Ik lees en hoor steeds: maar zijn veel eenmalige kosten doordat er gebruik werd gemaakt van 2 stadion waarvan 1 niet af, daarom zoveel verlies. Maar nu lees ik dit jaarverslag en zie dat ze ruim 500 certificaten hadden verkocht. Dat is toch ook een eenmalige inkomsten? Daar hoor ik dan niemand over...
Als je kijkt naar de netto omzet tov de personeelskosten, dat kan toch nooit goed gaan?
hhage schreef: ↑28-01-2026 21:28
Als je kijkt naar de netto omzet tov de personeelskosten, dat kan toch nooit goed gaan?
Beetje een aanname maar ik denk dat daar ook een deel horecakosten in zitten. Om alles te realiseren moest men ook meer personeel inhuren.
Het spelersbudget was ook zeker een stuk hoger dan het seizoen er voor. Cambuur had vorig seizoen enkele dure jongens op de balans staan.
Volgens mij is het daar vooral organisatorisch wel wat een bende, daar zou ik mij als Cambuur supporter misschien wel het meeste zorgen om maken.
Bij de financiële afdeling zijn wat ik begreep continue mutaties en dat is een slechte zaak.
Dit is voer voor speculatie, zou De Graaf weet hebben van nog meer financiële lijken in de kast, en is de situatie in de praktijk nog veel beroerder dan naar buiten is gebracht?