Creëeren wat kansen, zegt die. xG van rond de 2 in alle wedstrijden t.o.v. rond de 1 voor de tegenstander.BWA23 schreef: ↑25-08-2025 07:12 Haha, echt komisch het optimisme. Groningen en Twente hebben 3 punten, gepakt tegen ons. En waren beide heel matig. Zwolle wint van Twente. En wij creeeren wat kansen en zijn al tevreden. We hebben een hele matige voorhoede en wij gaan het zo heel moeilijk krijgen . Ook omdat wij weer te weinig strijders hebben.
Twente, wat enorm sterk is in drukzetten, net als Groningen. En wij spelen er met gemak onder uit. Zelfs onder Van Persie speelden we niet zo makkelijk onder de druk uit. Het probleem lag bij het middenveld wat voor geen meter stond.
En ik weet niet of je wedstrijden onder KvW kunt herinneren, maar toen creëerden we geen kut. Het was wachten op een opvlieging van met name Sahraoui.
Net als Veldman maak ik me geen zorgen, want we creëeren genoeg en spelen gewoon goed. De goals moeten nu wel gaan komen, maar het zou pas zorgelijk zijn als je niets creëert.
Je mag als supporter ook wel wat meer steun bieden, dat is sowieso het probleem met onze supporters. Altijd gemopper, denk je dat dat helpt? Lekker makkelijk is het wel.