Zijn jullie blij met de nieuwe speeldagen?

› stadion, fans, verenigingen, acties..

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Blij met de nieuwe speeldagen 2e kerst / koninginnedag

Ja erg blij. Heb altijd tijd om naar SCH te gaan
22
49%
Nee, zwaar K. Kost heel wat vakantie-uren
23
51%

Totaal aantal stemmen: 45

Roukie67
Bankzitter

Bericht door Roukie67 »

Ik heb aan beide geen behoefte.
De nacompetitie wordt vast spannend, maar of het ook even eerlijk is na een slopend seizoen?
Voetballen op feestdagen gaat mij inderdaad verlofuren kosten. Daar zit ik niet op te wachten, want die neem ik liever op in de zomer. Als Heerenveen op zondag speelt moet ik nu soms al snipperen, dat wordt dus alleen maar meer!
GSVK, the Blue Devils!!
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Je kan beter 1 seizoen afwachten.Misschien is het leuk misschien niet....

Je kan nu beter nog niet oordelen over wat je niet weet....

Ik heb er niet zoveel aan maar voor jullie lijkt het me wel leuk.Is tenminste weer wat anders dan je volvreten :mrgreen:

Misschien dat het voor de spelers wat te overbelastend is maar goed wij werken ook 5 dagen in de week dus kunnen zij dat ook wel :huh:

Dus afwachten maar en de play-offs lijkt me wel leuk.
Lekker spannend.Het is toch wel over 2 wedstrijden telkens he tot de finale.Dat is eerlijker.
Venderwel
Superster
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Roukie67 schreef:Ik heb aan beide geen behoefte.
De nacompetitie wordt vast spannend, maar of het ook even eerlijk is na een slopend seizoen?
Voetballen op feestdagen gaat mij inderdaad verlofuren kosten. Daar zit ik niet op te wachten, want die neem ik liever op in de zomer. Als Heerenveen op zondag speelt moet ik nu soms al snipperen, dat wordt dus alleen maar meer!
ja natuurlijk is het even eerlijk, want de regels zijn voor iedereen gelijk aan het begin van het nieuwe seizoen!

Waar ik net over na zat te denken en eigenlijk nog mis, is 1 weekend waarbij men 2 wedstrijden moet spelen, zowel uit en thuis! Dat lijkt em wel wat.
Bedoel allemaal leuk en aardig, spelen met kerst, maar als Heerenveen dan toevallig een uitwedstrijd heeft, moet ik mooi wel naar de familie toe!
Gerrits
Selectiespeler

Bericht door Gerrits »

Ja ik vind het ook raar dat mensen zeggen dat het niet eerlijk is.Natuurlijk is dat eerlijk,eerlijk is als de regels gelden voor alle clubs.En dat is hier wel degelijk het geval.Bijvoorbeeld als de play-offs maar 1 wedstrijd hadden was het anders geweest.Maar als bijvoorbeeld Ajax tegen Twente speelt dan KAN Twente 1 keer met geluk winnen maar 2 keer met geluk winnen achter elkaar kan niet.Dan heb je het gewoon verdiend.En dat is niet alleen met Twente en Ajax zo maar met alle clubs.
Degene die de play-offs wint om een plaats in de LC heeft aan het eind gewoon verdient gewonnen.
MJP
Nieuw talent

Bericht door MJP »

Arnoud schreef:Beetje vreemde keuze mogelijkheden bij deze poll. Ja of nee, beide met een argumentering die bizar aandoet. Nee, want dat kost vakantieuren? Op tweede kerstdag en op Koninginnedag vakantie-uren inleveren ?
De poll zou dus wel iets precieser van mij mogen zijn.
Als je de media hebt gehoord / gelezen dan zijn de speeltijden op door de weekse dagen vanaf 16.00 uur in de middag. Dit i.v.m. TV uitzendingen op TIEN !
Daarom dus "het kost vakantie-uren".
Patrick
Invaller
Contacteer:

Bericht door Patrick »

Vindt de feestdagen eigenlijk wel prima, saai dagje me alle familie inruilen voor een potje voetbal, dikke prima en op koninginnedag lekker op het terras hangen en me daarna richting stadion slepen, niks mis mee.. Play-offs lijken me niet echt wat, risico is groot dat er zwakkere teams Nederland gaan vertegenwoordigen door toeval of blessures.. Een nummer 2 uit de competitie die geen Europees haalt omdat er tijdens de play-offs een aantal belangrijke spelers geblesseerd raken.. Iets wat nu bij bijv. AZ gebeurt, ze hebben het hele seizoen mooi gevoetbald, lang 2e en 1e gestaan, nu 4 belangrijke spelers geblesseerd en ze zakken al af, als die nu play-offs moeten doen is er een grote kans dat ze geen Europees halen, zou ik niet terecht vinden na zo'n mooi seizoen.. Verder vindt ik het apart dat de competitie al zo vroeg is afgelopen voor de kampioen en de teams die de play-offs niet halen en ook geen nacompetitie spelen!? Slecht voor het Nederlands elftal, want een aantal internationals missen dan speelritme of zijn juist extra vermoeid door de play-offs..?!
Als het aan mij ligt mogen de feestdagen voetbaldagen worden maar kappen met die play-offs, breidt dan de competitie maar uit met 2 teams en laat teams uit de Hoofdklasse maar kunnen promoveren, lijkt me veel beter, maar das weer een heel ander plan!!
Arnoud
Wereldspeler

Bericht door Arnoud »

Als je de media hebt gehoord / gelezen dan zijn de speeltijden op door de weekse dagen vanaf 16.00 uur in de middag
Eerlijk gezegd heb ik hier nog niets van gezien noch over gehoord, maar dat kan heel goed aan mij liggen.
Maar die aanvangstijd lijkt me onzinnig, want niet alleen zullen er dan inderdaad minder mensen naar het stadion komen, maar zullen ook hele hordes mensen niet naar de TV kijken want om 16.00 uur zijn de meeste mensen gewoon nog aan het werk of onderweg van werk naar huis. Dus blijf ik mijn twijfels houden over de juistheid van de toevoeging bij de poll dat het "vakantieuren zal gaan kosten".
Akkrum fan
Invaller

Bericht door Akkrum fan »

Het slaat helemaal nergens op.... je bent nu je vrijedagen kwijt :roll: . Misschien is het een idee om het dooor de week te doen :D
Plaats reactie