heerenveen landelijk bekendheid
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
heerenveen landelijk bekendheid
ik kom uit zuid holland
en als ik een shirt van heerenveen of iets anders van heerenveen wil
dan moet ik ut via internet bestellen
kunne ze geen verkoop punte in zuid holland of de rest van nederland make
zodat andere mensen ook shirts enzo kunne kope van heerenveen
ik weet zkr dat de verkoop stijgt want de meeste mensen vinde ut toch leuk een shirt van heerenveen in de kast
groeten janneau
en als ik een shirt van heerenveen of iets anders van heerenveen wil
dan moet ik ut via internet bestellen
kunne ze geen verkoop punte in zuid holland of de rest van nederland make
zodat andere mensen ook shirts enzo kunne kope van heerenveen
ik weet zkr dat de verkoop stijgt want de meeste mensen vinde ut toch leuk een shirt van heerenveen in de kast
groeten janneau
-
- Jeugdspeler
-
- Wereldspeler
Ik denk niet dat het nodig is om de merchandise naar andere delen van Nederland uit te breidden. Ik denk dat de draagvlakte hiervoor gewoon niet groot genoeg is. Ook al is SCH populair in Nederland, SCH is vaak de 2e club bij mensen uit de rest van het land. Natuurlijk zijn er ook supporters elders in het land, maar de afzetmarkt is hiervoor niet groot genoeg.
- Lennart
- Bankzitter
-
- Bankzitter
Ik woon in Valkenswaard, ligt onder Eindhoven...Als ik nu iets van Heerenveen wil, moet ik naar Heerenveen toe om het te kopen. Via internet ga ik niks kopen, vind ik te link....
Agja, als ik dan meer ga kopen van Heerenveen krijg ik waarschijnlijk ook (zoals nu al vaak voorkomt) de vraag te horen: Waarom sta jij nou voor Heerenveen?!
Jaja, in het zuiden zijn mensen met Heerenveensjaals en -hoedjes
Agja, als ik dan meer ga kopen van Heerenveen krijg ik waarschijnlijk ook (zoals nu al vaak voorkomt) de vraag te horen: Waarom sta jij nou voor Heerenveen?!

Jaja, in het zuiden zijn mensen met Heerenveensjaals en -hoedjes

Flean op!
-
- Bankzitter
Ja dat is je goed recht, ik was alleen verbaasd dat er mensen die in de Rijnmond wonen voor SC Heerenveen zijn.jappi schreef:luna schreef
Jij hebt dan toch heel geen SC Heerenveen shirt nodig?
nouw als je toevallig voor heerenveen bent dan koop je wel een tshirten enzo
Er schijnen ook FCG'ers rond te lopen trouwens.
tic.
-
- Selectiespeler
Waarom moet je perse in Friesland wonen om voor Heerenveen te zijn.Ik bedoel ik woon in Axel maar daarom hoef ik toch niet voor de plaatselijke club te zijn.Hier heb je mensen die voor PSV zijn en Feyenoord en Ajax.Dan ga ik toch ook niet vragen waarom ze voor die clubs zijn.(alhoewel Ajax
).
Maar goed het klopt wel dat er weinig Heerenveen supporters zijn in de rest van NL.Ik denk dat ze geen winst halen als ze de verkooppunten uitbreiden.Ze zullen toch ook de winkelmedewerkers moeten betalen.
En als iedere Heerenveensupporter nou per jaar 1 shirt koopt,ach die dingen kun je ook via Internet bestellen.Ik vind het wel betrouwbaar.
Maar goed als andere dat niet vinden moeten zij dat weten.

Maar goed het klopt wel dat er weinig Heerenveen supporters zijn in de rest van NL.Ik denk dat ze geen winst halen als ze de verkooppunten uitbreiden.Ze zullen toch ook de winkelmedewerkers moeten betalen.
En als iedere Heerenveensupporter nou per jaar 1 shirt koopt,ach die dingen kun je ook via Internet bestellen.Ik vind het wel betrouwbaar.
Maar goed als andere dat niet vinden moeten zij dat weten.
-
- Bankzitter
Daar hoef je ze niet eens om te vragen, for the glory.. heel simpel,waarom zou een limburger voor zijn roda terwijl bv Ajax, Feyenoord, of PSV veel succesvoller zijn, ik zeg het cynisch maar zo er zijn zat mensen die zo denken, ik zeg trouwens niet dat alle fans die extreem ver van hun club wonen zo denken...dat zeker niet.Gerrits schreef:Hier heb je mensen die voor PSV zijn en Feyenoord en Ajax.Dan ga ik toch ook niet vragen waarom ze voor die clubs zijn.(alhoewel Ajax).
Trouwens, was jij niet overgestapt op NAC?

tic.
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Superster
Ik denk niet dat een verkooppunt met uitsluitend Heerenveen merchendise niet genoeg rendement zal halen. Alle retailers in Nederland kunnen in principe reseller worden van Heerenveen, dus zodra de markt er is zullen er ook wel verkooppunten komen. simpele wet van vraag en aanbod. Trouwens als je het een gat in de markt vindt, begin een verkooppunt.
-
- Invaller
Als je maar vaak genoeg om Heerenveen-artikelen vraagt komen er vanzelf dergelijke zaken in de winkel terecht. Alles hangt samen met vraag en aanbod.
Trouwens, het is idd zo dat er HEEL VEEL Heerenveen-supporters buiten Friesland wonen. Dat wordt nog steeds onderschat....
Maar ehm, voor een ieder die ver van Heerenveen woont maar niet via internet iets durft aan te schaffen en daardoor dus gedwongen is om daarvoor naar Heerenveen te reizen, combineer dat dan lekker met een thuiswedstrijd. Zitten er tenminste weer wat meer "eigen"-supporters op de tribunes!!!!
Trouwens, het is idd zo dat er HEEL VEEL Heerenveen-supporters buiten Friesland wonen. Dat wordt nog steeds onderschat....
Maar ehm, voor een ieder die ver van Heerenveen woont maar niet via internet iets durft aan te schaffen en daardoor dus gedwongen is om daarvoor naar Heerenveen te reizen, combineer dat dan lekker met een thuiswedstrijd. Zitten er tenminste weer wat meer "eigen"-supporters op de tribunes!!!!
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
- Okselfris
- Nieuw talent
Ik woon ook in Brabant en bestel toch wel eens wat via de internet site van Heerenveen.Ik woon in Valkenswaard, ligt onder Eindhoven...Als ik nu iets van Heerenveen wil, moet ik naar Heerenveen toe om het te kopen. Via internet ga ik niks kopen, vind ik te link....
Daar is niks link aan. je betaalt vooruit en een paar dagen later heb je de spullen in huis. Gaat echt perfect en snel. nooit problemen gehad.
Maar je kan je spul toch ook tijdens een wedstrijd bij de Feanshop halen?
- Venderwel
- Superster
- Contacteer:
Anders moeten jullie misschien samen eens wat bestellen!Okselfris schreef: Ik woon ook in Brabant en bestel toch wel eens wat via de internet site van Heerenveen.
Daar is niks link aan. je betaalt vooruit en een paar dagen later heb je de spullen in huis. Gaat echt perfect en snel. nooit problemen gehad.
Maar je kan je spul toch ook tijdens een wedstrijd bij de Feanshop halen?
En online via de feanshop gaat gewoon goed hoor, is niet 1 of andere louche organisatie die er achter zit.....
-
- Bankzitter
Ik heb dan laatst ook "wat spul" gehaald bij een wedstrijd, waarschijnlijk gaan we tegen NEC of Willem II ook weer eens en ik maak er gewoon een traditie van om iets in de Feanshop te kopen als ik er ben
Maarre, zo vaak gaan we dus niet en als ik dan iets wil hebben en ik heb niet zo veel geduld ofzo, dan kunnen we niet zo heel eventjes op en neer gaan naar Heerenveen, want dan moet ik al om 4 uur in de auto zitten, ben om half 1 thuis..Tja..Maar laatst kwam mijn vader met: Zullen we per kwartaal naar minstens 1 wedstrijd gaan?
Dus dan hoef ik nooit meer zolang te wachten als ik iets leuks heb gezien in de Feanshop

Maarre, zo vaak gaan we dus niet en als ik dan iets wil hebben en ik heb niet zo veel geduld ofzo, dan kunnen we niet zo heel eventjes op en neer gaan naar Heerenveen, want dan moet ik al om 4 uur in de auto zitten, ben om half 1 thuis..Tja..Maar laatst kwam mijn vader met: Zullen we per kwartaal naar minstens 1 wedstrijd gaan?
Dus dan hoef ik nooit meer zolang te wachten als ik iets leuks heb gezien in de Feanshop

Flean op!
- 1983
- Forumicoon
-
- Superster
- Contacteer:
Merchandise koop je op wedstrijddagen of via internet!! Of bij een winkel in je regio. De N.O.polder is in jullie geval de regio. Maar een SCH-verkooppunt in bv Limburg of Zeeland(o.i.d) kan NOOIT rendabel zijn. Er kan natuurlijk altijd een deal gesloten worden met een landelijke sportwinkelketen om merchandise landelijk te verkopen. Maar er zullen b.v. weinig Roda-supporters een sjaaltje in Dokkum kopen!! (ik noem maar een zijstraat!!)
Graaijax Hamsterdam!!
-
- Jeugdspeler
ik loop ook met een heerenveensjaal in Utrecht. En als je een een feanshop ben of een winkel waar ze iets van heerenveen verkopen zou ik sneller wat kopen dan via internet. En ik ga bijna nooit naar een wedstrijdPoenkt schreef:Merchandise koop je op wedstrijddagen of via internet!! Of bij een winkel in je regio. De N.O.polder is in jullie geval de regio. Maar een SCH-verkooppunt in bv Limburg of Zeeland(o.i.d) kan NOOIT rendabel zijn. Er kan natuurlijk altijd een deal gesloten worden met een landelijke sportwinkelketen om merchandise landelijk te verkopen. Maar er zullen b.v. weinig Roda-supporters een sjaaltje in Dokkum kopen!! (ik noem maar een zijstraat!!)

-
- Nieuw talent
- Contacteer:
-
- Superster
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
- Contacteer:
-
- Jeugdspeler
-