Espen van Ee
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
davp Verified
- Wereldspeler
Re: Espen van Ee
Ja viel gister op dat van Ee pas beter in de wedstrijd kwam richting eind van de wedstrijd. Toen werden de ruimtes groter en kwam hij beter tot z'n recht. Als de ruimtes klein zijn komt hij echt handelingssnelheid tekort. Heeft verder wel een prima ontwikkeling doorgemaakt, maar moet echt nog stappen maken.
-
Verified
- Wereldspeler
Espen komt niet uit eigen jeugd, is opgeleid door Vitesse. Is op 19- (bijna 20-)jarige leeftijd naar ons toegekomen.
-
- Selectiespeler
Daar was ik inderdaad niet scherp. Speelde gister een prima pot trouwens. Goal met enige mazzel (maar: als je niet schiet dan scoor je ook niet), probeerde het later nog eens bijna succesvol van afstand en had een uitstekende voorassist bij de 3-3.
-
- Selectiespeler
Nuttige selectiespeler maar snap dat hij zelf meer wil spelen. Kwam voetballend tekort om hier te slagen als basisspeler en werd hier wel eens gekscherend 'Van (KKD)Ee' genoemd op de tribune.
-
- Wereldspeler
Sander de Vries van LC maakt nu ook melding dat hij vertrokken is. Ideale 12/13de man wat mij betreft, geen geweldenaar maar Van (KKD)Ee is wel heel erg overdreven. Ik denk dat hij nog wel eens kan verassen daar. Daarnaast ben ik benieuwd wat we gaan vangen.
-
- Selectiespeler
In ieder geval een fictieve transferwaarde van 1,3mln 

-
- Jeugdspeler
Als 12e man echt een fijne speler, gun hem het allerbeste. Hopelijk wat leuks voor terug 

This message is best viewed using something with a screen
-
- Basisspeler
Nu zal er ook nog wel een middenvelder komen lijkt me. Wat zou er voor Van Ee betaald zijn? 5 ton?
-
Verified
- Wereldspeler
Ik gun 'm ook het allerbeste maar ik vond het meer een ideale 15e of 16e man
-
- Wereldspeler
Optimistisch denkend:
Een aantal dagen geleden zei Sander de Vries nog dat ze bij Heerenveen er vanuit gingen dat er niemand meer weg zou gaan
Nu ineens is Van Ee verkocht, dus dan is er misschien een niet te weigeren bod neergelegd. Je moet je ook afvragen of je Van Ee weg zou doen voor 5 ton.
Toch een handige speler om erbij te hebben.
-
Verified
- Beheerder
-
- Wereldspeler
Ik denk rond de 5 ton, eventueel met bonussen. Van Ee zit in zijn laatste contractjaar. Is transfervrij opgepikt bij Vitesse en heeft zich toch wel knap ontwikkeld en aardig wat wedstrijden gespeeld in de eredivisie. Een prima transfer voor alle partijen.
-
- Nieuw talent
Kan me haast niet voorstellen dat ze hem voor 5 ton laten gaan, als ze nog geen eventuele vervanger op de korrel hebben. Van Ee is de ideale back-up momenteel. Anderzijds, alles wat je aan hem kan verdienen is mooi meegenomen.
Misschien dat dit toch extra mogelijkheden geeft voor een buitenspeler met de X factor?
Misschien dat dit toch extra mogelijkheden geeft voor een buitenspeler met de X factor?
-
- Wereldspeler
Ze halen geen vervanger. Volgend jaar loopt het contract af dus mooi de winst pakken op een speler die je gratis hebt gehaald.
-
- Invaller
Mooi voor van Ee, want hij zou weinig aan spelen toekomen als 5e middenvelder. Wij hebben nu nog een mooi bedrag. De club houdt het vast op de bank want er staat al zo'n goede voorhoede.....
- hm.dr88_2023
- Invaller
Jammer, jammer. Ik ben natuurlijk geen insider. Hij leek me wel belangrijkere rol te spelen dan dat hij in het veld kon laten zien.
Verbindend voor andere (jongere) spelers. Helaas is dat blijkbaar niet voldoende. Portugal is denk ik een prachtig land om je als mens en voetballer verder te ontwikkelen.
Verbindend voor andere (jongere) spelers. Helaas is dat blijkbaar niet voldoende. Portugal is denk ik een prachtig land om je als mens en voetballer verder te ontwikkelen.
-
- Wereldspeler
3 ton dus..
Erg weinig, daar haal je geen vervanger voor en nu word het wel krap op het middenveld.
Erg weinig, daar haal je geen vervanger voor en nu word het wel krap op het middenveld.
-
- Forumicoon
Prima prijs, Espen heeft het maximale er uitgehaald. Veel meer dan dit is hij ook niet waard, wellicht is er nog een leuke doorverkoop afgesproken.
Voor iedereen is dit een goede oplossing, transfervrij binnengekomen en nog een zakcentje opgeleverd, mooi.
Voor iedereen is dit een goede oplossing, transfervrij binnengekomen en nog een zakcentje opgeleverd, mooi.