Helemaal met je eens. Daarnaast waren er ook een aantal potentiële assists, als Gurbe die laatste nal er wel inkopt staat er wel een assist.SuperFrysk schreef: ↑19-08-2025 10:46 Ben wel benieuwd naar anderen;
Rivera kwam twee keer op een vergelijkbare manier naar binnen en schoot naar de verre hoek. Tegen Olympiakos en FC Groningen. Een heerlijke actie maar net een half metertje naast.
Dan denk ik dus: die gaan er vanzelf een keer in. Maar jullie denken dus dat "dit het is"?
Maxence Rivera
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
Re: Maxence Rivera
-
- Selectiespeler
Dit is het natuurlijk ook wel een beetje. Als je een topspits hebt (of 10), die zich goed vrijlopen en positioneren op basis van ze weten hoe Rivera voetbalt, dat het aantal assists ook toenemen.
-
- Wereldspeler
- Trenskow: 6-8 goalsFeanfan 1 schreef: ↑19-08-2025 11:08 Zal ook wel eens goed gaan inderdaad, maar hoeveel goals maakt Rivera dit seizoen denk je ? En hoeveel maken Vente en Trenskow, Brouwers, Meerveld en de overige (wissel)spelers ?
Ik kom niet hoger uit dan 40 en elke wedstrijd krijgen we wel een tegengoal. Op welke plek eindig je dan ongeveer ?
En dat is niet negatief denken, dat is realistisch
- Brouwers: 6-8 goals
- Vente: 11-13 goals
- Rivera: 4-6 goals
- Meerveld: 6-7 goals
- Gurbuz: 2-3 goals
- Linday: 2-3 goals
Rond de 40-45 inderdaad als er niets meer bijkomt, al denk ik dat ze met de nieuwe spelhervattingen (ja, de uitvoering was nog niet goed) en het meer aanvallende spel dit seizoen wel meer gaan maken. We hebben afgelopen 2 wedstrijden iedere wedstrijd minimaal 5 goals kunnen en misschien wel moeten maken, vergelijk dat eens met de tijd onder KvW toen we amper wat creëerden.
-
- Wereldspeler
-
- Wereldspeler
Het begint allemaal met de voorwaarde om tot doelpunten te komen, namelijk: Kansen creëren. Uiteindelijk komt de vertaling naar doelpunten natuurlijk niet vanzelf, maar neem Cathline van Utrecht als voorbeeld. Die begint nu ook aardig tot ontbranding te komen, waar dat eerst lang niet altijd vertaalde naar een fatsoenlijke output.
Rivera heeft potentieel, met zijn actie, mogelijkheden om iemand te passeren en inzicht om een medespeler te bedienen. Sander de Vries heb ik in de podcast deze zomer wel horen zeggen dat Rivera juist wel een goed en hard schot heeft, daar heb ik tot nu toe nog wel te weinig van gezien. Goed vond ik zijn ontwikkeling binnen de wedstrijd tegen Groningen: De eerste helft vond ik hem erg zwak, veel balverlies. Maar de tweede helft was hij samen met Zagaritis sterk.
Hij verdient op basis van bovenstaande in ieder geval de tijd om zich aan te passen. Het is en blijft een gok of hij ook de stap kan maken om daadwerkelijk effectief te kunnen zijn. Dat is ook de markt waar we in zitten, bewezen buitenspelers in de Ligue 2 haal je niet op voor 6 ton. Ik vind bepaalde conclusies die hier worden getrokken wel erg prematuur.
Rivera heeft potentieel, met zijn actie, mogelijkheden om iemand te passeren en inzicht om een medespeler te bedienen. Sander de Vries heb ik in de podcast deze zomer wel horen zeggen dat Rivera juist wel een goed en hard schot heeft, daar heb ik tot nu toe nog wel te weinig van gezien. Goed vond ik zijn ontwikkeling binnen de wedstrijd tegen Groningen: De eerste helft vond ik hem erg zwak, veel balverlies. Maar de tweede helft was hij samen met Zagaritis sterk.
Hij verdient op basis van bovenstaande in ieder geval de tijd om zich aan te passen. Het is en blijft een gok of hij ook de stap kan maken om daadwerkelijk effectief te kunnen zijn. Dat is ook de markt waar we in zitten, bewezen buitenspelers in de Ligue 2 haal je niet op voor 6 ton. Ik vind bepaalde conclusies die hier worden getrokken wel erg prematuur.