Bernt Klaverboer

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Bernt Klaverboer

Bericht door SuperFrysk »

Ook wel typisch voetballerij. De 1-0 van Utrecht moest die hebben, daar hoor je niemand over.
Maar een dom momentje in de laastste minuten en iedereen valt hem af. Gaan ook nog even voorbij aan het feit dat iedereen die Min zo de bal erin laat frommelen. En dat Klaverboer op de corner die hij weggeeft nog een geweldige redding levert.
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

Bernt keept gewoon prima, wat hij deed kan een keer gebeuren. Overkwam Wellenreuter ook bij Feyenoord met als verschil dat die corner niet in ging.

Overigens vind ik het ook een gekke regel wanneer een spits blijkbaar wel een meter voor Klaverboer mag staan en hem dus hindert bij het hervatten van het spel.
Joucke
Verified
Wereldspeler

Bericht door Joucke »

AMDJ schreef: 28-09-2025 16:59 Bernt keept gewoon prima, wat hij deed kan een keer gebeuren. Overkwam Wellenreuter ook bij Feyenoord met als verschil dat die corner niet in ging.

Overigens vind ik het ook een gekke regel wanneer een spits blijkbaar wel een meter voor Klaverboer mag staan en hem dus hindert bij het hervatten van het spel.
Sorry hoor, iedereen doet of de tegengoal rechtstreeks uit de door Bernt weggegeven corner komt, maar dat is niet het geval.
AMDJ
Verified
Beheerder

Bericht door AMDJ »

Eens. Die eerste corner (vrije kopkans) pakt hij ook nog uitstekend.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

vlqrt schreef: 28-09-2025 16:36 Wrijf het er lekker nog een keer in, die jongens 19 en komt net kijken. Wanneer je ziet wat er wel goed gaat dan is het goed besteed leergeld.
Beetje gemakkelijk. Dit is zo'n simpele regel. En dan lang treuzelen. Dat heeft niks met leeftijd te maken. Dit is pure domheid. Even het mamnetje willen uithangen. Zie mij eens tijdrekken.

Verder echt een prima keeper! Niks mis mee.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Het heeft wel met ervaring te maken, een beetje onbezonnen was het.
Sido1920
Nieuw talent

Bericht door Sido1920 »

Ik irriteer me meer aan het feit dat die voorzet waaruit de goal viel gegeven kan worden zonder enige vorm van druk op de bal. Op zo'n moment, op die positie, mag zo'n speler nooit zoveel ruimte en tijd krijgen om die bal er in te lepelen. Het wordt zo langzamerhand een gewoonte bij ons om op belangrijke momenten zoveel ruimte weg te geven vlakbij de goal.
hm.dr88_2023
Invaller

Bericht door hm.dr88_2023 »

Sido1920 schreef: 28-09-2025 21:47 Ik irriteer me meer aan het feit dat die voorzet waaruit de goal viel gegeven kan worden zonder enige vorm van druk op de bal. Op zo'n moment, op die positie, mag zo'n speler nooit zoveel ruimte en tijd krijgen om die bal er in te lepelen. Het wordt zo langzamerhand een gewoonte bij ons om op belangrijke momenten zoveel ruimte weg te geven vlakbij de goal.
Ben het met je eens, de actie daaraan vooraf (of het ontbreken daarvan) is erger.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Ik vind dat hij het goed doet. Idd niet slim maar de verdedigers moeten ook veel harder ingrijpen in de laatste minuten. Ze vallen bij ons te gemakkelijk binnen. Er mist lengte achterin.
Plaats reactie