16-08-2025: FC Groningen - sc Heerenveen (2-1)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Forumicoon
Re: 16-08-2025, 21:00: FC Groningen - sc Heerenveen
Dit zie je aankomen
-
- Selectiespeler
Het verschil tussen een team dat dit als DE wedstrijd van het seizoen ziet en een team dat krampachtig wil overkomen dat het slechts 1/34 is.
-
- Selectiespeler
Wat zonde zeg. Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik het wel een mooie pot vond. Misschien niet heel hoogwaardig, maar wel vol met strijd en passie. Over de hele wedstrijd verdiende Heerenveen dit te winnen qua kansen, maar zoals wel vaker missen we teveel voorin. Er zat in ieder geval volop strijd in, voetballend was het niet altijd goed (veel fouten aan beide kanten), maar dat had ook veel te maken met de hoeveelheid energie en strijd dat beide partijen erin gooiden.
-
- Basisspeler
Weer te weinig rendement uit de vele mogelijkheden, dus weer te weinig punten.
-
- Wereldspeler
We waren gewoon beter. Brouwers die uitvalt, Hopland die zijn man laat lopen, al die blessurebehandeling die het spel vertragen en Noppert zijn fout. Daarom verlies je.
En al die kritiek op Trenskow, toen hij eraf werd gehaald met Sejk liep het allemaal niet meer. Was de beste man vandaag.
Ik heb de p in, puur door die klote persoonlijke fouten.
En al die kritiek op Trenskow, toen hij eraf werd gehaald met Sejk liep het allemaal niet meer. Was de beste man vandaag.
Ik heb de p in, puur door die klote persoonlijke fouten.
-
- Superster
We hebben met Van Overeem een enorme kwaliteitsimpuls op het middenveld waardoor we makkelijker voetballen. Maar, een aanval waar niet veel doelpunten uitkomen en een centrum dat wekelijks beide flatert, zal het een heel moeilijke seizoen maken.
Kersten levert veel in zonder druk van tegenstander. Hopland wekelijks met een foutje, ook nu in de positionering 90+4.
Rivera is leuk aan de bal maar brengt niks meer dan sebaoui. Trenskow nog steeds een momentenspeler die niet thuis geeft als er gestreden moet worden. Gurbuz nog veel te licht.
Dan kun je het nog op mentaliteit doen, zoals dit toch niet al te beste Groningen, maar dat zit er wat we vorige week ook zagen niet direct in. Met het programma dat er nu aan komt een valse start waar we nog lang tegen aan zullen hikken dit seizoen.
Kersten levert veel in zonder druk van tegenstander. Hopland wekelijks met een foutje, ook nu in de positionering 90+4.
Rivera is leuk aan de bal maar brengt niks meer dan sebaoui. Trenskow nog steeds een momentenspeler die niet thuis geeft als er gestreden moet worden. Gurbuz nog veel te licht.
Dan kun je het nog op mentaliteit doen, zoals dit toch niet al te beste Groningen, maar dat zit er wat we vorige week ook zagen niet direct in. Met het programma dat er nu aan komt een valse start waar we nog lang tegen aan zullen hikken dit seizoen.
-
- Wereldspeler
Trenskow een momentenvoetballer? Was overal bij betrokken, zette goed druk, hele tijd in de combinatie betrokken en een goal.
Jullie snappen denk ik niet dat het heel lastig voetballen is, die van Groningen kunnen er geen reet van maar zetten continu druk met het stadion erachter. Als je dan ziet hoe er in bepaalde fases gecombineerd word.
Ik ben echt heel blij met wat ik vandaag gezien heb van spelers als Zagaritis, Braude, Rivera, Trenskow en Sejk. En ja, er hadden meer goals moeten vallen maar er zit godverdomme wel voetbal in.
Jullie snappen denk ik niet dat het heel lastig voetballen is, die van Groningen kunnen er geen reet van maar zetten continu druk met het stadion erachter. Als je dan ziet hoe er in bepaalde fases gecombineerd word.
Ik ben echt heel blij met wat ik vandaag gezien heb van spelers als Zagaritis, Braude, Rivera, Trenskow en Sejk. En ja, er hadden meer goals moeten vallen maar er zit godverdomme wel voetbal in.
-
- Wereldspeler
En onthou even dat we Brouwers misten na 30 minuten, die goed speelde. En we missen Smans als voetballende middenvelder hoger op het veld.
Ik vond met name Van Overeem maar ook Linday niet goed vandaag. Maar met dit elftal ga je gewoon van zulke matige ploegen als Groningen winnen onder normale omstandigheden.
Ik vond met name Van Overeem maar ook Linday niet goed vandaag. Maar met dit elftal ga je gewoon van zulke matige ploegen als Groningen winnen onder normale omstandigheden.
-
- Selectiespeler
En daar is de puntendokter weer eens! Bah wat zuur is dit. Onverdiend tot en met, maar %÷^€€^ wees voorin eens wat vernuftiger! Dan prik je er makkelijk 2 goals bij. Net als vorige week krijgen we de bevestiging dat er voorin echt nog een goede vleugelaanvaller bij moet. Ik blijf zeggen dat Rivera aardig oogt, maar 0,0 rendement heeft en een erg slecht schot heeft. Dat zie ik niet veranderen en dus levert het geen fluit op.
En zorgen zijn er over Luuk Brouwers. Wat er gebeurde was heel gek en zag er niet lekker uit. Hopelijk krijgen we daarover snel geruststelling.
En zorgen zijn er over Luuk Brouwers. Wat er gebeurde was heel gek en zag er niet lekker uit. Hopelijk krijgen we daarover snel geruststelling.
-
- Selectiespeler
Paar losse punten. Zit nog wat teveel in de emotie om er een gebundeld verhaal van te maken.
- Vorig jaar heb ik mij kapot geërgerd aan de korte corners. Wat doen we nu? ALLE corners kort. En ze komen daarna nauwelijks voor de pot.
- Tweede helft moet je uitlopen naar 1-2, 1-3. Dat laat je na en dan moet je vooral de laatste 5 minuten geen risico’s meer nemen. Maar bij de tegengoal laten we alles lopen.
- Dit Groningen kon er werkelijk helemaal niks van. Die Taha is wellicht de slechtste speler die ik ooit bij een tegenstander gezien heb. En daar verlies je tegen.
- Een tegenstander die ons tot in de vezel verafschuwt en wij die het vooral als “1 van zovelen” zien. Wellicht komt het omdat ik louter Groningers ken maar dit leeft daar zo ontzettend. De haat naar alles wat Fries is, is daar echt schrikbarend hoog. Een waar volksfeest ontaard daar. En dat had ik ze nou net niet gegund.
- Vorig jaar heb ik mij kapot geërgerd aan de korte corners. Wat doen we nu? ALLE corners kort. En ze komen daarna nauwelijks voor de pot.
- Tweede helft moet je uitlopen naar 1-2, 1-3. Dat laat je na en dan moet je vooral de laatste 5 minuten geen risico’s meer nemen. Maar bij de tegengoal laten we alles lopen.
- Dit Groningen kon er werkelijk helemaal niks van. Die Taha is wellicht de slechtste speler die ik ooit bij een tegenstander gezien heb. En daar verlies je tegen.
- Een tegenstander die ons tot in de vezel verafschuwt en wij die het vooral als “1 van zovelen” zien. Wellicht komt het omdat ik louter Groningers ken maar dit leeft daar zo ontzettend. De haat naar alles wat Fries is, is daar echt schrikbarend hoog. Een waar volksfeest ontaard daar. En dat had ik ze nou net niet gegund.
-
- Superster
Denk dat jij niet snapt dat we nu twee heel matige ploegen hebben gehad, en dat leuk voetballen je niks oplevert.SuperFrysk schreef: ↑16-08-2025 23:35 Trenskow een momentenvoetballer? Was overal bij betrokken, zette goed druk, hele tijd in de combinatie betrokken en een goal.
We hebben wederom, al een seizoen of drie, veel te weinig doelpunten in de selectie. Zeker voor de verdediging die we hebben.
Snap ook werkelijk niet waarom je blij wordt van Rivera. Heeft net als Sebaoui een leuke dribbel maar veel minder inzicht en een slechtere trap. Sebaoui raakt wat paal en lat begin vorig seizoen, Rivera heeft geen idee wat te doen in de buurt van de goal. Maakt continu de verkeerde keuze. Denk dat Veldman inzet op Axel Dongen of een aankoop op links, en graag Babadi laat liggen om een extra buitenspeler te krijgen.
Sejk idem overigens. Werkt hard maar technisch beperkt en geen echte doelpuntenmaker. Maar goed, die is in principe ook bankzitter.
We hebben meer doelpunten nodig en/of een betrouwbaardere verdediging, anders hebben we niks aan leuk voetbal tegen matige tegenstander.
-
- Wereldspeler
Twee ploegen waar je aantoonbaar beter dan bent en van moet winnen. Ik zou me pas zorgen maken als we geen kansen creëeren.fuotbalgek schreef: ↑16-08-2025 23:50 Denk dat jij niet snapt dat we nu twee heel matige ploegen hebben gehad, en dat leuk voetballen je niks oplevert.
We hebben wederom, al een seizoen of drie, veel te weinig doelpunten in de selectie. Zeker voor de verdediging die we hebben.
Snap ook werkelijk niet waarom je blij wordt van Rivera. Heeft net als Sebaoui een leuke dribbel maar veel minder inzicht en een slechtere trap. Sebaoui raakt wat paal en lat begin vorig seizoen, Rivera heeft geen idee wat te doen in de buurt van de goal. Maakt continu de verkeerde keuze. Denk dat Veldman inzet op Axel Dongen of een aankoop op links, en graag Babadi laat liggen om een extra buitenspeler te krijgen.
Sejk idem overigens. Werkt hard maar technisch beperkt en geen echte doelpuntenmaker. Maar goed, die is in principe ook bankzitter.
We hebben meer doelpunten nodig en/of een betrouwbaardere verdediging, anders hebben we niks aan leuk voetbal tegen matige tegenstander.
Rivera is al een aantal keer dichtbij geweest, die gaat een keer vallen. Bij die grote kans zie je wel dat zijn aanname daar niet goed is en rendement zal een thema blijven. Maar ik vind hem echt een stuk beter dan Sebaoui, naar mijn idee veel dreigender en ook duidelijker betrokken bij aanvallen.
Al met al zie ik af en toe mooie combinaties die nog niet afgerond worden. Maar als die goals gaan vallen dan heb je gewoon echt een heel leuk elftal.
-
- Selectiespeler
Ik snap dat je teleurgesteld bent over het rendement van Rivera, maar er komt echt wel meer uit dan Sebauoui. Die had moeite een man te passeren en een schot te plaatsen. Ik heb Rivera echt veel meer zien doen. Maar goed, ik had natuurlijk ook liever een type Assaidi of Sarahoui gehad, maar dat zit er (nog) niet in.fuotbalgek schreef: ↑16-08-2025 23:50 Denk dat jij niet snapt dat we nu twee heel matige ploegen hebben gehad, en dat leuk voetballen je niks oplevert.
-
- Bankzitter
.1 punt tegen Volendam en Groningen. Twee hele matige tegenstanders. Het gaat om punten en winnen. Niet om al dat goedgepraat na 2 hele slechte uitslagen. Dat je zo kunt praten na een nederlaag tegen die anti-club. Dom volk daar.....
Beetje winaarsmentaliteit graag Superfrysk.
-
- Wereldspeler
En nog wil ik eraan toevoegen, dan hou ik erover op;
Vorig jaar wisten we amper een vuist te maken in de Euroborg, nu creëerden we genoeg kansen. Groningen heeft misschien 2 kansen gehad, wij een stuk of 6/7. Je ziet duidelijk de hand van de trainer.
Ook in andere uitwedstrijden was het passief en vlak. Nou ik heb vandaag juist een heel ander Heerenveen gezien. Als Noppert die bal gewoon wegtikt, Hopland bij die spits blijft en we 1 van die kansen scoren dan win je gewoon terecht.
En voor "als" koop je niets, maar we creëeren in ieder geval wat en bijten van ons af. Dat was vorig jaar in uitwedstrijden wel anders, dus ik ga niet mee in de malaise.
Vorig jaar wisten we amper een vuist te maken in de Euroborg, nu creëerden we genoeg kansen. Groningen heeft misschien 2 kansen gehad, wij een stuk of 6/7. Je ziet duidelijk de hand van de trainer.
Ook in andere uitwedstrijden was het passief en vlak. Nou ik heb vandaag juist een heel ander Heerenveen gezien. Als Noppert die bal gewoon wegtikt, Hopland bij die spits blijft en we 1 van die kansen scoren dan win je gewoon terecht.
En voor "als" koop je niets, maar we creëeren in ieder geval wat en bijten van ons af. Dat was vorig jaar in uitwedstrijden wel anders, dus ik ga niet mee in de malaise.
-
- Superster
Ik hoop dat met een extra 10 (Veldman gaf net zonder woorden op ESPN toe dat het op details na rond is met Meerveld) en met een extra man op de vleugels wel dat gif in de aanval komt.
Je hebt eigenlijk 2 maal 'verloren' waarbij je voorstaat en je de kaas van het brood laat eten, maar wanneer de afwerking effectiever wordt dan kun je dit hopelijk ombuigen naar een situatie waarbij je dit soort wedstrijden afmaakt. Dan vergaat de hoop bij de tegenstander ook en kom je niet in de situatie waarin het centrale duo of Noppert er (weer eens) eentje laat schieten en scoren.
Het omgekeerde is natuurlijk ook mogelijk, de komende wedstrijden verdwijnen de kansen en gaan we een heel lastig seizoen tegemoet .. want eerlijk is eerlijk Volendam en Groningen verwacht ik dit jaar niet in het rechter rijtje, dus de moeilijke tegenstanders gaan nog komen waarbij de kansen om te scoren gewoon schaars zijn.
Even tussen ons, weet iemand waarom Veldman er altijd uit ziet alsof hij te vissen is? Wit shirt met een taupe bodywarmer ... ik loop er ook niet gesoigneerd bij, maar als ik op tv kom denk ik niet dat mijn vrouw me met een visoutfit de deur uit laat gaan.
Je hebt eigenlijk 2 maal 'verloren' waarbij je voorstaat en je de kaas van het brood laat eten, maar wanneer de afwerking effectiever wordt dan kun je dit hopelijk ombuigen naar een situatie waarbij je dit soort wedstrijden afmaakt. Dan vergaat de hoop bij de tegenstander ook en kom je niet in de situatie waarin het centrale duo of Noppert er (weer eens) eentje laat schieten en scoren.
Het omgekeerde is natuurlijk ook mogelijk, de komende wedstrijden verdwijnen de kansen en gaan we een heel lastig seizoen tegemoet .. want eerlijk is eerlijk Volendam en Groningen verwacht ik dit jaar niet in het rechter rijtje, dus de moeilijke tegenstanders gaan nog komen waarbij de kansen om te scoren gewoon schaars zijn.
Even tussen ons, weet iemand waarom Veldman er altijd uit ziet alsof hij te vissen is? Wit shirt met een taupe bodywarmer ... ik loop er ook niet gesoigneerd bij, maar als ik op tv kom denk ik niet dat mijn vrouw me met een visoutfit de deur uit laat gaan.
Het is maar een spelletje
-
- Wereldspeler
Ik heb ook de tering in, geloof me maar. Het is kut, maar het is ook te verklaren. De trekker overhalen en persoonlijk fouten doen je de das om, maar ik zie duidelijk de hand van Veldman.BWA23 schreef: ↑17-08-2025 00:12 .1 punt tegen Volendam en Groningen. Twee hele matige tegenstanders. Het gaat om punten en winnen. Niet om al dat goedgepraat na 2 hele slechte uitslagen. Dat je zo kunt praten na een nederlaag tegen die anti-club. Dom volk daar.....
Ik had me veel meer zorgen gemaakt als je niet aantoonbaar beter zou zijn dan Volendam en Groningen.
Het gaat om punten en winnen, maar ik heb dit veel liever dan het betonvoetbal van KvW of het kamikaze voetbal van RvP. Die goals en punten komen vanzelf als je zo blijft combineren en kansen blijft creëeren.
Ik hoop dat supporters dat niet uit het oog verliezen door die late goal.
-
- Selectiespeler
Ook wel een beetje onze supportersidentiteit toch?
Wat dat betreft is de belevingswereld in Groningen 180 graden anders. Veel rauwer. Haat en aversie naar alles met een pompeblêd. Daar interesseert het ze werkelijk geen reet of ze met 11 types als Danny Buijs de wedstrijd winnen als ze maar winnen van de aartsvijand. Zo als er door hen naar ons wordt gekeken, kijken wij niet eens naar Cambuur.
Hier kijken we rustig vooruit naar Twente thuis en analyseren we het spel. Man, wat had ik graag die monden daar gesnoerd.
Wat dat betreft is de belevingswereld in Groningen 180 graden anders. Veel rauwer. Haat en aversie naar alles met een pompeblêd. Daar interesseert het ze werkelijk geen reet of ze met 11 types als Danny Buijs de wedstrijd winnen als ze maar winnen van de aartsvijand. Zo als er door hen naar ons wordt gekeken, kijken wij niet eens naar Cambuur.
Hier kijken we rustig vooruit naar Twente thuis en analyseren we het spel. Man, wat had ik graag die monden daar gesnoerd.
-
Verified
- Wereldspeler
Gebrek aan scorend vermogen.
- paparazzi
- Superster
Juist. Maar t "best genog gehalte" slaat waarschijnlijk ook al over op het elftal. Ik mis al jaren het echte fanatisme bij Heerenveen. En met mooi weer voetbal kom je altijd op de koffie tegen dit soort kantineclubs.Demster schreef: ↑17-08-2025 00:19 Ook wel een beetje onze supportersidentiteit toch?
Het is allemaal wel leuk en aardig maar je koopt er geen ene drol voor.
Miereneukert!
-
- Wereldspeler
Ach, Groningen is twee jaar geleden gedegradeerd en kan er echt bijzonder weinig van. Zij gaan dit jaar eerder in de problemen komen dan wij.paparazzi schreef: ↑17-08-2025 00:58 Juist. Maar t "best genog gehalte" slaat waarschijnlijk ook al over op het elftal. Ik mis al jaren het echte fanatisme bij Heerenveen. En met mooi weer voetbal kom je altijd op de koffie tegen dit soort kantineclubs.
-
- Forumicoon
Er mist al jaren en jaren winaarsmentaliteit in de club onder veel suppoeters en spelers. Er niet alles aan dorn om een resulataat te pakken en slechte prestaties vergoeilijken. Dat zit in de aard van de club en zo komen we nooit verder. Mijn haren gaan recht overeind staan als ik na twee kutpotten lees dat we kansen gecreeerd hebben, soms zo leuk ballen en de puntjes wel komen.paparazzi schreef: ↑17-08-2025 00:58 Juist. Maar t "best genog gehalte" slaat waarschijnlijk ook al over op het elftal. Ik mis al jaren het echte fanatisme bij Heerenveen. En met mooi weer voetbal kom je altijd op de koffie tegen dit soort kantineclubs.
We hebben 1 punt tegen twee prutsploegen. Hier had je 1-3 moeten winnen als je goed was. Scoren is ook een onderdeel van het spel en dat kunnen we niet en dat gaat met deze spelers ook niet veranderen.
Er moet nog wat bij voorin, op beide vleugels graag!
-
- Selectiespeler
Ik raad jullie dan aan om niet op de Facebook (ja, dat bestaat nog) van de club te kijken. Trotsheid overheerst daar en het komt, als we zo doorgaan, vanzelf goed in het verloop van de competitie. Nederlaag ligt ook totaal niet aan de grabbelaar onder de lat.
Nou, heel eerlijk: het boeit me geen moer als we straks dan wel van een Fortuna of NAC winnen. Je had hier een rivaal een tik op de kin kunnen geven gezien hun programma. Dan was de kans groot dat ze in een spiraal zoals in hun degradatiejaar terecht waren gekomen.
Echter, nu hebben we zelf een rechtse op de kin gekregen en met Twente, Eagles, Feyenoord, NEC en Utrecht in het vooruitzicht kan de tendens erg negatief worden.
Nou, heel eerlijk: het boeit me geen moer als we straks dan wel van een Fortuna of NAC winnen. Je had hier een rivaal een tik op de kin kunnen geven gezien hun programma. Dan was de kans groot dat ze in een spiraal zoals in hun degradatiejaar terecht waren gekomen.
Echter, nu hebben we zelf een rechtse op de kin gekregen en met Twente, Eagles, Feyenoord, NEC en Utrecht in het vooruitzicht kan de tendens erg negatief worden.
-
- Wereldspeler
Winnaarsmentaliteit, daar gaan we weer. Net alsof ze gister er niet alles aan gedaan hebben. Ik heb juist een ploeg gezien die alles gaf.
Als Hopland die spits niet vrij laat dan pak je een punt en heb je een groot deel gedomineerd uit in een heksenketel. Zou jullie aanraden je niet te laten leiden door een balletje binnenkant paal of buitenkant paal.
Sowieso vermoeiend. Trenskow kan er geen reet van want die komt zijn man niet voorbij en Rivera is kut want maakt geen goal. Mensen denken dat we even spelers van 1-2 miljoen halen die beide bezitten?
En net also we ieder jaar even met gemak winnen bij Groningen uit. Probeer maar eens te voetballen als je 90 minuten vol onder druk wordt gezet, denk je dat andere teams dat doen/kunnen?
Nog even iets; de tweede helft heeft continu stilgelegen, net toen we aan de betere hand waren. Het tempo was er helemaal uit, denk je dat wij daar voordeel bij hadden?
Er zijn genoeg redenen aan te wijzen, de scheids, persoonlijke kut fouten, de atmosfeer daar en een gebrek aan scorend vermogen. Maar waar het zeker niet aan gelegen heeft is een "best genoach"-mentaliteit of het ontbreken van winnaarsmentaliteit of een goed tactisch plan.
Als Hopland die spits niet vrij laat dan pak je een punt en heb je een groot deel gedomineerd uit in een heksenketel. Zou jullie aanraden je niet te laten leiden door een balletje binnenkant paal of buitenkant paal.
Sowieso vermoeiend. Trenskow kan er geen reet van want die komt zijn man niet voorbij en Rivera is kut want maakt geen goal. Mensen denken dat we even spelers van 1-2 miljoen halen die beide bezitten?
En net also we ieder jaar even met gemak winnen bij Groningen uit. Probeer maar eens te voetballen als je 90 minuten vol onder druk wordt gezet, denk je dat andere teams dat doen/kunnen?
Nog even iets; de tweede helft heeft continu stilgelegen, net toen we aan de betere hand waren. Het tempo was er helemaal uit, denk je dat wij daar voordeel bij hadden?
Er zijn genoeg redenen aan te wijzen, de scheids, persoonlijke kut fouten, de atmosfeer daar en een gebrek aan scorend vermogen. Maar waar het zeker niet aan gelegen heeft is een "best genoach"-mentaliteit of het ontbreken van winnaarsmentaliteit of een goed tactisch plan.
-
- Bankzitter
Als je in minuut 94 zo staat te verdedigen en zo weinig doet om geen goal tegen te krijgen (Hopland) dan ben je geen winaar. Simpel. Je mag best de zaken benoemeb hoor ipv alles maar ok te vinden. 1 uit 2 hebben we en het gaat om punten.
-
- Bankzitter
Dit Groningen krijgt het zwaar zat dit seizoen. Ze zijn slecht, des te zuurder dat je hier niet van wint.Demster schreef: ↑17-08-2025 09:11 Ik raad jullie dan aan om niet op de Facebook (ja, dat bestaat nog) van de club te kijken. Trotsheid overheerst daar en het komt, als we zo doorgaan, vanzelf goed in het verloop van de competitie. Nederlaag ligt ook totaal niet aan de grabbelaar onder de lat.
Het is voor ons de zaak om de volgende wedstrijden punten te gaan pakken. Vechten. En dat zal Veldman de ploeg duidelijk moeten maken. Het positieve snap ik ergens wel, er werd op momenten leuk gevoetbald. Had je voorin killers gehad dan waren we met 1-4 naar huis gegaan. Die hebben we niet.
-
- Wereldspeler
Dit ben ik helemaal met je eens. Het één sluit het ander niet uit, Hopland maakt een enorm domme fout en bij hem ontbreekt het wel aan een stukje focus. Het oogt veel te gemakzuchtig bij hem.
En 1 uit 2 is ook kut en moet je zeker benoemen.
Maar los van Hopland in de 94ste minuut heb je echt een ploeg die strijd. Sejk die juicht na een tackle, Zagaritis die het uitvak ophitst, Brouwers en Trenskow die provocerend juichen. Maar ook het keiharde werken, meters maken en ook druk zetten.
Ik vind zeker niet alles OK, maar zowel tegen Volendam als tegen FC Groningen hebben ik in fases het idee dat we een Heerenveen zien van 15-20 jaar geleden met echt mooi aanvalsspel. Als je dat nou nog wat langer kan en ook die trekker overhaalt dan kan het een heel mooi seizoen worden.
-
- Selectiespeler
Grappig. De Groningen supporters die ik sinds gister sprak vonden namelijk dat wij 11 prima donna’s op het veld hadden gister t.o.v. de ‘vechters’ van hun. Zij gaven aan dat ze een erg moeizaam seizoen verwachten voor ons en raden iedere club aan om het fysiek te maken.SuperFrysk schreef: ↑17-08-2025 10:53 Winnaarsmentaliteit, daar gaan we weer. Net alsof ze gister er niet alles aan gedaan hebben. Ik heb juist een ploeg gezien die alles gaf.
-
- Wereldspeler
(En minder persoonlijke fouten zou ook enorm helpen)
-
- Bankzitter
Laat maar komen, onzin. Ik vond Groningen echt heel slecht voetballen. Die Peersman, wat heeft die in de vakantie gedaan dan? Tennissen ofzo?Demster schreef: ↑17-08-2025 11:12 Grappig. De Groningen supporters die ik sinds gister sprak vonden namelijk dat wij 11 prima donna’s op het veld hadden gister t.o.v. de ‘vechters’ van hun. Zij gaven aan dat ze een erg moeizaam seizoen verwachten voor ons en raden iedere club aan om het fysiek te maken.