29-09-2005: sc Heerenveen-Baník Ostrava (5-0, UEFA Cup)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- De Tike Utd
- Invaller
- Contacteer:
Dat ''spandoek''gewauwel interessert me geen reed. Beetje niveauloos. Het gaat om de wedstrijd! Enne... dinsdag is de loting. Waar zal de UEFA Cup ons brengen? Interessant om de favoriete tegenstanders uit de 4 andere groepen te kiezen. En dit feestje hadden we door een 2-0 nederlaag in Tsjechië ibijna misgelopen! GJV verhaal dat we in de Europa gemiddeld 1x in de 2 of 3 jaar moeten overwinteren heeft de druk toch maar mooi van de spelersgroep afgehaald. Slimme zet van onze Jubbegaaster.
Abe lives on in De Tike!
http://www.feanfan.nl
http://www.feanfan.nl
-
- Bankzitter
- marrum rules
- Nieuw talent
-
- Nieuw talent
In het supportershome bij Heerenveen ook nog een stukje gezien iedereen juichen bij de vroege goal maar was helaas afgekeurt.AZ Alkmaar schreef:Gefeliciteerd met de mooie overwinning. Ik kom net uit het supportershome van AZ en de tweede helft van H'veen heb ik daar gezien. Misschien wel leuk om te weten dat bij de drie treffers in de 2e helft een luid gejuich voor Heerenveen opsteeg, iedereen gunde het jullie blijkbaar van harte.
Succes in de poulewedstrijden. Als de rest het af laat weten moeten onze clubs de Nederlandse eer maar hoog houden.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Selectiespeler
-
- Nieuw talent
Flauw, niet leuk, onsportief, echt Heerenveen onwaardig.Squerrel schreef: Om even serieus op je vraag in te gaan, er stond dus:
Ostrava geweldige stad, voor 5 euro (hebben HV on tour, Nielsh, Jeroen, Eastermar, sch-united, eric, mechiels en fotze, mijn excuus als ik iemand vergeet) je zuster geneukt![]()
Jammer...
-
- Selectiespeler
-
- Wereldspeler
Inderdaad, dat spandoek is het begin van het einde van onze club!!! Stelletje hufters, jullie verpesten het voor de goedwillende fans!
SV Riemer! SV!
Oja, dit was (gelukkig) het laatste wat ik hier over heb te zeggen...cha cha!

SV Riemer! SV!
Oja, dit was (gelukkig) het laatste wat ik hier over heb te zeggen...cha cha!
Laatst gewijzigd door Johnny '86 op 30-09-2005 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- marrum rules
- Nieuw talent
- Arnoud
- Wereldspeler
Onderstaande tekst heb ik op het NN-Forum geplaatst, maar wil ik toch ook hier nog maar even herhalen:
Ik heb niet meegekregen dat er een tekst in het tsjechies omhoog gehouden is, maar als dat wel zo is en als er inderdaad de tekst opstond die hier genoemd wordt, dan geeft dat wel aan dat de creativiteit van de bedenkers en de makers oneindig minder is dan die van de Banik-supporters met hun tekst "geen dorpen in de UEFAcup". Misschien dezelfde mensen die geen ander antwoord op het springen van de Banik-supporters wisten te bedenken dan:" en wie niet springt, is voor Cambuur ?".
Ik ben van mening dat het NN-vak tot op heden een wezenlijke verbetering van de sfeer in het stadion weet te bewerkstelligen, maar af en toe slaan kennelijk de stoppen door en gebeuren bovenstaande stupiditeiten. Jammer !
Ik heb niet meegekregen dat er een tekst in het tsjechies omhoog gehouden is, maar als dat wel zo is en als er inderdaad de tekst opstond die hier genoemd wordt, dan geeft dat wel aan dat de creativiteit van de bedenkers en de makers oneindig minder is dan die van de Banik-supporters met hun tekst "geen dorpen in de UEFAcup". Misschien dezelfde mensen die geen ander antwoord op het springen van de Banik-supporters wisten te bedenken dan:" en wie niet springt, is voor Cambuur ?".
Ik ben van mening dat het NN-vak tot op heden een wezenlijke verbetering van de sfeer in het stadion weet te bewerkstelligen, maar af en toe slaan kennelijk de stoppen door en gebeuren bovenstaande stupiditeiten. Jammer !
-
- Wereldspeler
- marrum rules
- Nieuw talent
-
- Selectiespeler
- Contacteer:
- fcdinamo
- Selectiespeler
Persoonlijk vond ik meespringen met hen en dan op de tekst "wie niet springt is voor Cambuur" wel geinig (overigens vind ik dat altijd wel leuk om te doen
).
De tekst van het spandoek vind ik iets minder, maar kan er toch ook wel de humor van inzien
PS: tijdelijk toch maar ff m'n onderschrift aangepast (beter laat dan nooit)

De tekst van het spandoek vind ik iets minder, maar kan er toch ook wel de humor van inzien

PS: tijdelijk toch maar ff m'n onderschrift aangepast (beter laat dan nooit)

ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
-
- Superster
- Contacteer:
- marrum rules
- Nieuw talent
-
- Jeugdspeler
-
- Superster
http://www.abelenstra.com/frl/index.php ... 6&Itemid=1Chillabillabong schreef:kan iemand mij vertellen waar ik op internet eventueel een samenvatting van deze prachtwedstrijd kan zien? was in Rome....
NN dikke pluim (spandoek valt over te twisten, maar dat zijn randzaken). Hopelijk is het stadion hierna wel goed uitverkocht .. sfeer was prima, maar zo'n halfleeg stadion heeft toch iets moedeloos.
Het is maar een spelletje
-
- Nieuw talent
Ze zijn bij Skysport niet helemaal op de hoogteHeerenveen hammered Banik Ostrava 5-0 to overturn the Czech's 2-0 first leg lead in emphatic fashion with Klaas Huntelaar the goalscoring hero with a hat-trick.
Huntelaar took just two minutes to get his name on the scoresheet and Lars Nilsson levelled the aggregate score shortly before half time.
Three goals in eight second half minutes from Huntelaar (59 & 67) and Ugur Yildirim (66) completed the rout.

Laatst gewijzigd door Chilly op 30-09-2005 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- marrum rules
- Nieuw talent
-
- Superster
- Contacteer:
er was tijdens de persconferentie nog een sneer naar het publiek door Verbeek. Niet over het gedrag daarvan (weer een dikke pluim!) maar het fet dat de wedstrijd lang niet uitverkocht was.
Ach ja, hij heeft sterallures.
En vlqrkydfgt:
Ik denk dat hij beeld bedoeld. En dan kom je hier uit.
Ach ja, hij heeft sterallures.

En vlqrkydfgt:
Ik denk dat hij beeld bedoeld. En dan kom je hier uit.
Laatst gewijzigd door Beetle op 30-09-2005 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Wéér uit!!!!
-
- Selectiespeler
Hehe, dat was genieten, het is altijd leuk om dan 's ochtend op mijn werk te komen, ook al heb ik maar een paart uurtjes slaap gehad. Zo moet het dus, vol overgave er tegenaan, strijd, en dan kunnen we heel veel. De volgende ronde is gehaald, de stijgende lijn moet worden voortgezet.
Misschien een ideetje voor de club: de trouwe supporters die nu voor de volle prijs een kaartje hebben gehaald (en niet konden profiteren van allerei 2 voor de prijs van 1 acties, maar er wel gewoon waren) korting geven op de toegangsbewijzen voor de poulewedstrijden.
Misschien een ideetje voor de club: de trouwe supporters die nu voor de volle prijs een kaartje hebben gehaald (en niet konden profiteren van allerei 2 voor de prijs van 1 acties, maar er wel gewoon waren) korting geven op de toegangsbewijzen voor de poulewedstrijden.
Tja....
-
- Invaller
http://www.nos.nl kan je de goals trugkijken...
Zo wat een sensationele avond wat een feest, gekkenhuis.
Zelfs de hoodtribune deed gek toen ik met opgefokte vreugde met de vlag daar ging staan zwaaien.
Ook zuid zag ik aantal keren leuk meedoen.
Vakkie 10 barste zowat uit zen voegen wat een sfeer.
En wat een gezanik om een spandoek, vond de banik supporters verder wel goed!
Nau deze lijn doortrekken en pisvee inpakken.
Zo wat een sensationele avond wat een feest, gekkenhuis.
Zelfs de hoodtribune deed gek toen ik met opgefokte vreugde met de vlag daar ging staan zwaaien.
Ook zuid zag ik aantal keren leuk meedoen.
Vakkie 10 barste zowat uit zen voegen wat een sfeer.
En wat een gezanik om een spandoek, vond de banik supporters verder wel goed!
Nau deze lijn doortrekken en pisvee inpakken.
h'veen supporter ben je nie even, maar voort leven!!!