Mochten we komend weekend stunten dan hebben we meer punten als vorig jaar na 5 wedstrijden.
Toen verloren we 3 van de eerste 5 wedstrijden alleen waren we in ronde 3 NAC de baas
Ondertussen bij andere profclubs...
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Superster
Re: Ondertussen bij andere profclubs...
Het is maar een spelletje
-
- Basisspeler
Ik denk dat we komend weekend geen punten pakken.
-
Verified
- Wereldspeler
Dat weet ik wel zeker
-
- Superster
Het is maar een spelletje
-
- Jeugdspeler
Ik snap hier echt niks van... hoe erg ook voor de supporters, wat moet je doen om wel je prof licentie te verliezen dan?vlqrt schreef: ↑03-09-2025 12:55 https://www.vi.nl/nieuws/vitesse-zegevi ... ren-in-kkd
Heintje Davids
Ook wel wonderbaarlijk dat een rechter in Arnhem deze uitspraak doet, die weet wat het sentiment rondom Vitesse is/ het maatschappelijk belang maar dat mag juridisch toch nooit meewegen?
This message is best viewed using something with a screen
-
- Invaller
Het gaat hier om een voorlopige voorziening. Het Hof vindt het niet onmogelijk dat Vitesse in de bodemprocedure gelijk krijgt. Omdat de gevolgen van het intrekken van de licentie enorm zijn, en er een kans is dat Vitesse de bodemprocedure wint, wordt de beslissing om de licentie af te nemen geschorst.BaukeP22 schreef: ↑03-09-2025 13:40 Ik snap hier echt niks van... hoe erg ook voor de supporters, wat moet je doen om wel je prof licentie te verliezen dan?
Ook wel wonderbaarlijk dat een rechter in Arnhem deze uitspraak doet, die weet wat het sentiment rondom Vitesse is/ het maatschappelijk belang maar dat mag juridisch toch nooit meewegen?
De reden dat het Hof denkt dat Vitesse mogelijk gelijk krijgt in de bodemprocedure is dat de KNVB haar eigen procedures onzorgvuldig lijkt te hebben gevolgd.
Vitesse heeft zeker nog niet gewonnen, maar omdat de gevolgen zo groot zijn en de bodemprocedure nog wel even gaat duren, wordt het afnemen van de licentie voorlopig teruggedraaid.
En helaas lijkt het er na Twente opnieuw op dat de KNVB niet in staat is om haar eigen procedures goed te volgen en af te ronden. Nu is bijvoorbeeld alles via spoedprocedure door de licentiecommissie en de beroepscommissie gedaan, terwijl het Hof denkt dat dit waarschijnlijk niet de juiste route is geweest bij zo'n verstrekkend besluit. Onder andere dit moet het Hof in de bodemprocedure goed gaan bekijken.
Laatst gewijzigd door GMV op 03-09-2025 14:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Invaller