Voetbalacademie sc Heerenveen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Abenello
Basisspeler

Re: Voetbalacademie sc Heerenveen

Bericht door Abenello »

Met Vitesse O21 die wedstrijden moet inhalen, moet je er om denken dat je niet weer degradeert. Enig lichtpuntje is dat Gürbüz 45 minuten gespeeld heeft.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Ik was gisteren bij O21 te kijken, hun verdienden eigenlijk wel te winnen maar gaven de doelpunten te gemakkelijk weg.
In de 45 min die Gurbuz meedeed was Heerenveen duidelijk sterker. Ze hadden de wedstrijd daar al kunnen en moeten beslissen.

Bij O19 is het vooral positief dat Macnack weer op de weg terug is, die maakte in blessuretijd de 4-4.

Het verschil momenteel met Cambuur en Groningen is wel echt groot. Dat fiets je m.i niet zomaar dicht.
Het zal nog wel een paar jaar duren voordat de opleiding weer op niveau is. Qua reputatie is het ook wel hard achteruit gegaan bij Heerenveen.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Hup die palen de grond in, het is aanhaken of verzuipen
Heerenveen fan in Leiden
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

Ik kan mij niet voorstellen dat de directie hier niet mee bezig is en dat de noodzaak wel degelijk wordt onderkend.
het uitgeven van 1 euro is ook bij de club maar op 1 manier te doen. Waar ligt de prioriteit op korte termijn of op de lange termijn.
Misschien willen de supporters wel van beide en zo snel mogelijk maar is dat wel realiteit.
Feanfan24
Nieuw talent

Bericht door Feanfan24 »

Lipton schreef: 12-10-2025 17:23 Ik was gisteren bij O21 te kijken, hun verdienden eigenlijk wel te winnen maar gaven de doelpunten te gemakkelijk weg.
In de 45 min die Gurbuz meedeed was Heerenveen duidelijk sterker. Ze hadden de wedstrijd daar al kunnen en moeten beslissen.

Bij O19 is het vooral positief dat Macnack weer op de weg terug is, die maakte in blessuretijd de 4-4.

Het verschil momenteel met Cambuur en Groningen is wel echt groot. Dat fiets je m.i niet zomaar dicht.
Het zal nog wel een paar jaar duren voordat de opleiding weer op niveau is. Qua reputatie is het ook wel hard achteruit gegaan bij Heerenveen.
Waar is Macnack geweest? Dacht dat ik een keer op Twitter las dat hij naar een buitenlandse club ging. Maar erg fijn als hij er nog is, deed het vorige jaar erg goed bij de O17
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Wat ik begreep is dat hij zelf wat een stage opgezet / geregeld heeft bij een club uit Engeland.
Hij is toen ergens geblesseerd geraakt, hoe en wat weet ik niet. Maar hij is nu weer op de weg terug van een blessure.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Het niveau is schandalig, maar als je kijkt wat er doorbreekt:
- Braude (oké, relatief laat in de opleiding gekomen, maar vertegenwoordigd veel waarde)
- Klaverboer
- Gurbuz (ook relatief laat gekomen, maar toch)

Toch bekruipt het gevoel dat dit ondanks de opleiding is, en niet dankzij.
Aan de andere kant, als je Braude verkoopt voor 4/5 miljoen, Klaverboer voor een paar miljoen en Gurbuz voor een paar miljoen dan hoor je daar niemand meer over.
Lipton
Forumicoon

Bericht door Lipton »

Lijkt mij sterk dat je Braude voor dat soort bedragen kan verkopen.

Uiteindelijk is het natuurlijk zo dat als je 1 of 2 jongens kan afzetten naar het 1e per seizoen dat je het heel goed doet.
Daar zit Heerenveen redelijk dicht tegen aan, maar vooral in de breedte kan de Academie echt niks voorbrengen momenteel.

Meer en meer lijkt het dat dit een project gaat worden voor 2030 en daarna. Er is veel kapot gegaan en dat repareer je niet in een jaar of 2.
SuperFrysk
Wereldspeler

Lipton schreef: 23-10-2025 14:17 Lijkt mij sterk dat je Braude voor dat soort bedragen kan verkopen.

Uiteindelijk is het natuurlijk zo dat als je 1 of 2 jongens kan afzetten naar het 1e per seizoen dat je het heel goed doet.
Daar zit Heerenveen redelijk dicht tegen aan, maar vooral in de breedte kan de Academie echt niks voorbrengen momenteel.

Meer en meer lijkt het dat dit een project gaat worden voor 2030 en daarna. Er is veel kapot gegaan en dat repareer je niet in een jaar of 2.
Ik denk dat Braude zulk soort bedragen op gaat leveren, gewoon een goede rechtsback.
Afgelopen zomer al interesse uit de Premier League. En hij heeft een interessant profiel, al denk ik dat de Premier League fysiek lastig voor hem gaat worden
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

O17 wint vanavond ook nog 7-1 van Vitesse en eindigt knap 7e in de hoogste klasse.
IMG_2344.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
SuperFrysk
Wereldspeler

3 overwinningen tegen de jeugd van Vitesse, zijn die niet leeggeroofd van hun talenten?
Plaats reactie