Bernt Klaverboer
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Bernt Klaverboer
Ook wel typisch voetballerij. De 1-0 van Utrecht moest die hebben, daar hoor je niemand over.
Maar een dom momentje in de laastste minuten en iedereen valt hem af. Gaan ook nog even voorbij aan het feit dat iedereen die Min zo de bal erin laat frommelen. En dat Klaverboer op de corner die hij weggeeft nog een geweldige redding levert.
Maar een dom momentje in de laastste minuten en iedereen valt hem af. Gaan ook nog even voorbij aan het feit dat iedereen die Min zo de bal erin laat frommelen. En dat Klaverboer op de corner die hij weggeeft nog een geweldige redding levert.
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Bernt keept gewoon prima, wat hij deed kan een keer gebeuren. Overkwam Wellenreuter ook bij Feyenoord met als verschil dat die corner niet in ging.
Overigens vind ik het ook een gekke regel wanneer een spits blijkbaar wel een meter voor Klaverboer mag staan en hem dus hindert bij het hervatten van het spel.
Overigens vind ik het ook een gekke regel wanneer een spits blijkbaar wel een meter voor Klaverboer mag staan en hem dus hindert bij het hervatten van het spel.
-
Verified
- Wereldspeler
Sorry hoor, iedereen doet of de tegengoal rechtstreeks uit de door Bernt weggegeven corner komt, maar dat is niet het geval.AMDJ schreef: ↑28-09-2025 16:59 Bernt keept gewoon prima, wat hij deed kan een keer gebeuren. Overkwam Wellenreuter ook bij Feyenoord met als verschil dat die corner niet in ging.
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Eens. Die eerste corner (vrije kopkans) pakt hij ook nog uitstekend.
-
- Forumicoon
Beetje gemakkelijk. Dit is zo'n simpele regel. En dan lang treuzelen. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Dit is pure domheid. Even het mamnetje willen uithangen. Zie mij eens tijdrekken.
Verder echt een prima keeper! Niks mis mee.
-
- Wereldspeler
Het heeft wel met ervaring te maken, een beetje onbezonnen was het.
-
- Nieuw talent
Ik irriteer me meer aan het feit dat die voorzet waaruit de goal viel gegeven kan worden zonder enige vorm van druk op de bal. Op zo'n moment, op die positie, mag zo'n speler nooit zoveel ruimte en tijd krijgen om die bal er in te lepelen. Het wordt zo langzamerhand een gewoonte bij ons om op belangrijke momenten zoveel ruimte weg te geven vlakbij de goal.
- hm.dr88_2023
- Invaller
Ben het met je eens, de actie daaraan vooraf (of het ontbreken daarvan) is erger.Sido1920 schreef: ↑28-09-2025 21:47 Ik irriteer me meer aan het feit dat die voorzet waaruit de goal viel gegeven kan worden zonder enige vorm van druk op de bal. Op zo'n moment, op die positie, mag zo'n speler nooit zoveel ruimte en tijd krijgen om die bal er in te lepelen. Het wordt zo langzamerhand een gewoonte bij ons om op belangrijke momenten zoveel ruimte weg te geven vlakbij de goal.
- zweed1
- Wereldspeler
Ik vind dat hij het goed doet. Idd niet slim maar de verdedigers moeten ook veel harder ingrijpen in de laatste minuten. Ze vallen bij ons te gemakkelijk binnen. Er mist lengte achterin.