http://home.wanadoo.nl/harris/forum/fop ... skrant.jpg
Er staat 1 hele leuke alinea in!!

Moderators: Beheerders, Fanmasters
Ben ik helemaal met je eens. Ik zit me af te vragen of hij vorig jaar nou echt zo goed was, want dit seizoen is heb ik hem nog geen goeie wedstrijd zien spelen. Oogt heel onzeker en is vooral verdedigend (1 tegen 1) erg zwak. Foppe spreekt zijn vertrouwen wel erg uit in Edman door Hegeman te verhuren, maar dat vind ik dus niet zo'n goede zet. Gerard de Nooijer mag er van mij ook wel komen te spelen (voor zo lang het duurt).Edman is ook compleet uit vorm. Ook hij brengt niks extra's.
Leg mij eens uit waarom ik objectief zou moeten zijn. Afgezien van het feit dat niemand objectief is, zie ik de meerwaarde van objectiviteit bij voetbalclubs en rivaliteit onderling ook totaal niet in. Dat jij er een handje van hebt om alles dood te beredeneren, wil nog niet zeggen dat dat het ultieme hoogste doel is. Voetbal is vaak emotie en iets minder ratio, al begin ik daar bij jullie weer eens aan te twijfelen. Ik ben niet objectief, heb een groen-witte bril en daar ben ik ook nog eens heel erg blij mee. Dat jij dat bestempelt als 'dom', zegt wellicht meer over jouw verstandelijke vermogens dan over die van de Groningers. Dat je het zogenaamde objectieve doodredeneren als hoogste doel ziet zeg, het idee al. Voetbal = emotieroelof de vries schreef:Probeer alseblieft eens objectief tegen zaken aan te kijken.
Dat is nou net het verschil met die denneboom. Die staat meteen op medespelers te zeuren dat die bal niet goed was.Heert-Jan schreef:Interview met Foppe op de radio, hij had het over het doorlopen van Samaras. Op tv was dit ook goed te zien. Toen de Jong schoot, liep Samaras al richting de keeper...
Mooie loze opmerking. Gefeliciteerd met deze one-liner. Als je echt iets wilt zeggen, onderbouw dat dan ook even. Dit komt zo lullig over. Of ben je toevallig de Cor die meedeed aan de voorronde van De Zwakste Schakel? Dan neem ik alles terug, en wens ik je morgen veel succes met het in elkaar zetten van de knijpers.COR schreef:Dat Harris niet realistisch is was natuurlijk al lang bekend.
Ja, wij balen enorm van deze landelijke aandacht voor het FAA.COR schreef:Mooi artikel in de krant trouwens, wellicht zullen de FCG supporters er wel weer van balen.
Tja, lees anders nog even goed wie er KEIHARD terug sloeg. Maar dat je slecht kunt lezen, weet ik inmiddels wel. Je komt net als COR nogal selectief over. En FC Groningen is de Trots van het Noorden, al zullen jullie dat nooit toegevenCross79 schreef:Beetje jammer dat Harris niet reageert op het stukje uit de krant, vind het wel een leuk stukje vooral dat mensen van Heerenveen KEIHARD terugsloegen. En natuurlijk het stuk dat de FCG haar geuzentitel af heeft moeten staan aan HEERENVEEN de trots van het noorden.
En blijf jij dan lekker roomser dan de paus. Ga je opeens de moraalridder uithangen ofzo?kornhorngroet schreef:Hou het dan ook bij emotie en ga geen anderen afzeiken omdat ze een andere voorkeur hebben dan jij!
McYosi schreef:Inderdaad, voetbal is emotie, maar geen blinde emotie.
Een beetje schelden en sarren is prima, maar echt beledigend gaan worden, mensen doelbewust proberen te kwetsen in verbaal cq. fysiek opzicht, dat heeft geen moer met voetbal te maken, geen moer met sport in het algemeen.
Ik maak mijn opmerking meer in het algemeen Harris. Net zoals ik weet jij ook dat het er in Groningen wel eens knap heftig aan toe wil gaan en dat er dan het nodige fysieke geweld niet wordt geschuwd. Jij bent niet zo, gelukkig, maar een aantal van jouw medesupporters is helaas wel zo.dat moet je mij met mijn 'voetbal= emotie-uitspraak' niet in de schoenen willen schuiven
Ok, omdat het je zelf niet helemaal lukt merk ik al wel, zal ik je even helpen:Cross79 schreef:Dat jullie acties in de volkskrant hebben gestaan noem ik geen landelijke media.
Nee, wel radio 3, mag dat ook? Een of andere deejay die Lurling belde om eens te informeren naar de naaimachine en hem even op te naaien (leuke woordspeling he). En laat ik de Studio Sport-aflevering in het Oosterpark voorafgaand aan FCG-SCH van vorig seizoen niet vergeten, waarin toch ruimschoots aandacht werd besteed aan Abe groen-wit, het viaduct en ook jullie middenstip.Cross79 schreef:Ooit gehad met een actie dat radio 2 naar het stadion van SCH belde over het beeld of een andere actie?
Je bedoelt dat bij elke actie als inleiding het rijtje Groningse acties nog even keurig wordt opgelepeld?Cross79 schreef:En dat zelfs na de wedstrijd nog dingen erover in de krant kwamen?
Rekenen is ook niet je sterkste kant. Lezen en rekenen blijkt moeilijk. Heb je überhaupt de basisschool afgemaakt, of teer je op een veterstrik-diploma en 3 danslessen?Cross79 schreef:Nee we mogen niet teren om 1 oude actie, maar die ene actie telt voor 6 dus is het 7-6.
Een behoorlijk gewaagde uitspraak voor iemand die telkens aantoont de feiten niet te kennen, en lezen en rekenen niet als kerncompetentie heeft. Ik zal je verder maar sparen, je berichten doen de rest wel.Cross79 schreef:Jammer Harris je bent de zwakste schakel tot zien!
Moet je me even aanwijzen waar wij te koop lopen met dat ding. Ik vind het een cool doek hoor, maar de bewoordingen die jij aanvoert, mag je even 'bewijzen'. Goed zoeken maar en succes er mee.BlueWhiteBoy schreef: Nu is er wat commotie ontstaan omdat Grunn natuurlijk trots is op hun "gesponsorde" spandoek
Ja, ik voel me altijd geroepen te reageren op domme reacties.BlueWhiteBoy schreef: Harris hapt lekker op onze reacties, getuige zijn ellen(de)lange betoog.