Ondertussen in Leeuwarden...

› andere clubs en andere spelletjes

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
hhage
Wereldspeler

Re: Ondertussen in Leeuwarden...

Bericht door hhage »

vlqrt schreef: 28-01-2026 17:53 Heeft wel 1 voordeel zo’n klein verslagje, je bent er zo doorheen
https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-conte ... pdf?x45445
Ik lees en hoor steeds: maar zijn veel eenmalige kosten doordat er gebruik werd gemaakt van 2 stadion waarvan 1 niet af, daarom zoveel verlies. Maar nu lees ik dit jaarverslag en zie dat ze ruim 500 certificaten hadden verkocht. Dat is toch ook een eenmalige inkomsten? Daar hoor ik dan niemand over...
Als je kijkt naar de netto omzet tov de personeelskosten, dat kan toch nooit goed gaan?
Abenello
Wereldspeler

Bericht door Abenello »

Baouf lijkt ondertussen op weg naar Saint Etienne te zijn
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

hhage schreef: 28-01-2026 21:28 Als je kijkt naar de netto omzet tov de personeelskosten, dat kan toch nooit goed gaan?
Beetje een aanname maar ik denk dat daar ook een deel horecakosten in zitten. Om alles te realiseren moest men ook meer personeel inhuren.
Het spelersbudget was ook zeker een stuk hoger dan het seizoen er voor. Cambuur had vorig seizoen enkele dure jongens op de balans staan.

Volgens mij is het daar vooral organisatorisch wel wat een bende, daar zou ik mij als Cambuur supporter misschien wel het meeste zorgen om maken.
Bij de financiële afdeling zijn wat ik begreep continue mutaties en dat is een slechte zaak.
Rdv
Nieuw talent

Bericht door Rdv »

De kapitein verlaat het zinkende schip
Ard de Graaf fuort by Cambuur https://www.omropfryslan.nl/fy/nijs/181 ... veblogItem #omropfryslan
suit_case
Jeugdspeler

Bericht door suit_case »

Dat is wel verwonderlijk, aangezien Pieter Kooi wenste dat de voltallige directie in 2024 nog 5 jaar aan zou blijven. https://lc.nl/sport/Huidige-directie-SC ... hatgpt.com

Dit is voer voor speculatie, zou De Graaf weet hebben van nog meer financiële lijken in de kast, en is de situatie in de praktijk nog veel beroerder dan naar buiten is gebracht? :D
Rdv
Nieuw talent

Bericht door Rdv »

En dat ook de nog maar net een halfjaar werkzame commercieel directeur vertrekt is bijzonder te noemen
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Het rommelt :-)
Spijt heb je morgen maar!
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

The sleeping giant :lol: