Yep...Eastermar schreef:Volgens een collega zijn er ook wel goedkope vluchten vanuit Amsterdam naar Moskou. Maar we moeten idd maar even afwachten tegen we uit moeten spelen. Wanneer wordt dat eigenlijk bekend gemaakt? Vandaag nog?
[UEFA Cup] Loting 2e ronde
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
-
- Basisspeler
- Satyr
- Superster
-
- Nieuw talent
In tegenstelling tot de meesten ben ik wel blij met de loting. De Oost Europese steden, Moskou, Sofia en Boekarest zijn geweldig mooi en met een 'goedkope' vlucht vanuit Bonn/Keulen is het prima te doen!
Kijk maar eens op:
http://www.lowcostairlines.nl
Zagreb uit was hier ook te boeken voor 7 of 8 tientjes
Kijk maar eens op:
http://www.lowcostairlines.nl
Zagreb uit was hier ook te boeken voor 7 of 8 tientjes
No retreat, No surrender!
- Voorstopper
- Superster
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
En zo'n ding kost ook nog eens 60 euro.
(tenminste, vanuit Helsinki naar St. Petersbrug, maar ik neem aan dat je als Nl'ers een Russisch visum koopt)
Twee uitwedstrijden gaat het voor mij denk ik niet worden, maar laat het nou alsjeblieft Marseille uit worden. Kramer zei op Eurosport dat het binnen een uur bekend zou zijn; we zijn een uur verder.
(tenminste, vanuit Helsinki naar St. Petersbrug, maar ik neem aan dat je als Nl'ers een Russisch visum koopt)
Twee uitwedstrijden gaat het voor mij denk ik niet worden, maar laat het nou alsjeblieft Marseille uit worden. Kramer zei op Eurosport dat het binnen een uur bekend zou zijn; we zijn een uur verder.
- Eastermar
- Wereldspeler
- Contacteer:
- justjanjeweet
- Nieuw talent
-
- Erelid
- Contacteer:
-
- Wereldspeler
- Da Jonge
- Jeugdspeler
Nou ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind Moskou en Marseille juist erg mooie tegenstanders...dat het uit de richting ligt is wel zo ,maar vind dit wel 2 aansprekende tegenstanders
En ja die andere 2 ploegen, zoiets was toch wel te verwachten (kijkende naar de rest van de ploegen in pot 4 en 5)
Het zal in ieder geval niet makkelijk worden dat zeker.

En ja die andere 2 ploegen, zoiets was toch wel te verwachten (kijkende naar de rest van de ploegen in pot 4 en 5)
Up-tempo music only...
- michel
- Wereldspeler
uefa.com (aldus henk hoetstra )SC Heerenveen director Henk Hoetstra admitted his side had been handed a tough draw in Group F of the UEFA Cup. "It's always going to be hard facing the holders [PFC] CSKA Moskva," Hoetstra said, "but we have a young and talented squad and we think we can progress from this group. We've been to Bucharest before and that experience may help us. Drawing big sides like Oympique de Marseille is what this tournament is all about."

Heerenveen: superbia ex septentrio
- Eric
- Superster
aansprekend heb ik weinig aan...gaat miij om de mooie en als het kan goedkope reisjesDa Jonge schreef:Nou ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind Moskou en Marseille juist erg mooie tegenstanders...dat het uit de richting ligt is wel zo ,maar vind dit wel 2 aansprekende tegenstanders![]()

-
- Superster
- Jelmert
- Bankzitter
- Contacteer:
http://193.121.55.225/tt/tt.php?p=525&g=1&s=0&r=0&x=1
dit stukje komt van de Belgische teletekst
doe dan maar Marseille thuis!!
dit stukje komt van de Belgische teletekst
doe dan maar Marseille thuis!!
- michel
- Wereldspeler
-
- Invaller
Nyon is natuurlijk wel dichterbij die Fransen....michel schreef:wow, gooi dan toch maar liever een kartonnetje....
't is trouwens wel duidelijk dat de franse geheime dienst beter is ingelicht dan de onze, op
eurosport melden ze dat ongeveer een half uur na de loting de wedstrijden bekend zouden
zijn.
Zo......en nu weer gewoon 4e...
-
- Selectiespeler
Normaal gesproken is dat idd niet mogelijk. Maar ik herinner me Dinamo Zagreb (pot 3 destijds) kreeg ons (pot 4) en Beveren (pot 5) op bezoek, dus het is wel degelijk mogelijk.Gearard schreef:Geen interessante loting nee. CSKA thuis is wel leuk, vorig jaar de Cup gewonnen, dus een redelijk aansprekende tegenstander. Voor de mensen die het kunnen betalen is Marseille is leuk reisje. Tsja, en Levski of Dinamo uit of thuis... zal weinig verschil uitmaken. Velen hier hopen op Levski en Dinamo thuis, maar volgens mij is dat niet mogelijk. Van pot 1/2 krijg je eentje thuis, net als van pot 4/5. Dus niet beide.
.
Verder baal ik wel een beetje van de loting, al die oostbloklanden. Word nog lastig denk ik. Maar in de thuiswedstrijden hebben we zeker kans, en uit wellicht een beetje geluk, net als vorig jaar

- Flying Tilster
- Forumicoon
Op http://www.uefa.com staat alleen de uitslag van de loting.
Er is nog GEEN speelschema bekend.
Poeh.... dat wordt ver reizen voor een uitwedstrijd.
Er is nog GEEN speelschema bekend.
Poeh.... dat wordt ver reizen voor een uitwedstrijd.

Laatst gewijzigd door Flying Tilster op 04-10-2005 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
- Eric
- Superster
SCH-4-LIVE schreef: Normaal gesproken is dat idd niet mogelijk. Maar ik herinner me Dinamo Zagreb (pot 3 destijds) kreeg ons (pot 4) en Beveren (pot 5) op bezoek, dus het is wel degelijk mogelijk.
Verder baal ik wel een beetje van de loting, al die oostbloklanden. Word nog lastig denk ik. Maar in de thuiswedstrijden hebben we zeker kans, en uit wellicht een beetje geluk, net als vorig jaar
Vorig jaar was Stuttgart en Zagreb toch omgeruild omdat we daar niet in december konder spelen ofzo?