Transferbeleid (algemeen)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Zwart Schoeisel
Invaller

Re: Transferbeleid (algemeen)

Bericht door Zwart Schoeisel »

Jazz schreef: 02-09-2025 15:00 Bij Arrhov even een nulletje weghalen bij de transfersom :)
Oeps, dat klopt inderdaad.
Screenshot 2025-09-02 162914.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
BWA23
Invaller

Bericht door BWA23 »

Feanfan 1 schreef: 02-09-2025 16:24 Aldus Sander de Vries op Twitter
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

AMATEURS!
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Ik lees vanochtend dat bijvoorbeeld een PEC en Groningen op de valreep toch nog op papier wel leuke spelers binnen halen. Ben toch enigzins wat teleurgesteld. Wie moet je nu inzetten als het voorin niet loopt op de flanken.
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Er gaan (noodgedwongen) wel kansen komen voor jeugdspelers als Kai Jansen, Gürbüz, Bouw, Klaverboer, Ismaïl, Schaken, Ahmed, Rijssel. Het is natuurlijk de vraag of ze goed genoeg zijn om dit in te vullen, maar zo werkt AZ al jaren. Ik weet het: AZ heeft een veel betere jeugdopleiding.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Abenello schreef: 03-09-2025 09:02 Er gaan (noodgedwongen) wel kansen komen voor jeugdspelers als Kai Jansen, Gürbüz, Bouw, Klaverboer, Ismaïl, Schaken, Ahmed, Rijssel. Het is natuurlijk de vraag of ze goed genoeg zijn om dit in te vullen, maar zo werkt AZ al jaren. Ik weet het: AZ heeft een veel betere jeugdopleiding.
Daarom mijn eerdere reactie vanochtend ook, Gürbüz is een aantal keer ingevallen maar op een paar goede wedstrijden onder van Persie na is hij vrij onzichtbaar en te licht gebleken ( nog ). Dus ik had ergens nog wel op een ervaren vleugelspeler gehoopt, die zulke jongens ook beter kan maken.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

SuperFrysk schreef: 02-09-2025 12:13 Het lijkt er dus sterk op dat de technische leiding weinig vertrouwen heeft in de scouting op dit moment. Ik vermoed dus dat ze deze periode gebruikt hebben om wat meer Nederlandse ervaring toe te voegen maar ook bewezen krachten voor de Eredivisie te halen die in principe niet gescout hoefden te worden.

Dit is allemaal gebaseerd op aannames, maar het zou wel veel verklaren. Misschien dat ze nu de scouting opnieuw in gaan richten.
Dit stukje uit LC verklaard wel het een en ander:
Aan de kwaliteiten van Kenneth Zandvliet wordt al jaren getwijfeld. Toch kreeg de hoofd scouting dit voorjaar een nieuw contract. Opmerkelijk genoeg was Hansma daar volgens algemeen directeur Ferry de Haan ook bij betrokken, terwijl Hansma zelf aan iedereen verkondigt dat deze verlenging al vóór zijn komst beklonken was.

Zandvliet moet Hansma faciliteren door goede spelers te presenteren, maar binnen het Abe Lenstra-stadion weet iedereen dat de verhoudingen tussen beiden op scherp staan. Voeg daaraan toe dat Hansma, ingegeven door twijfel, geregeld wisselde van wensen op de transfermarkt en het is duidelijk dat de selectiesamenstelling allerminst soepel verliep.
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Opmerkelijk genoeg was Hansma daar volgens algemeen directeur Ferry de Haan ook bij betrokken, terwijl Hansma zelf aan iedereen verkondigt dat deze verlenging al vóór zijn komst beklonken was.
Dit kan natuurlijk beide waar zijn. De Haan kan Hansma voor zijn komst betrokken hebben. Maar dat Zandvliet aan zijn laatste maanden bij ons bezig is lijkt een feit.
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Opvallend dat Hansma van Meerveld vindt dat het een buitenspeler is die op 10 kan spelen. Ik heb meer het gevoel dat dat andersom is.

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/joh ... -het-halen
SuperFrysk
Wereldspeler

Abenello schreef: 03-09-2025 10:34 Opvallend dat Hansma van Meerveld vindt dat het een buitenspeler is die op 10 kan spelen. Ik heb meer het gevoel dat dat andersom is.

https://www.sc-heerenveen.nl/nieuws/joh ... -het-halen
Ik dacht exact hetzelfde, maar hij moet dit natuurlijk ook weten te verkopen. Het is natuurlijk wel zo dat Meerveld op links speelde bij Willem 2, maar we zien allemaal dat het een echte 10 is.

Ik vond het nog wel interessant dat hij zei dat er om uiteenlopende redenen spelers niet gekomen zijn, zoals mentaliteit. Ik moest direct denken aan Mo Ihattaren.
SuperFrysk
Wereldspeler

Als je even los kijkt van de niet gekomen artiest, is het toch een prima transferzomer geweest.
Ik twijfel nog over Vente, maar op aantal plekken vind ik toch dat we er beter op staan:
- Zaga ipv Köhlert
- Rivera ipv Sebaoui
- Meerveld ipv Smans (al had ik Smans graag dit seizoen gezien)
- Van Overeem ipv Condé

Ook fijn dat we Egbering hebben kunnen vastleggen, toch in potentie meer een basisspeler dan Hall/Hussein Ali.

Sejk is een prima oplossing, huur met optie tot koop, in plaats van een dure spits te kopen. Voor Van Ee had nog wel een vervanger mogen komen.

Het keepersprobleem is niet opgelost, ik had Bakker dan niet gehaald maar een directe eerste keeper.

Je proeft wel dat Zandvliet er straks niet meer is en dat de scouting opnieuw op zijn gat ligt. Dus daar zullen ze komende maanden mee bezig moeten.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Bij onze buren hebben ze twee goede buitenspelers. Misschien hun hoofdscout maar aantrekken.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

tha boelie schreef: 22-09-2025 20:35 Bij onze buren hebben ze twee goede buitenspelers. Misschien hun hoofdscout maar aantrekken.
Jong Utrecht minder niveau is er niet te vinden in de eerste divisie..

En dan klagen we hier (onterecht volgens mij) om een buitenspeler uit de Franse 2de divisie.. Dan zullen we iemand moeten halen uit de Franse 3de divisie met gelijkwaardige statistieken..

Iets met de waan van de dag?
Spijt heb je morgen maar!
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Ze hebben geluk dat ze Utrecht in een Europese week treffen, want daardoor doen de beste wisselspelers niet mee.

Grappig dat het verband met Rivera gelegd wordt, want hoofdscout van Cambuur denkt juist dat wij aan hem nog veel plezier aan gaan beleven.
Plaats reactie