Leuke optie! Een fries met humor, daar hou ik van!wald pyk schreef:Gewoon bij een doelpunt herman van veen met "'we hebben een goalio'' en als de scheids hem afkeurt''hij keurt hem af die zak'' en dat lekker hard door het stadion.
Nieuwe Tune na het scoren van een doelpunt!?
Moderators: Beheerders, Fanmasters
- paparazzi
- Superster
-
- Wereldspeler
- Makkum8
- Basisspeler
Ik vind alles prima zolang men maar van het Frysk folksliet af blijft. Wij zijn uniek in Nederland en laat dat a.u.b. zo blijven. Als het ALS zodadelijk echt helemaal klaar is en ierdereen heeft zijn definitieve plek gevonden dan kan het juist schitterend worden. We moeten er eigenlijk naar streven dat het zo speciaal gaat worden als het You Never walk alone bij Liverpool!!!!! Met een vaste goede voorzanger (dus geen hoem pa pa band) zal het zeker een succes worden. Iedereen jaloers op ons in Nederland!!!! verder alle klote tunes afschaffen, het publiek ,dat zijn wij met z'n allen, moeten het verder gaan doen en dat gaat zeker lukken!!!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
- Jukke
- Bankzitter
- Sneek
- Invaller
Bij PSV word ALLES voor gedaan met die schermen en de speakers.
Ik was bij PSV - Lyon en heb et zelf mee gemaakt, stond op Oost op de "sfeer" tribune. Maar daar is het veel erger met al die tunes en dergelijke dan bij SCH. Voor de wedstrijd wordt op een groot scherm afgeteld totdat de spelers op komen. Er worden voor en na de wedstrijd nummers afgespeeld, en dan is het de bedoeling dat het publiek "massaal" in haakt. (dit was niet het geval) De sfeer tijden een CL-wedstrijd in de KWARTFINALE was in mijn ogen alleen goed (lees: uitstekend) tijdens de verlenging + panalty serie.
Ik was bij PSV - Lyon en heb et zelf mee gemaakt, stond op Oost op de "sfeer" tribune. Maar daar is het veel erger met al die tunes en dergelijke dan bij SCH. Voor de wedstrijd wordt op een groot scherm afgeteld totdat de spelers op komen. Er worden voor en na de wedstrijd nummers afgespeeld, en dan is het de bedoeling dat het publiek "massaal" in haakt. (dit was niet het geval) De sfeer tijden een CL-wedstrijd in de KWARTFINALE was in mijn ogen alleen goed (lees: uitstekend) tijdens de verlenging + panalty serie.
- paparazzi
- Superster
Dat aftellen van 10 tot 1 gebeurd ook bij de wedstrijden van roda jc. Had daar toen even het gevoel alsof ik voor een wedstrijd amerikaans voetbal was komen kijken.
Van mij mogen ze bij Heerenveen wel weer dat nostalgische muziekje gaan draaien wat ze tot ongeveer 1990 altijd hebben gedaan.
Ik weet niet hoe dat 'nummer' precies heet, maar ik geloof iets van de knvb tune of zoiets, dat ouderwetse deuntje met die trompet. Kan iemand mij uit de droom helpen hoe dat ook alweer heet? En wat vinden jullie hiervan?
Van mij mogen ze bij Heerenveen wel weer dat nostalgische muziekje gaan draaien wat ze tot ongeveer 1990 altijd hebben gedaan.
Ik weet niet hoe dat 'nummer' precies heet, maar ik geloof iets van de knvb tune of zoiets, dat ouderwetse deuntje met die trompet. Kan iemand mij uit de droom helpen hoe dat ook alweer heet? En wat vinden jullie hiervan?
Miereneukert!
-
- Selectiespeler
- Super Fries
- Nieuw talent
-
- Jeugdspeler
-
- Superster
Helemaal met je eens Torcida! (alweerTORCIDA schreef:geef het voetbal terug aan haar supporters, we zijn geen amerikaanse icehocky club
met digitale ondersteuning !
dus zo min mogelijk tunes !

Straks krijgen we nog reclames na een gescoord doelpunt! Zou best kunnen met TIEN.
De speler die scoort staat voor een reclame! Levert Heerenveen weer extra geld op. Zo zal een spits meer opleveren dan bijv. een verdediger. 16 x per jaar de reclame: Een theelepel dreft volstaat voor de hele vaat... :blbl:
Wie moet er kapot?