoen de concurrentie aangaan voor die positie.
-
- Wereldspeler
Kersten is 1 meter 91 en Hopland is 1 meter 90 dus we hebben wel degelijk lengte achterin.
-
- Selectiespeler
Jordy de Wijs wordt de gewenste optie centraal achterin, dan zal Petrov gezien worden als stand-in van Köhlert met de bedoeling om hem op te volgen.
-
Verified
- Beheerder
Leuke scoop hoor van Abe, maar dan moet hij wel goed kijken hoe hij heet, het is namelijk Hristiyan Petrov...
Word niet echt enthousiast van een bankzitter die met alle respect 2de in de pikorde staat achter Mica Pinto...
Word niet echt enthousiast van een bankzitter die met alle respect 2de in de pikorde staat achter Mica Pinto...
Heerenveen fan in Leiden
- ABE1920SCH
- Nieuw talent
Zo beter, Jazz?

-
Verified
- Beheerder
Mijn dank is groot Abe!
Overigens wordt ik niet enthousiast van deze transfer.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Wereldspeler
Ik ook niet, maar om het positief te houden, de problemen met Bochniewicz en Köhlert zijn wel opgelost zo. Geen Braude meer op linksback (mag je aannemen)
-
- Invaller
``Overigens wordt ik niet enthousiast van deze transfer``
en weer schrijven we iemand af, die nog niet de mogelijkheid heeft gehad om zich te presenteren.
en weer schrijven we iemand af, die nog niet de mogelijkheid heeft gehad om zich te presenteren.
-
Verified
- Forumicoon
Precies we halen een international uit Bulgarije.. Niemand heeft hem gezien maar sommigen hebben twijfels..
Raar!
Raar!
Spijt heb je morgen maar!
-
Verified
- Beheerder
Hier heb je een punt Wilbot, ik bekijk het puur vanuit de statistieken van Transfermarkt, ook al zeggen die cijfers niet alles.
Heerenveen fan in Leiden
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Speelde meerdere malen samen met Krasniqi bij Albanie -19.