03-11-2005: sc Heerenveen-CSKA Moskou (0-0, UEFA Cup)

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Toch nog wat geprobeerd en paar tikken uitgedeeld. Helaas vond politie het nodig honden in te zetten waardoor paar jongens gebeten zijn.
Helaas vergaten de honden de ballen van deze mongooltjes af te bijten.
sch-united
Selectiespeler

Bericht door sch-united »

Is nou wel genoeg over dat randgebeuren gepraat lijkt mij. Elk woord dat je eraan verspilt is er 1 te veel.

Zag ik dat nou goed of keepte Boy weer bijna foutloos? :mrgreen:
Laatst gewijzigd door sch-united op 04-11-2005 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

dames en heren...internet hooligans...ik bedoel geloof niet alles wat je leest.Het is met internet namenlijk zo dat je kan schrijven wat je wil en niemand kan dat checken.Ik was in de hoeksteen en velen met mij...en niemand wist van een afsprak.Dus geloof nou niet alles wat je leest kienders..
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

P. 'ik ben een sukkel' leeuwarden schreef:P.leeuwarden
Talent

blablakneuskneusblabla
Leer eerst Nederland typen, sukkel.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Bericht door Frisian Viking »

sch-united schreef:Is nou wel genoeg over dat randgebeuren gepraat lijkt mij. Elk woord dat je eraan verspilt is er 1 te veel.

Zag ik dat nou goed of keepte Boy weer bijna foutloos? :mrgreen:
Hij bewijst de laatste weken meer en meer mijn gelijk.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik heb even de Pravda bekeken en de tekst over de wedstrijd door een machine vertaling gehaald. Dat ziet er overigens bijzonder grappig uit.... :mrgreen:

Два очка на троих

04.11.2005 Источник: Правда.Ру URL: http://www.pravda.ru/sport/66315-kubokuefa-0

ЦСКА, "Локомотив" и "Зенит" провели очередные матчи в групповом турнире Кубка УЕФА и не одержали ни одной победы. Наши клубы играли на выезде, и если " Зенит" с минимальным счетом уступил в Англии "Болтону" , то ЦСКА и "Локо" добились ничьих и набрали в нынешнем розыгрыше первые очки. Правда, это не помогло армейцам и подняться выше четвертого места в турнирной таблице, которое не дает права выхода в следующий раунд. Вот "Зенит" пока на третьем, проходном, месте. Впрочем, впереди еще два тура, соперники у всех наших команд остались не самые серьезные, и еще остаются шансы, что все наши клубу пробьются в плей-офф.

Обладатель Кубка УЕФА и почти чемпион России-2005 московский ЦСКА приехал в небольшой голландский городок Херенвен с мыслью исключительно о победе над местным клубом, который сейчас находится в середине турнирной таблицы чемпионата свое страны. Как это водится в последнее время, у ЦСКА возникли проблемы с составом. На этот раз не смог выйти на поле защитник Василий Березуцкий.

Впрочем, в первой половине первого тайма оборона армейцев не испытала особого давления со стороны хозяев. Футболисты обеих команд вообще начали встречу неспешно и воротам друг друга почти не угрожали. Но не потому, что не хотели, а потому, что в середине поля ничего у них не получалось. Разве что армейский лидер бразильского происхождения Даниэль Карвалью пытался своими нестандартными действиями обострить ситуацию. Именно он опасно навесил в штрафную на Алексея Березуцкого, но мяч удар после удара последнего головой пролетел мимо ворот. Однако ответ голландцев не заставил себя долго ждать. Армейцы надежно играли в обороне, но нарушили правила у своей штрафной. К мячу подошел турок Йылдырым. Удар у него вышел на загляденье, но блестяще сыграл в воротах Игорь Акинфеев, который вообще на протяжении всего матча действовал надежно и безошибочно. До конца первого тайма армейцы создали еще два опасных момента у ворот хозяев, но удар у Карвалью вышел не точным, а до опасного прострела Гусева никто не дотянулся.

Во втором тайме инициативой и территорией по-прежнему владел ЦСКА, но до ударов по воротам дело доходило не часто. Жирков попробовал обострить ситуацию, но его передачи после проходов по левому флангу удачи армейцам не принесли. Под конец тайма неожиданно активизировались футболисты "Херенвена". Они принялись обстреливать ворота Акинфеева - удары Самараса, Брюггинка, Кисси были опасны, но мяч либо проходил рядом воротами, либо становился добычей Акинфеева. В итоге игра так и закончилась 0:0.

"Локомотив" приехал в Палермо в ранге аутсайдера группы, а хозяева выходили на поле в качестве лидера. Но игра итальянской команды оставила неоднозначное впечатление. Недавний дебютант итальянской серии А, занявший в прошлом сезоне 6 место в чемпионате Италии, ничего особенного за всю игру не продемонстрировал. Запомнилось разве что умение итальянцев красиво падать от малейшего прикосновения, втихую пихаться и провоцировать соперника. Забегая вперед, хозяевам это удалось. Уже в конце матча движение руки Хохлова в свою сторону (это даже не было похоже на отмашку) Бароне разыграл как нокаутирующий удар со стороны полузащитника "Локо" . Судья, который позволял хозяевам слишком многое, Дмитрия с поля удалил. По игре у "Палермо" не было реальных шансов пробить Овчинникова, а нечастые удары хозяев не представляли серьезной опасности для опытного вратаря. Правда, у "Локо" тоже за всю игру было только два по настоящему опасных момента. Еще в первом тайме Измайлов опасно ударил с лета с линии штрафной, но мяч прошел над воротами. Потом Хохлов за минуту до своего удаления получил мяч из-за спины, обработал его и выскочили один на один с вратарем. Однако защитники помешали нанести Дмитрию нормальный удар, а с его тычком голкипер справился. В итоге эта ничья оставила "Палермо" в лидерах, а Локо занимает теперь в группе четвертое место.

Питерский "Зенит" был единственным нашим клубом, который после домашней победы над "Гимарайншем" на второй тур вышел в ранге лидера группы. Однако визит в Болтон, учитывая неудачную игру питерцев в последних матчах чемпионата России и многочисленные потери в составе, ничего хорошего не предвещал. В итоге на поле не появились дисквалифицированный Владислав Радимов и травмированный Александр Спивак. Да еще в середине первого тайма усугубила ситуацию травма Шкртела. Впрочем, заменивший его Александр Горшков сыграл надежно. Но пока готовилась замена хозяева открыли счет. Хаген и Вьештица не смогли отбить мяч после навеса и позволили греку Яннакопулосу нанести удар. Правда, вратарь "Зенита" Чонтофальски мяч отбил, но на добивание капитана Болтона Нолана среагировать был уже не в состоянии.

До этого момента на поле шла равная игра, и питерцы даже могли открыть счет, но Денисову, дважды оказывавшемуся в ударной позиции, мешали защитники и поле. Кстати, непрекращающийся ливень очень мешал футболистам. К концу матча мяч застревал в лужах, игроки скользили, падали. В общем, мучались. Но при этом успевали создавать опасные моменты у чужих ворот. "Болтон" усилиями вышедших на поле после перерыва Окочи и Диуффа создал несколько полумоментов. "Зенит" же бил по воротам куда больше и опаснее, но и ударам Кержакова, Денисова, Аршавина не хватало точности. Будь газон нормальным, все могло бы повернуться иначе, а так...

Впрочем, и в этой ситуации Аршавин в конце матча дважды опасно атаковал. За несколько секунд до конца матча Андрей обыграл в штрафной двух защитников и, казалось, вот-вот пробьет вратарь, но угол был острым и мяч угодил в плечо голкиперу. Так все и закончилось 1:0 в пользу "Болтона" и у "Зенита" теперь могут возникнуть сложности с выходом из группы, так как питерцам еще играть с грозной испанской "Севильей" и турецким "Бешикташем" .

En als je dat door de online machine vertaling haalt.... Let vooral op de fantastische beeldspraak over periode waarin CSKA wankelde in de tweede helft. (Dik gedrukt.)
Twee punten aan drie

de bron van 04.11.2005: Pravda.RU URL: HTTP://www.pravda.rusport/66315-kubokuefa-0

TSSKA (DE CENTRALE CLUB VAN SPORTEN VAN HET LEGER), de "locomotief" en "zenith" leidden opeenvolgende gelijken in de groep toernooien van drinkbeker UYEFA en bereikt niet één overwinning. Onze clubs speelden op het vertrek, en als "zenith" met de minimumberekening in Engeland aan opbracht "Bolton", dat VAN TSSKA (de CENTRALE CLUB van SPORTEN VAN het LEGER) en "loko" zij bereikt nich'ikh en de eerste glazen werden verzameld in het heden tekening. Waar, dit niet hulpdienstmilitairen en om meer hoog toe te nemen dan het vierde plaats in de turnirnoy lijst, welke niet het recht van output in de volgende ronde geeft. Hier is "zenith" tot zover op het derde, passage, plaats. Nochtans, voor twee extra stadia, de rivalen in al onze bevelen bleven niet het ernstigst, en de kansen blijven nog, dat alle ons aan club in het spel weg zal worden geopend.

De bezitter van drinkbeker UYEFA en bijna de kampioen van Rusland
-2005
Moskou TSSKA (de CENTRALE CLUB van SPORTEN VAN het LEGER) kwam in aan de kleine Nederlandse stad van kherenven uitsluitend met de gedachte over overwinning boven de lokale club, welke nu in het midden van de turnirnoy lijst van wordt gevestigd zijn kampioenschap van het land. Aangezien dit onlangs wordt geleid, in TSSKA (de CENTRALE CLUB van SPORTEN VAN het LEGER) deed zich de problemen met voor de samenstelling. Dit keer kon niet op het gebied de verdediger Vasiliy verlaten Berezutskiy.

Nochtans, in de eerste helft van eerste keer testte de defensie van lijnmilitairen niet speciale druk van de kant van meesters. Spelers van de voetbal van beide bevelen begonnen over het algemeen met ontmoeting krukken van elkaar nauwelijks niet gehaast en bedreigd zij. Maar niet daarom, dat zij niet wilden, en daarom, welke in het midden van gebied niets in hen werd verkregen. Misschien dat de legerleider van Braziliaanse oorsprong Daniel door karval'yu geprobeerd door zijn niet genormaliseerde acties om situatie te verergeren. Specifiek, hing het gevaarlijk omhoog in straf aan Aleksey Berezutskiy, maar het baleffect na het effect van de laatstgenoemden door hoofd vloog voorbij kruk. Nochtans, dwong het antwoord van Nederlanders zich niet het vergt lang tijd te wachten op. De militairen van de lijn die betrouwbaar in de defensie worden gespeeld, maar vernietigde regels in hun straf. De bal benaderde de Turk Yyldyrym. Het effect daarin ging op het mooie gezicht weg, maar lustrously gespeeld in de krukken Igor Akinfeyev, welke over het algemeen betrouwbaar en foutloos voor de verlenging van handelde volledige gelijke. Aan het eind van eerste keer creëerden de lijnmilitairen extra twee gevaarlijke ogenblikken in de kruk van meesters, maar het effect binnen weg door karval'yu ging niet nauwkeurig, en niemand voldoende geweest aan het gevaarlijke ontspruiten door van Gusev.

In tweede keer door initiatief en door grondgebied hij zoals vóór leidde TSSKA (DE CENTRALE CLUB VAN SPORTEN VAN HET LEGER), maar de kwestie bereikte niet vaak aan de effecten op de krukken. Zhirkov die het heeft geprobeerd om situatie te verergeren, maar zijn overdrachten na passages over de linkerflank van succes niet breng aan lijnmilitairen. In het eind van tijd onverwacht werden geactiveerd de voetbalspelers van "kherenvena". Zij begonnen om de poorten van akinfeyeva in brand te steken - effecten van samarasa, Bryugginka, Kissi was gevaarlijk, maar de bal werd of overgegaan als aantal door krukken, of werd output Akinfeyeva. Dientengevolge het spel dat zo door 0:0 wordt beëindigd.

de "locomotief" kwam in Palermo in de rang van de buitenstaander van groep aan, en meesters verlaten op het gebied als leider. Maar het spel van Italiaans bevel verliet dubbelzinnige indruk. Recente debutant van een Italiaanse reeks A, bezet in het verleden seizoen 6 plaats in het kampioenschap van Italië, niets speciaal voor volledig spel het aantoonde. Werd onthouden misschien dat de vaardigheid van Italianen prachtig om te vallen van de minste aanraking, aan in geheime duw en om rivaal te veroorzaken. Lopend in voorwaarts, dit slaagde voor meesters. Reeds aan het eind van de gelijke de motie van de hand van khokhlova aan zijn kant (dit zelfs het was niet gelijkaardig aan het signaleren) gespeeld baron als het elimineren van effect van de kant van helft-achter "loko". Rechter, welke voor meesters teveel toestond, Het verwijderde Dmitriy uit het gebied. Op het spel "Palermo" had geen echte kansen om Ovchinnikov te openen, en de zeldzame effecten van meesters stelden geen ernstig gevaar voor
voor ervaren goalkeeper. Waar, u "loko" voor volledig spel was ook slechts twee op het heden van gevaarlijk van ogenblik. Zelfs in eerste keer Izmailov die gevaarlijk van de zomer wordt geslagen van de lijn van straf, maar de bal ging boven de krukken over. Dan waren de kammen in de minuut aan zijn verwijdering verkregen bal wegens de rug, verwerkt het en zij sprongen uit van aangezicht tot aangezicht met goalkeeper. Nochtans, mengen de verdedigers zich withd toepassend normaal effect op Dmitriy, en goalkeeper leidde zijn header. Dientengevolge dit niemand verlaten "Palermo" in de leiders, en Loko bezet in de groep nu de vierde plaats.

St. Petersburg "zenith" was onze enige club, welke na de binnenlandse overwinning boven "Gimaraynshem" aan de tweede stadium verlaten in de rang van de leider van groep. Nochtans, bezoek in Bolton, takeing op rekening het niet succesvolle spel van pitertsev in laatste gelijken van het kampioenschap van Rusland en talrijke verliezen in
samenstelling, goed niets het betokened. Dientengevolge op het gebied leek geen gediskwalificeerde Vladislav Radim en getraumatiseerde Aleksandr Spivak. In het midden van eerste keer bovenop die verergerde situatie verwonding van shkrtela. Nochtans, zijn vervangen Aleksandr betrouwbaar gespeelde Gorshkov. Maar tot zover was voorbereide vervangingsmeesters zij berekening openden. Khagen en V'eshtitsa konden geen bal na loods afwijzen en toegestaan Het Grieks aan yannakopulosu om effect te leveren. Waar, goalkeeper van "zenith" van chontofal afgewezen bal, maar aan kapitein Bolton dobivaniye niet meer binnen was Nolana om te reageren de staat.

Het gelijke spel ging naar dit ogenblik op het gebied, en pitertsy kon zelfs berekening openen, maar aan denisovu, tweemaal voorgekomen in de effectpositie, de verdedigers en het gebied mengden zich. Door de manier, de incessant douche mengde zich zeer in voetbalspelers. Tegen het eind van de gelijke werd de bal geplakt in de vulklei, gegleden spelers, zij vielen. In het algemeen, zij leden. Maar in dit geval erin zijn geslaagd dat zij tot gevaarlijke ogenblikken binnen vreemd te leiden poorten. "Bolton" door de inspanningen van die linkerzijde op het gebied na de onderbreking van okochi en Diuffa leidde tot verscheidene polumomentov. "zenith" sloeg op de krukken waar meer en het gevaarlijker is, maar ook aan de effecten van kerzhakova, Denisova, Arshavina was geen voldoende nauwkeurigheid. U bent normaal gazon, alles zou kunnen anders worden gedraaid, en zo...

Nochtans, en in deze situatie van arshavin aan het eind van de gelijke tweemaal
gevaarlijk aan viel het. Na verscheidene seconden aan het eind van de gelijke sloeg Andrey in straf twee verdedigers en, het scheen goalkeeper om het even welke minuut nu zal openen, maar de hoek was scherp en bal tevreden in het wapen aan goalkeeper. Zo alles nu beëindigd door 1:0 ten gunste van "Bolton" en in "zenith" kan de ingewikkeldheid met de output van de groep het gevolg zijn, sinds aan pitertsam met vreselijke Spaanse "Sevil'ey" nog te spelen en Turkse "Beshiktashem".
Wéér uit!!!!
kukkel
Basisspeler

Bericht door kukkel »

ik was gister ook bezitter van de drinkbeker :D
 con·ti·nu·ï·teit de; v onafgebroken duur
Beetle
Superster
Contacteer:

Bericht door Beetle »

Ik heb me kapot zitten ergeren aan de scheidsrechter... Dat hij dat tijdrekken zo opzichtig toe liet was stuitend. Dat hij er uiteindelijk één gele kaart voor over was is tot daar aan toe. Hij zat constant op z'n horloge te kijken om maar te laten zien dat hij het door had. Nou, mooi niet. Hij liet in de eerste helft geen seconde extra tijd toe en aan het eind van de wedstrijd: 2 minuten!! In de regel staat er 30 seconden voor een wissel. Alleen al op die basis zou er 2,5 minuten moeten worden bij geteld. Er waren weinig blessures maar als je zo duidelijk je horloge in de gaten houd, verwacht ik dat je dat aan het eind van de wedstrijd ook doet. Er hadden wel 5 minuten kunnen worden bijgeteld. Maar veel erger was het dat hij bijna niet optrad tegen het stuitende tijdrekken....

Over onze spelers.
Bosvelt eindelijk in de rol die we graag willen zien; keizer op het veld. Die man was overal. Pakte ballen af en was duidelijk de dirigent op het veld. Derveld in de verdediging was ook erg goed. Kissi viel tegen in de eerste helft. Waterman wordt met de week beter, al had hij eigenlijk weinig te doen. Maar wat nodig was, deed hij foutloos.

De UEFA site heeft ook een bijzonder prettige conclusie over deze wedstrijd. Holders hang on at Heerenveen.
Oftewel. De titelverdedigers houden stand in Heerenveen.
Wéér uit!!!!
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

montana schreef:
Zijn leeuwarders uberhaupt wel te verstaan dan? :mrgreen:
Miereneukert!
Squerrel
Superster
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Frisian Viking schreef: Hij bewijst de laatste weken meer en meer mijn gelijk.
Laat iedereen die er helemaal niks van weet gewoon zijn of haar mondje dicht houden en vooral jij frisian viking!!!!

Blien, kut verkeerde topic....wat verkeerde....
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Cheers!
Heerenveen: superbia ex septentrio
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

Proost!
Wie moet er kapot?
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Volgens mij hebben we bijna een 'nachtdravers-topic' nodig, Ideetje voor in de huiskamer van NN? :mrgreen:
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

Nee, doe het liever hier in dit topic, kan ik weer een topic overslaan.
:D
Anti anti. :)
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Freezeman schreef:Nee, doe het liever hier in dit topic, kan ik weer een topic overslaan.
:D
Ook goedemorgen 8) toch fijn dat je wél even een berichtje achter laat hier.
Sjon schreef:Volgens mij hebben we bijna een 'nachtdravers-topic' nodig, Ideetje voor in de huiskamer van NN?
Vraagje daarover, zit ik hier straks in m'n eentje te blaten? :mrgreen:
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

michel schreef:Cheers!
Nee, jou posten winnen prijzen. ;)

Maar zonder flauwekul.
Ik las net ergens een post maar kan hem alleen even niet zo snel terug vinden dus ik weet niet precies wat, er stond iets als:
"wie was dat met die trompet"
Ik dacht dat ik iets gemist had op het veld, totdat ik de foto's op feanfans nog een keer bekeek en toen zag ik ook 2 mannen staan "toeteren" in ons vak.
Ik heb er geen noot van gehoord maar bij zulke wedstrijden zou het een verplichting moeten zijn. ;)
Het Frysk bloed ging als een speer tenminste.
Hulde voor de toeteraars.
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Ik zat met wat vrienden/collega's in vak 12, is ook best gezellig zo naast het sfeervak, er werd redelijk meegedaan met het gezang. Toch viel het me op dat er een aantal mensen om me heen zaten die helemaal niet met de westrijd meeleefden, en dan bedoel ik ook echt 100%, nulkommanul, niks, geen enkele reactie op wat er op het veld gebeurt. Verder had ik er twee achter me zitten die de hele wedstrijd over koetjes en kalfjes hebben zitten praten en geen enkel oog voor het spel hadden, blijf dan maar thuis is mijn advies.

Zoals al meerdere malen gezegd, 0-0 is goed, maar op basis van de kansen in de tweede helft is het gevoel toch een beetje dubbel. Het begon aanvallend te lopen met Samaras erbij, door hem kwam er veel meer verrassing in het spel. Bruggink maakte handiger gebruik van de ruimte dan Yildirim maar had wel moeten scoren. Met Yildirim en Nilsson op de vleugels was het allemaal nogal voorspelbar en makkelijk te verdedigen. Yildirim is nog steeds compleet uit vorm, en Nilsson is op zich veel aan de bal en probeert van alles maar dit keer zonder enige efficitiviteit. Tegen Groningen Samaras maar vanaf links, Nilsson mag het wat mij betreft op rechts proberen. Derveld vond ik overigens helemaal niet zo geweldig, met name als zijn man over de grond werd aangespeeld werd hij nogal eens door een slimme beweging de verkeerde kant opgestuurd. Waterman was goed met een hele sterke redding vlak voor tijd, Bosvelt was in verdedigend opzicht goud waard.
Tja....
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Freezeman schreef: "wie was dat met die trompet"
Ik dacht dat ik iets gemist had op het veld, totdat ik de foto's op feanfans nog een keer bekeek en toen zag ik ook 2 mannen staan "toeteren" in ons vak.
Ik heb er geen noot van gehoord maar bij zulke wedstrijden zou het een verplichting moeten zijn. ;)
Het Frysk bloed ging als een speer tenminste.
Ik heb die trompetters ook niet gehoord om eerlijk te zijn, de enige toeter die ik wel gehoord
heb was die kleine (waarschijnlijk van gonzo?) in de tweede helft.
Maar we hebben nu dus een trommel en een klein arsenaal aan blaastoeters in het vak, nog
even en er staat een volledig fanfarekorps :|
Bij het bekijken van de updated feanfans.nl werd ik weer even herinnerd aan het feit dat
SCH op witte sokken speelde, waarom in vredesnaam, het is toch gewoon een thuiswedstrijd?
Jelmert
Bankzitter
Contacteer:

Bericht door Jelmert »

Bij het bekijken van de updated feanfans.nl werd ik weer even herinnerd aan het feit dat SCH op witte sokken speelde, waarom in vredesnaam, het is toch gewoon een thuiswedstrijd?
vreemd inderdaad
bij de warming up hadden ze nog de "normale" sokken aan
zal dus wel door de UEFA komen
Dieder

Bericht door Dieder »

Vroeger hadden ze ook altijd witte sokken. Toen vond ik het altijd mooier, maar in het begin moest ik er even aan wennen...
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Heerenveen heeft een aardige tijd op witte kousen gespeeld maar bij het tenue horen gewoon de zwarte kousen. Abe (en ver daarvoor ook al) speelde op zwarte kousen. Het is ook nog heel even blauw geweest (AA?).
Maar Heerenveen speelt op zwarte kousen!
Caspar
Superster

Bericht door Caspar »

Maar zonder flauwekul.
Ik las net ergens een post maar kan hem alleen even niet zo snel terug vinden dus ik weet niet precies wat, er stond iets als:
"wie was dat met die trompet"
Ik neem aan dat die door de club daar neer zijn gezet. Om een voorzetje te geven ofzo. De club snapt schijnbaar niet dat wij dat niet nodig hebben... :wink:
Dieder

Bericht door Dieder »

michel schreef:Het is ook nog heel even blauw geweest (AA?).
Maar Heerenveen speelt op zwarte kousen!
Meestal alleen als ze uit speelden, en dan met blauwe broek erbij.
michel
Wereldspeler

Bericht door michel »

Dieder alsjeblieft.....
Vroeger (en dan bedoel ik niet 1998 ofzo maar 1930 en dergelijke) speelde Heerenveen in
pompebleden, witte broek en zwarte kousen! Dit is zo gebleven tot ergens halverwege jaren
'70 (exacte jaartallen weet ik niet) toen men overging op witte kousen. Ergens halverwege
jaren '80 heeft Heerenveen ook eventjes op blauwe kousen gespeeld (gewoon als standaard
tenue, niet dat halve uittenue met blauwe broek :? ) en nu sinds een paar jaar spelen ze
weer op de traditionele zwarte kousen.
Blue White Billy
Bankzitter

Bericht door Blue White Billy »

In ieder geval is dit de stand na 2 duels;

1. Marseille............1 1 0 0 2 1 3
2. Levski...............1 1 0 0 1 0 3
3. Heerenveen........2 0 2 0 0 0 2
4. CSKA Moskva......2 0 1 1 1 2 1
5. Dinamo Bucuresti..2 0 1 1 0 1 1

Opvallend is dat Marseille en Levski tot nog toe beide één wedstrijd gespeeld hebben en op de 1e en 2e plaats staan..
Let's Go Blue White Army!!
HaEmTeDe
Invaller

Bericht door HaEmTeDe »

Blue White Billy schreef:In ieder geval is dit de stand na 2 duels;

1. Marseille............1 1 0 0 2 1 3
2. Levski...............1 1 0 0 1 0 3
3. Heerenveen........2 0 2 0 0 0 2
4. CSKA Moskva......2 0 1 1 1 2 1
5. Dinamo Bucuresti..2 0 1 1 0 1 1

Opvallend is dat Marseille en Levski tot nog toe beide één wedstrijd gespeeld hebben en op de 1e en 2e plaats staan..

Dus we hebben alles zelf nog in eigen hand :D
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

En voor de fotograaf :D
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

SuperFries schreef: En voor de fotograaf :D
Dat mag zeker wel eens vermeld worden ja, al staat die ene "Overijselaar" wel vaak in beeld. ;)
SuperFries
Bankzitter

Bericht door SuperFries »

Freezeman schreef: Dat mag zeker wel eens vermeld worden ja, al staat die ene "Overijselaar" wel vaak in beeld. ;)
Dan mag je bijna wel eens gaan denken aan een donatie ? :wink:

Tot vanmiddag :stan:
Plaats reactie