Nieuwe Tune na het scoren van een doelpunt!?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

wald pyk schreef:Gewoon bij een doelpunt herman van veen met "'we hebben een goalio'' en als de scheids hem afkeurt''hij keurt hem af die zak'' en dat lekker hard door het stadion.
Leuke optie! Een fries met humor, daar hou ik van!
Miereneukert!
Johnny '86
Wereldspeler

Bericht door Johnny '86 »

Het is ook een tijdje zo geweest dat alleen voor de 'grote' wedstrijden tegen de top drie het volkslied gespeeld werd.
Van mij mogen ze het afschaffen, of idd alleen zingen voor de 'grote' wedstrijden...maar ook deze discussie is al veel te vaak gevoerd :asian:
Satyr
Superster

Bericht door Satyr »

Volkslied: Ja
Tunes etc: Nee

Maak een poll en stuur `m naar Riemer en co!
vak-26
Bankzitter

liedje

Bericht door vak-26 »

hoe heet die we nu hebben en die van huntelaar en sammaras
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

vlqrt schreef:Dit stond op Heerenveen site
Anti anti. :)
Makkum8
Basisspeler

Bericht door Makkum8 »

Ik vind alles prima zolang men maar van het Frysk folksliet af blijft. Wij zijn uniek in Nederland en laat dat a.u.b. zo blijven. Als het ALS zodadelijk echt helemaal klaar is en ierdereen heeft zijn definitieve plek gevonden dan kan het juist schitterend worden. We moeten er eigenlijk naar streven dat het zo speciaal gaat worden als het You Never walk alone bij Liverpool!!!!! Met een vaste goede voorzanger (dus geen hoem pa pa band) zal het zeker een succes worden. Iedereen jaloers op ons in Nederland!!!! verder alle klote tunes afschaffen, het publiek ,dat zijn wij met z'n allen, moeten het verder gaan doen en dat gaat zeker lukken!!!
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Jukke
Bankzitter

Bericht door Jukke »

Niet dat wij PSV zijn, maar als ze daar scoren is het echt tof, Jan Vennegoor heeft zijn eigen liedje Lámour Toujours, en daarna komt een deuntje van Boeren Boeren!!!

Maar dat Heerenveen Heerenveen Heerenveen is idd niks, doe dan idd zoiets als Parla en Pardoux met Liberté :lol:
Superfriesk Ût Jobbegea
Makkum8
Basisspeler

Bericht door Makkum8 »

Baaahh, ik hoop dat Heerenveen in de verste verte nooit op PSV zal gaan lijken (wat sfeer betreft dan)!!!!!!!!!! :!:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Sneek
Invaller

Bericht door Sneek »

Bij PSV word ALLES voor gedaan met die schermen en de speakers.

Ik was bij PSV - Lyon en heb et zelf mee gemaakt, stond op Oost op de "sfeer" tribune. Maar daar is het veel erger met al die tunes en dergelijke dan bij SCH. Voor de wedstrijd wordt op een groot scherm afgeteld totdat de spelers op komen. Er worden voor en na de wedstrijd nummers afgespeeld, en dan is het de bedoeling dat het publiek "massaal" in haakt. (dit was niet het geval) De sfeer tijden een CL-wedstrijd in de KWARTFINALE was in mijn ogen alleen goed (lees: uitstekend) tijdens de verlenging + panalty serie.
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

Dat aftellen van 10 tot 1 gebeurd ook bij de wedstrijden van roda jc. Had daar toen even het gevoel alsof ik voor een wedstrijd amerikaans voetbal was komen kijken.

Van mij mogen ze bij Heerenveen wel weer dat nostalgische muziekje gaan draaien wat ze tot ongeveer 1990 altijd hebben gedaan.
Ik weet niet hoe dat 'nummer' precies heet, maar ik geloof iets van de knvb tune of zoiets, dat ouderwetse deuntje met die trompet. Kan iemand mij uit de droom helpen hoe dat ook alweer heet? En wat vinden jullie hiervan?
Miereneukert!
dekoning
Selectiespeler

Bericht door dekoning »

Ik weet niet hoe dat 'nummer' precies heet, maar ik geloof iets van de knvb tune of zoiets, dat ouderwetse deuntje met die trompet. Kan iemand mij uit de droom helpen hoe dat ook alweer heet?
Bedoel je misschien "Koning Voetbal"?
Tja....
vak-26
Bankzitter

muziek

Bericht door vak-26 »

weet iemand de artist van het nummer Us heerenveen
Wat kan voetbal toch mooi zijn
Super Fries
Nieuw talent

Bericht door Super Fries »

Doe mij dat deuntje maar weer van 2/1 jaar geleden (of natuurlijk iets anders). Want als je naar de samenvatting kijkt en heerenveen scoort dan vind ik het wat "sfeerloos"(volgend seizoen gelukkig niet meer)
Maar van mij mag er wel weer muziek gedraaid worden als heerenveen gescoord heeft.
scheerenveen_meid
Jeugdspeler

Bericht door scheerenveen_meid »

Er moet sowieso een lied komen.. maar hou deze maar lekker
marpykje
Nieuw talent

Bericht door marpykje »

dekoning schreef: Bedoel je misschien "Koning Voetbal"?
Dat is van Jen Rot toch?
Fotze
Superster

Bericht door Fotze »

TORCIDA schreef:geef het voetbal terug aan haar supporters, we zijn geen amerikaanse icehocky club
met digitale ondersteuning !

dus zo min mogelijk tunes !
Helemaal met je eens Torcida! (alweer :mrgreen: ).

Straks krijgen we nog reclames na een gescoord doelpunt! Zou best kunnen met TIEN.

De speler die scoort staat voor een reclame! Levert Heerenveen weer extra geld op. Zo zal een spits meer opleveren dan bijv. een verdediger. 16 x per jaar de reclame: Een theelepel dreft volstaat voor de hele vaat... :blbl:
Wie moet er kapot?
paparazzi
Superster

Bericht door paparazzi »

dekoning schreef: Bedoel je misschien "Koning Voetbal"?
That`s it!! Lekker terug naar de ouderwetse voetbaltraditie!
Miereneukert!
Royce
Nieuw talent

Bericht door Royce »

Van mij mag die tune wel blijven.
Ik ken nog wel een mooie tune namelijk: Soca Gang feat. Van B. King - Come Sing Along
Plaats reactie