[UEFA Cup] Loting 2e ronde
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- marrum rules
- Nieuw talent
-
- Nieuw talent
Dat heb ik van de Uefa site ( http://www.uefa.com ) af.. als je boven op Format druk en vervolgens Regulations aanklikt moet je het pdf bestandje effe openen en dan dat effe doorlezenroelof de vries schreef:Waar heb je dat 'voorlopige schema' vandaan, Teppie?

Toch wel interessant. Gelukkig kunnen we volgens mij net AZ loten. Heb nog even te weinig tijd gehad om het pdf bestand door te lezen, maar dit was vorig jaar ook het geval zo.
Greetz,
De zijlijn heeft het er mee te doen!
-
- Jeugdspeler
Re: UEFA Cup, loting 2e ronde
VfB Stuttgart (Dui) Tomasson terug in Heerenveen
Middlesbrough (Eng)
Heerenveen (Ned)
Strasbourg (Fra)
Vitoria Guimaraes (Por)
Ziet er zwaar uit, maar wel mooi.
Hopelijk geen Rapid met zijn loopgravenvoetbal. Hopelijk ook niet voor AZ.
Middlesbrough (Eng)
Heerenveen (Ned)
Strasbourg (Fra)
Vitoria Guimaraes (Por)
-
- Jeugdspeler
Voor S.C. Heerenveen zou miss een makkelijke maar mooie loting het volgende zijn:
VFB Stuttgart of AS Roma leuk voor thuis
FC Basel ook leuk voor uit als je in zwitserland speeld
Stade Rennes ook leuk voor thuis
Maccabi Petach-Tikva nu 1x uit spelen in Israel
In deze poule zou S.C. Heerenveen moeten overleven zoveel moeilijke zitter er niej tussen jah miss Stade Rennes en VFB of AS Roma
VFB Stuttgart of AS Roma leuk voor thuis
FC Basel ook leuk voor uit als je in zwitserland speeld
Stade Rennes ook leuk voor thuis
Maccabi Petach-Tikva nu 1x uit spelen in Israel
In deze poule zou S.C. Heerenveen moeten overleven zoveel moeilijke zitter er niej tussen jah miss Stade Rennes en VFB of AS Roma

bryan moet onder de lat bij S.C. Heerenveen
-
- Jeugdspeler
JDP schreef:
Middlesbrough (Eng)
Heerenveen (Ned)
Strasbourg (Fra)
Vitoria Guimaraes (Por)
Ook wel een mooie poule alleen dan heb ik liever in plaats van Strasbourg - Stade Rennes en ik weet ok niet of ik het er mee eens ben om middlesbrought dan heb ik denk ik liever Bolton maar die kan helaas niet of FC Basel een iets minder ploeg uit pot 2 verder wel goed:P
Middlesbrough (Eng)
Heerenveen (Ned)
Strasbourg (Fra)
Vitoria Guimaraes (Por)
Ook wel een mooie poule alleen dan heb ik liever in plaats van Strasbourg - Stade Rennes en ik weet ok niet of ik het er mee eens ben om middlesbrought dan heb ik denk ik liever Bolton maar die kan helaas niet of FC Basel een iets minder ploeg uit pot 2 verder wel goed:P

bryan moet onder de lat bij S.C. Heerenveen
-
- Selectiespeler
Tja, Petach Tikva thuis maar, dat moeten gewoon drie punten zijn. Middlesbrough uit lijkt me wel wat, dit keer met het vliegtuig.... De Franse ploegen zijn allemaal moeilijk, daar winnen we echt niet zomaar van, maar Strasbourg uit is goed te doen voor wat betreft de reisafstand. Monaco is ook bereikbaar, goedkope vlucht naar Nice, vanaf het vliegveld gaat een rechtsreekse bus naar het prinsendom. Het stadion is even zoeken, ziet er aan de buitenkant uit als een kantoorgebouw. Besiktas of PAOK uit, ik denk niet dat onze jongens daar tegen bestand zijn, de ambiance is daar wel heel overdonderend. Als je één van die twee thuis krijgt kun je nog wat verwachten qua invasie van bezoekende fans.
Laatst gewijzigd door dekoning op 30-09-2005 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja....
-
- Wereldspeler
Raar dat je eerst het topic niet even goed doorneemt...Jurruh schreef:Raar dat niemand Besiktas zegt! Ben er afgelopen jaar geweest tegen Konyaspor en zo hoog lag het niveau toen niet. Tevens is het een goedkope vliegtuigreis en is Istanbul een fantastisch mooie stad! De sfeer is ook geweldig daar! Niet heel groot stadion ofzo, maar wel fanatiek het grootste gedeelte!
Istanbul is prima volgens mij. Ik zou er graag nog eens naartoe willen.Istanbul is ook prima te doen met het vliegtuig trouwens. Liever Besiktas dan Stuttgart.
- Arnoud
- Wereldspeler
Moet toch wel wat lachen als ik alle reacties lees. De één zoekt nog leukere bestemmingen uit dan de ander. Maar hoe zijn de feiten ? De feiten zijn dat over het algemeen maar een handjevol supporters daadwerkelijk meereist als de bestemming wat meer geld kost dan pak weg 200 euro. Daar heb ik geen moeite mee, iedereen stelt zijn eigen financiële grenzen , maar uit je dan met een zekere terughoudendheid hier op het Forum.
-
- Nieuw talent
- Contacteer:
Reken maar niet op automatisch op 3 punten tegen Maccabi Petach Tikva. Als Omer Golan (Israelisch international) het op zijn heupen krijgt, stopt niemand hem. Partizan Belgrado kan daar inmiddels over mee praten.Voorstopper schreef:Alsjeblieft niet weer Stuttgart... we spelen europees, dan wil ik ook wat andere clubs. Eventueel Petach Tikva voor de 3 punten er wel bij....
- wald pyk
- Wereldspeler
Niet iedereen heeft veel geld.Dan is het leuk dat er tegenstanders bij zijn die te bereizen zijn voor weinig geld.Hoop op een mooie loting en probeer een uit wedstrijdje mee te pikken.Mits het niet te veel kost en de vrouw vrij is.Gezin gaat voor alles.
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
-
- Superster
Ik kan je reactie wel begrijpen Arnoud! Als het puntje bij het paaltje komtArnoud schreef:Moet toch wel wat lachen als ik alle reacties lees. De één zoekt nog leukere bestemmingen uit dan de ander. Maar hoe zijn de feiten ? De feiten zijn dat over het algemeen maar een handjevol supporters daadwerkelijk meereist als de bestemming wat meer geld kost dan pak weg 200 euro. Daar heb ik geen moeite mee, iedereen stelt zijn eigen financiële grenzen , maar uit je dan met een zekere terughoudendheid hier op het Forum.

Wie moet er kapot?
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
monaco is te zwaar voor heerenveen --> geef me stuttgart maar!!!1920 schreef:Volgens mij speel je tegen een team uit pot 1 thuis, team uit pot 2: Uit, Team uit pot 4: uit, Team uit pot 5 thuis. Vast gesteld ritme voor een ploeg uit pot 3
Dan hier mijn verlanglijstje:
As Monaco
Middlesborough
Brondby
Halmstads
s.c. heerenveen is de beste club; is dit niet zo, dan ben ik gek
-
- Basisspeler
- 1920
- Selectiespeler
- Contacteer:
-
- Invaller
Het is altijd een afweging: ga je voor de punten of voor de leuke tegenstanders / tripjes. Aangezien we de Uefa cup toch niet winnen (ben negatief ingesteld) heb ik persoonlijk liever een paar leuke reisjes. Al was het vorig jaar natuurlijk niet verkeerd om de poule te overleen.
Klein probleem: vrije dagen & geld..... Aangezien ene Riemer mij na de uitwedstrijd in Ostrava had toegezegd dat ik niet meer over mijn vrije dagen hoefde in te zitten omdat "ut toch nix meer wut", heb ik maar weekje Turkije gepland in de Oktober-vakantie
Klein probleem: vrije dagen & geld..... Aangezien ene Riemer mij na de uitwedstrijd in Ostrava had toegezegd dat ik niet meer over mijn vrije dagen hoefde in te zitten omdat "ut toch nix meer wut", heb ik maar weekje Turkije gepland in de Oktober-vakantie

-
- Superster
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
Pot CPoenkt schreef:Mochten jullie thuis tegen US Sampdoria loten, dan staat Poenkt in het uitvak.
Shakhtar (Oek)
Heerenveen (Ned)
Dnipro Dnipropetrovsk (Oek)
Hamburger SV (Dui)
Rode Ster Belgrado (Ser)
Bolton Wanderers (Eng)
Sampdoria (Ita)
Palermo (Ita
Alleen als je hele goede connecties hebt bij de UEFA is die kans aanwezig Poenkt.

Wie moet er kapot?
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
Ik vind alles best, zolang er maar geen Russiche of Turkse tegenstander uitrolt! Dat zijn vaak klotewedstrijden (kijk maar naar fenerbahce-psv en vorig seizoen fc utrecht tegen die russen)Poenkt schreef:Pot C
Ik dacht aan een pot voetbal. Ik volg die loting niet, maar ik dacht dat ik iets gelezen had. Zit het toch anders, potverdome.![]()
Dan maar gewoon Hertha BSC, kan ik de familie -clan aus Berlin uitnodigen.
s.c. heerenveen is de beste club; is dit niet zo, dan ben ik gek
-
- Jeugdspeler
Als Feyenoord en Leverkusen nou door waren gegaanFotze schreef: Pot C
Shakhtar (Oek)
Heerenveen (Ned)
Dnipro Dnipropetrovsk (Oek)
Hamburger SV (Dui)
Rode Ster Belgrado (Ser)
Bolton Wanderers (Eng)
Sampdoria (Ita)
Palermo (Ita
Alleen als je hele goede connecties hebt bij de UEFA is die kans aanwezig Poenkt.
Maar helaas, Heerenveen kan dat Rapid nu ook treffen.
Wel thuis voor eigen publiek, maar tegen een ploeg die met 11 man in de verdediging staat is dat geen mooie wedstrijd.