Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Heerenveen rules
Forumicoon

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Heerenveen rules »

Verbeek geeft in Voetbal Insite aan dat Mikki naar Engeland wil en het in Nederland wel gezien heeft.
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Heerenveen rules schreef:Verbeek geeft in Voetbal Insite aan dat Mikki naar Engeland wil en het in Nederland wel gezien heeft.
Logisch toch, hij loopt hier ook alweer zo'n 1,5 jaar rond :?
Bedankt Torcida:-)
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Volgens mij ging dat over Michael Bradley hoor :roll:
drika746
Superster

Bericht door drika746 »

ging over MICHAEL BRADLEY inderdaad ... hardhorend ? :lol:
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Voor Sulejmani zit er momenteel geen promotie in als hij naar Ajax gaat. Beide voetballen we in de Uefa-cup dus dat is voor beide gelijk. Qua salaris kan Mickey misschien iets meer verdienen maar ik denk dat Ajax meer spelers kwijt raakt nu ze geen voorronde champions legeau spelen. Nog lekker een jaar bij Heerenveen spelen en dan snel naar een buitenlandse topclub is altijd beter dan naar de "zwalkende tobclubs" in Nederland.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Korneev
Selectiespeler
Contacteer:

Bericht door Korneev »

'Ajax meldt zich voor Spartaan Emnes'
Marvin Emnes heeft over belangstelling niet te klagen. De 19-jarige aanvaller, waarvoor tevens Feyenoord en sc Heerenveen zich hebben gemeld, kan nu ook naar Ajax.

Sportweek meldt dat de Amsterdammers zich bij Sparta Rotterdam hebben gemeld voor de talentvolle spits. Emnes kan de eerste aankoop worden van Danny Blind. De nieuwe technisch directeur van Ajax bekleedde die functie tot voor kort bij de huidige club van Emnes, Sparta.

De Spartaan was het afgelopen seizoen één van de revelaties in de Eredivisie. Hij scoorde acht keer in 29 competitieduels en hielp zijn club daarmee aan lijfsbehoud.
Sulejmani dus niet naar AJAX?!?!?
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Die spits die ze hebben gekocht (Cvitanich) heeft ook al verteld beter op de vleugel te kunnen spelen.
Laatst gewijzigd door Gekko op 20-05-2008 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
forca hveen
Superster

Bericht door forca hveen »

En ajax moet nu toch wat meer op de centen letten nu ze geen voorronde CL spelen. Sportief gezien is Ajax dus geen vooruitgang meer voor Sulejmani. Vraag me af waarheen hij zal vertrekken, maar dat hij vertrekt lijkt vrij zeker.
Flying Frisian
Superster

Bericht door Flying Frisian »

forca hveen schreef:En ajax moet nu toch wat meer op de centen letten nu ze geen voorronde CL spelen.
'Transferbudget Ajax blijft intact'
Geschreven op dinsdag, 20 mei om 09:02

Door de mislukte kwalificatie voor de voorronde van de Champions League ziet Ajax opnieuw miljoenen uit het zicht verdwijnen. De Amsterdamse club, dat de afgelopen twee jaar al ontbrak op het hoogste Europese podium, loopt per deelname twintig miljoen euro mis. "Ajax kort niet op het transferbudget, dat blijft gewoon staan", citeert De Telegraaf echter uit de mond van Uri Coronel, voorzitter van de Raad van Commissarissen. "Wat we ons hebben voorgenomen om te gaan doen op de transfermarkt, doen we ook.”

"Met het mislopen van de inkomsten uit de Champions League weten we nu al dat Ajax financieel een moeilijk seizoen voor de kiezen krijgt", beaamt Coronel. "Anders zou het een stuk simpeler zijn geweest. Neemt niet weg dat we gewoon doorgaan met de beoogde investeringen om het eerste elftal te versterken."

"We moeten die stap maken om niet te blijven voortmodderen op het huidige niveau", besluit het bestuurslid. "De kosten gaan voor de baat, zo zeggen ze dat. De plannen van Marco van Basten (toekomstig trainer, red.) vinden daarom gewoon doorgang, ook nu we volgend seizoen geen Champions League spelen, maar UEFA Cup.”

Nee dus.

bron: voetbalzone.nl, http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=60240
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Ik denk dat de sportieve schade (geen kans op CL) veel bepalender is dan de financiële voor aankopen. Ze kunnen nog steeds goede spelers halen, die echter in een groot deel vande gevallen ook kan kiezen uit clubs die wel CL spelen. Ik verwacht dat Mickey veel gemakkelijk 'ja' zegt tegen een Ajax dat voorronde CL speelt dan UEFA cup.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

In Holland Sport heeft Danny Blind aangegeven dat er wel degelijk minder te besteden is. Ajax kan maar een paar 'dure' aankopen doen, een stuk of 3. Het is afwachten of Sulejmani nog een beetje te betalen is, ik vrees van wel. Ik hoop van niet :mrgreen:.
Janneman
Superster

Bericht door Janneman »

Superfries88' schreef:In Holland Sport heeft Danny Blind aangegeven dat er wel degelijk minder te besteden is. Ajax kan maar een paar 'dure' aankopen doen, een stuk of 3. Het is afwachten of Sulejmani nog een beetje te betalen is, ik vrees van wel. Ik hoop van niet :mrgreen:.
Heerenveen moet gewoon het onderste uit de kan halen en dan haakt Ajax wel af. Ik las laatst in de VI (geloof Ik) dat Ajax liever 2 spelers haalt voor 10 miljoen dan meer dan 10 voor 1 speler te betalen. Nu er geen champions legeau wordt gespeeld lijkt mij de overgang van Sulejmani naar Ajax nog verder weg dan ooit.
scheerenveen.supporterswereld.nl
forca hveen
Superster

"De kosten gaan voor de baat"

Nou als Uri Coronel zo gaat denken komen ze dik in de schulden terecht. Vervolgens halen ze nog een aantal jaren geen CL en failliet is ajax. Denk wel dat er altijd wel paar investeerders zijn die zo gek zijn om ajax dan te redden van de ondergang maar kan dan nieuwe puinzooi worden.
Zou het verstandiger vinden als ajax bestuur niet meer uit te gaan geven dan ze hebben en dus de begroting aanpassen. Ze moeten maar eens een voorbeeld nemen aan heerenveen en spelers wat goedkoper inkopen.

Zou zeggen als ajax zijnde: Dit jaar nog geen sulejmani omdat die te duur is, dan kunnen we beter investeren in goede scouting wellicht dat we daar op de langere termijn wat aan hebben want sulejmani zal wel niet jaren bij ons blijven spelen en dan kunnen we weer de dure aankoop doen bij heerenveen ipv dat we die speler eerder ontdekken dan heerenveen en voor lage prijs kopen.
ALS 26.000
Superster

Bericht door ALS 26.000 »

Het schijnt dat Heerenveen nog wel iets meer vraagt dan de 11 miljoen..... Vandaag gehoord. Nou prima toch.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Mikki hoeft sportief gezien niet naar Ajax nee, een beter salaris zal hij wel kunnen krijgen daar. Maar goed als hij nog even bij ons blijft en het zo goed blijft doen (en waarom niet) dan zit er wel een betere transfer in lijkt me. Nog betere club dan Ajax en nog beter salaris. Dus ja... denk dat hij en zijn zaakwaarnemer dat ook wel weet.
Samen maken we de club sterk.
Superfries88'
Forumicoon

Bericht door Superfries88' »

Sollied heeft aangegeven de selectie in grote lijnen bij elkaar te willen houden. In de VI staat dat Bradley waarschijnlijk vertrekt, maar Heerenveen hoopt Sulejmani en Pranjic gewoon te behouden. Ook al is het geen garantie, zoals Kuiper aangaf.

Wat mij betreft laten ze Bradley vertrekken en negeren ze alle andere geïnteresseerde clubs.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Volgens het Duitse sportblad Kicker is Mickey in beeld bij Schalke '04. Liever daarheen dan naar een Nederlandse club.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Gekko schreef:Volgens het Duitse sportblad Kicker is Mickey in beeld bij Schalke '04. Liever daarheen dan naar een Nederlandse club.
Nieuwbakken Schalke’04-coach Fred Rutten heeft vijftien miljoen euro te besteden om zijn ploeg op volle oorlogssterkte te krijgen voor het aankomende seizoen. Daarmee moet onder meer de komst van Luis Suárez (Ajax) en/of Miralem Sulejmani (SC Heerenveen) worden gefinancierd. Ook de Roemeen Adrian Mutu is nog altijd in beeld. (Bild)
Volgens Kicker en Bild..

Maar inderdaad liever daarheen dan naar Ajax..
Spijt heb je morgen maar!
Jeroen
Forumicoon

Bericht door Jeroen »

En volgens Bild mag Rutten ongeveer 10-15 miljoen investeren deze zomer. Ze denken verder dat Sulejmani voor 2 miljoen op te pikken is en Engelaar voor 3,5. :lol:

edit: Ebiede was me voor.
forca hveen
Superster

haha laat me niet lachen. Sulejmani weg voor 2 miljoen! zie je het voor je? Zolang ajax in de race is en 9 miljoen heeft geboden kunnen ze toch niet serieus verwachten dat Sulejmani voor "maar" 2 miljoen naar schalke gaat?
ALS 26.000
Superster

Ja grappig. HenkH heeft aangegeven dat ze meer dan 11 miljoen vragen.
Gekko
Forumicoon

Bericht door Gekko »

Het is ook te onnozel voor woorden: een journalist noemt een bedrag en vervolgens zou dat volgens alle media de vraagprijs zijn. Dom hoor die media. Het wordt trouwens steeds rustiger rondom Mickey. Nu is alles gericht op Engelaar.
BK2007
Forumicoon

Bericht door BK2007 »

Wat Schalke04 betreft, ik denk dat als Engelaar er naartoe gaat het gerucht mbt Sulejmani ook wel zal kloppen.
Verder als Rutten echt 15 milj mag besteden wordt het nog link. Mij lijkt het dat er na de transfer van Engelaar nog wel geld over is om ook Sulejmani te kopen.
Ondanks zijn hele positieve houding (clubliefde) jegens onze club denk ik dat hij echt gevlogen is als er +/- 11 miljoen wordt geboden.
Zou wel jammer zijn, maar ja, dan zien wij Henrique wat vaker in actie (let ook maar op dat er weer allemaal andere nieuwe talenten gaan komen).
Samen maken we de club sterk.
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Als het waar is dat Schalke 15m te besteden heeft en Engelaar voor 8m gehaald wordt gaat Mickey dus niet naar Schalke.
Ladies and gentleman: We've got him!
visje
Invaller

Bericht door visje »

ALS 26.000 schreef:Ja grappig. HenkH heeft aangegeven dat ze meer dan 11 miljoen vragen.
ze willen netto het zelfde als wat ze voor alves gekregen hebben..
dus ja dat is een stukje meer dan die 11 miljoen..
TWR22
Superster

Bericht door TWR22 »

Erg stil rondom Sulejmani vind ik ...
100% achter Marco van Basten!
Fanatic 4-ever
Forumicoon

Bericht door Fanatic 4-ever »

TWR22 schreef:Erg stil rondom Sulejmani vind ik ...
Klopt, de examens zijn bezig en de vakantie voorbij. De voetbalsites hebben dan ook minder tijd om van die bullshit te plaatsen, bovendien moeten alle 'journalisten' daarvan nog bijkomen van de nederlaag van Ajax tegen FC Twente. Zodra de vakanties weer beginnen komen de geruchten weer, verwacht ik.
Corruption is everywhere, fight it!
forca hveen
Superster

Denk dat straks eerst alle aandacht op het ek wordt gericht waardoor er minder tijd is om zich bezig te houden met de transfermarkt. Dit lijkt me wel zo handig voor heerenveen want ze worden nu aan nogal veel spelers gekoppeld en hebben nu weer een speler gekocht uit de eerste divisie waar je in de media weinig over hoort :P
Pierke
Bankzitter

Bericht door Pierke »

TWR22 schreef:Erg stil rondom Sulejmani vind ik ...
Stilte voor de storm....? :(
Bûter, Brea en Griene Tsiis ....
ALS 26.000
Superster

Niet vergeten dat er zat tijd is tot het nieuwe seizoen.... Nog 3 maanden bijna.
Plaats reactie