Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)

Bericht door Marça »

Wat zou de status zijn van Couhaib Driouech bij PSV? Is normaal gesproken na Ruben van Bommel en Ivan Perisic (hoewel die ook op andere posities links uit de voeten kan) de derde keus. Mocht wel twee keer een kwartier invallen maar daar bleef het vorig seizoen ook telkens bij. Hij is natuurlijk al bekend bij onze club en nog altijd maar 23 jaar.

Nadeel is wel dat een eventuele komst ten koste gaat van Maxence Rivera, hoewel je natuurlijk ook concurrentie nodig hebt om beter te kunnen presteren. Vanuit oogpunt PSV zou een verhuurperiode goed kunnen zijn voor Driouech, aangezien zijn contract nog tot 2029 loopt en hij dus ook in de zomer van 2026 waarde zal vertegenwoordigen voor de club.

Toevoeging: ik ga hier uit van een huurconstructie voor de duidelijkheid.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Scoort weinig, maar brengt mogelijk wel rust en ervaring, Anwar el Ghazi is nog transfervrij.
Heeft wel meer ervaring dan de rest van het team bij elkaar
Het is maar een spelletje
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Achter Vente en Sejk hebben we volgens mij niet direct een spits uit de jeugd die op de deur aan het kloppen is. Amir Ismail (21 alweer) heeft wel aardige voorwaarden maar is volgens mij erg blessuregevoelig - en zal gezien zijn leeftijd dan ook niet nieuw contract krijgen.

Benieuwd of deze Van Duiven dan ook in beeld is bij ons. Inhoudelijk weet ik verder weinig van hem, moet ik eerlijk bekennen.
Plaats reactie