Transferbeleid (algemeen)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Beheerder
Re: Transferbeleid (algemeen)
5 miljoen voor Meerveld, wat drinken ze in Tilburg? Kudo's dat ze niet hun sterspeler voor een appel en ei weg laten gaan.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Nieuw talent
Dit was afgelopen winter. Willem II wilde op dat moment zijn beste speler niet verkopen tenzij dat op tafel kwam. Dat kwam niet. Nu kost ie dat bij lange na niet. Geruchten blijven tussen de 400.000 en net iets boven t miljoen
-
- Nieuw talent
Zal daar dus ergens tussen in liggen denk ik. 7 à 8 ton, helemaal prima.
-
- Wereldspeler
Uit dat interview van Veldman krijg je het idee dat het erg lastig gaat met die buitenspeler
-
- Nieuw talent
Zo kan je het ook opvatten inderdaad.SuperFrysk schreef: ↑17-08-2025 00:49 Uit dat interview van Veldman krijg je het idee dat het erg lastig gaat met die buitenspeler
Door dat interview kreeg ik het gevoel dat hij Meerveld meer van links wil laten komen (als 10,5), en toch Babadi er nog bij wil huren als nummer 10. We zullen het in de loop van de week wel gaan merken vermoed ik.
-
- Wereldspeler
Ik denk dat hij die optie wil overhouden inderdaad. En ook de multifunctionaliteit van Meerveld wilde benadrukken. Maar hij is ook wel echt op zoek naar het evenwicht, want met Trenskow en Meerveld op de vleugels gaat het druk worden rond de 10 positie.
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
De quotes van Veldman bij ESPN laten anders weinig aan de verbeelding over. Als Meerveld komt (vanmiddag presentatie?), dan is Babadi geen optie meer. Denk dat de zoektocht naar linksbuiten ook afhangt van hoe Rivera het doet en welke huuropties er nog gaan komen richting het einde van de transferperiode. Een speler met snelheid/diepgang zal daarbij de voorkeur hebben."Er moeten nog wat formaliteiten rondgemaakt worden, maar dat ligt buiten mijn handen. Ook naar het vervangen van Levi Smans, dan is hij een kandidaat. Of Isaac Babadi nog een kandidaat is?"
"Dat is een beetje een als-als, hè... Die formaliteiten moeten rondkomen en dan is Ringo Meerveld de grootste kandidaat", gaat de hoofdtrainer van de Friezen verder. "Voor de club moet je ook kijken naar het financiële plaatje, je legt met Ringo een speler vast, terwijl je Babadi zou huren."
"Meerveld moet rondgemaakt worden, maar anders is Babadi ook een goede optie met een goede kans bij ons. Maar als Meerveld komt, dan is Babadi geen optie meer. Dan haal je twee spelers met eenzelfde soort profiel voor dezelfde positie. We kijken dan liever nog naar een buitenspeler, die snelheid en diepgang kan bieden", aldus Veldman.
-
- Basisspeler
Dat was ook wat ik van Veldman begreep, hij was vrij duidelijk.Marça schreef: ↑18-08-2025 10:43 De quotes van Veldman bij ESPN laten anders weinig aan de verbeelding over. Als Meerveld komt (vanmiddag presentatie?), dan is Babadi geen optie meer. Denk dat de zoektocht naar linksbuiten ook afhangt van hoe Rivera het doet en welke huuropties er nog gaan komen richting het einde van de transferperiode. Een speler met snelheid/diepgang zal daarbij de voorkeur hebben.
-
- Superster
Vooropgesteld, ik heb niks tegen buitenlandse spelers … maar de versterkingen hebben dit jaar wel verrassend vaak een Nederlands paspoort.
Stiekem vindt ik dat wel mooi, gewoon Nederlandse jongens die hier komen voetballen en alleen wanneer je een buitenkansje ziet of iemand gewoonweg beter is van ver halen.
Stiekem vindt ik dat wel mooi, gewoon Nederlandse jongens die hier komen voetballen en alleen wanneer je een buitenkansje ziet of iemand gewoonweg beter is van ver halen.
Het is maar een spelletje
-
- Nieuw talent
Nu Ringo Meerveld binnen is zijn we (volgens mij?) nog opzoek naar een rechtsachter en een vleugelspeler. Wat kunnen we nog verwachten? Beide posities nog een goede speler aantrekken is bijna te mooi om waar te zijn.