De Stamkroeg
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Forumicoon
De Stamkroeg
Ik constateer een toenemende behoefte aan een plek op dit forum waar men naar hartelust offtopic kan ouwehoeren (ja, ook ik...). Om de wat serieuze topics wat schoon te houden openen we per vandaag: De Stamkroeg. Voor al uw offtopic gelul, versierpogingen en alcoholmisbruik.
De negen zit inmiddels in de klok, dus barman...
we houden het wel netjes he...? bij misbruik behouden wij het recht voor de kroeg te sluiten...
De negen zit inmiddels in de klok, dus barman...
we houden het wel netjes he...? bij misbruik behouden wij het recht voor de kroeg te sluiten...
-
- Forumicoon
Waarom verbaast het me nou niet dat jij hier als eerste post...? Biertje is vandaag 1 euro als introductie.
Overigens zijn we achter de schermen bezig iets striktere regels te maken voor de overige subforums, om de kwaliteit weer wat op te krikken. Daar valt offtopic gelul helaas ook onder. Ben het wel met je eens dat de spontane offtopics wel het leukst zijn, maar we moeten maar even zien hoe het loopt.
Overigens zijn we achter de schermen bezig iets striktere regels te maken voor de overige subforums, om de kwaliteit weer wat op te krikken. Daar valt offtopic gelul helaas ook onder. Ben het wel met je eens dat de spontane offtopics wel het leukst zijn, maar we moeten maar even zien hoe het loopt.
-
- Wereldspeler
Hmmm...Fotze schreef:Het domme geouwehoer komt juist pas op gang in een topic waar mensen proberen serieus te doen.
Al sinds 2 á 3 weken is mijn rode kater (van ongeveer 1,5 jaar) iedere ochtend wakker rond 4 uur in de ochtend. Hij gaat dan door het hele huis lopen miauwen en tegen alles dichte deuren (die van de badkamer, kastdeur, etc) lopen krabben. Terwijl de kattenbak schoon is, er genoeg eten staat en hij overal kan zitten, liggen of wat dan ook. Ik weet gewoon niet wat hij wilt Ziek is ie niet!
Zijn zusje doet dit niet en is rustig...
Beide katten mogen bij mij lekker op bed liggen sinds dag 1 dat ik ze heb. Echter het vreemde gedrag van mijn kater kan ik niet begrijpen en ik geloof ook niet langer aan. Je begrijpt dat de wallen een eigen leven beginnen te leiden. Dagelijks (ook weekeinden) moet ik zijn gemiauw aanhoren en kom ik steeds knorriger op het werk.
Bij deze een noodkreet! Weet iemand wat????
-
- Superster
Ik zou zeggen... zet die poes op de wallen achter het raam...Johnny '86 schreef:Je begrijpt dat de wallen een eigen leven beginnen te leiden.
En anders..sloop een tegel uit de straat koop een stuk touw... en bind de kat vast. Dan beperk je zijn loop mogelijkheden en zodra jij wakker wordt, laat je hem vrij.
(ps. ik snap sowieso niet wat je met katten doet. Huisdieren zijn vies, goor, stinken en kosten je ongelooflijk veel nutteloze tijd!)
Wie moet er kapot?
-
- Superster
-
- Superster
Kijk daar is mijn punt al!! Huisdieren maken je sociale leven kapot! Je kunt niet meer onverwacht ergens blijven slapen of zomaar spontaan een weekendje weg!
Ik zou gewoon op marktplaats die 2 stomme beesten te koop aanbieden.
Zijn leven komt dan weer op orde. Nog een laatste tip voor Johnny... kijk eens in het marseille topic .. daar staan nog wat rust gevende schilderijen
Ik zou gewoon op marktplaats die 2 stomme beesten te koop aanbieden.
Zijn leven komt dan weer op orde. Nog een laatste tip voor Johnny... kijk eens in het marseille topic .. daar staan nog wat rust gevende schilderijen
Wie moet er kapot?
- michel
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
-
- Superster
Ik hoop het niet voor hem. Vrouwen zijn er niet om naar te luisteren. Ik kan nog wel wat tips geven... maar het moest netjes blijven hier. Zeg NOOIT ja tegen een vrouw. Voor je het weet heb je dus zo'n stom huisdier! Mompel gewoon iets in de trend van..hmm.. mwoah...mmm .. hmm schatje.Heerenfan schreef:Omdat zijn vriendin/vrouw dat zo graag wou?
Geef in ieder geval niet toe als er om een huisdier wordt gevraagd!
Wie moet er kapot?
-
- Wereldspeler
-
- Superster
Spreek jij lekker voor jezelf jochie!Johnny '86 schreef:Trouwens, mogen we -een uur na de opening- concluderen dat hier over het algemeen de kanslozen van de samenleving posten?
(kunnen we ook concluderen dat er één uur na de opening het eerste blauwe oog bij Johnny 86 te noteren valt?)
Wie moet er kapot?
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
- michel
- Wereldspeler
Ik ben even naar de pinautomaat geweest, maar ben zoals je merkt weer terug voor het piekuur (blijf student). Ik heb buiten geen russen gesignaleerd, dus blijf rustig zitten....Johnny '86 schreef:Michel is inmiddels vrij sneaky vertrokken, volgens mij kunnen we straks een fakkeltje door 1 van de ramen verwachten...
Heerenveen: superbia ex septentrio
- michel
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
- michel
- Wereldspeler