Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

› actueel nieuws dat niet elders past

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Re: Sponsoring / Commerciele afdeling / Aktie '67

Bericht door badfrisianboy »

J.B. schreef: 27-06-2025 10:55 Het blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar persoonlijk vind ik de logo's van Moofpeople en Fieten Olie erg geslaagd. Ze zijn mooi vormgegeven en passen qua stijl en kleur uitstekend bij het shirt. ik ben wel benieuwd of Effektief die eerst onderop stond nog sponsor is, weet iemand dat?
Effektief staat op de website van de club nog altijd vermeld als Business Partner, dus dan mag je aannemen dat ze nog altijd als sponsor verbonden zijn aan onze club.
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

badfrisianboy schreef: 27-06-2025 11:10 Effektief staat op de website van de club nog altijd vermeld als Business Partner, dus dan mag je aannemen dat ze nog altijd als sponsor verbonden zijn aan onze club.
Ook op het wedstrijdformulier van gisteren!
.-
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Ik kreeg een mail met een enquete van de club. Deze ging voor zo'n 90% over verzekeringen en Univé. Zouden ze zich beraden op een terugkeer als hoofdsponsor of op juist het afbouwen van de huidige sponsoractiviteiten?
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

We krijgen een nieuwe mouwsponsor, Maxamaze. Je zou zeggen dat het shirt inmiddels wel gevuld was, maar blijkbaar is er nog een plekje gevonden.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Gister viel het me al op dat MaxAmaze uit Opwijk (België) een nieuwe Business Partner was. Nu ook bekend waarom.
jeewee
Basisspeler

Bericht door jeewee »

Doen veel in stadion ambiance. Pyro, lichteffecten etc. Benieuwd wanneer we het te zien krijgen
.-
Plaats reactie