Jacob Trenskow
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
Verified
- Wereldspeler
Re: Jacob Trenskow
Met Trenskow op links en Alireza op rechts staat het helemaal niet zo gek, het is voor Rallis/Nico ook lekker als er een keer een buitenspeler buitenom gaat
-
- Wereldspeler
Totaal onzichtbaar gisteren en dat was hij vorig seizoen alleen in uitwedstrijden. Boekt ook weinig vooruitgang, te iel en weinig vechtlust.
-
Verified
- Forumicoon
Echt volledig met je oneens.Baggerraartje schreef: ↑10-08-2025 15:27 Totaal onzichtbaar gisteren en dat was hij vorig seizoen alleen in uitwedstrijden. Boekt ook weinig vooruitgang, te iel en weinig vechtlust.
Perfecte bal op Smans, die op de baal schiet. Was gewoon een assist geweest. Maakt bovendien de 2-0 waar Vente een haar buitenspel staat.
2x millimeterwerk, anders stond hij gewoon op een goal en een assist. Smans mist de kans en Vente stond een haar buitenspel.
Hij speelde heel erg aan de binnenkant, zo heb ik hem ook het lieftst. Hij werd door het gebrek aan rechterbeen van Zagaritis echter totaal niet gesteund op die flank in aanvallend opzicht.
Elke aanname is goed, elke korte combi is goed. Deze rol past hem perfect maar dan moet er wel. Meer van de back komen.
Als je een vleugelflitser zoekt die zijn man op snelheid passeert, dan ben je bij hem aan het verkeerde adres. En ja, hij is niet de man voor de harde duels. Probeer naar hem te kijken voor de dingen die hij wel goed kan want die dingen kan hij echt heel goed.
Tussen de linies, afronden, elke aanname goed, elke paas is goed en altijd op de goede plek om af te ronden. Jacob speelde in de Odegaard rol en dat doet hij prima.
-
- Wereldspeler
Helemaal eens, gewoon een speler die aan het einde van het seizoen weer een flink aantal goals en assisst achter zijn naam heeft
-
- Bankzitter
Zwakke schakel is hij. Week ei. Zit geen verselling, actie en diepgang in. De eerste die van mij mag banken. Hij schiet er eens een verdwaalde bal in.
Zijn we al blij als hij een assist geeft op een bijna goal of een goal maakt vanuit buitenspelpositie? En verder? Hij maakte het veld veel te klein door steeds naar binnen te trekken.
Zijn we al blij als hij een assist geeft op een bijna goal of een goal maakt vanuit buitenspelpositie? En verder? Hij maakte het veld veel te klein door steeds naar binnen te trekken.
-
Verified
- Forumicoon
Beetje een week ei ben ik met je eens. De rest is vooral je eigen interpretatie.BWA23 schreef: ↑14-08-2025 12:58 Zwakke schakel is hij. Week ei. Zit geen verselling, actie en diepgang in. De eerste die van mij mag banken. Hij schiet er eens een verdwaalde bal in.
Hij maakt het veld niet te klein, hij creëert ruimte. Bovendien was dit natuurlijk de opdracht van de trainer.
-
- Nieuw talent
Volgens mij is het juist de bedoeling dat hij vaker naar binnen trekt en op de '10'-positie komt. Daarmee een dynamischere aanval creëren en ruimte maken voor een opkomende back.
-
- Wereldspeler
Klopt, hij stond meer op 10 dan op rechtsbuiten afgelopen zaterdag.
Dan is het ook wel te verklaren dat je kunt spelen met Linday, Brouwers en Van Overeem, die toch wat vlakker zijn.
Zo krijg je ruimte op de flank (Braude kan opkomen) en twee middenvelders kunnen inlopen zonder dat je direct in de counter in de problemen komt, want er blijft altijd een middenvelder achter. Dan heb je al snel een overtal rondom de zestien, zoals toen met Brouwers, Smans, Trenskow, Vente (die uitzakte) en Rivera. Van Overeem bleef een beetje achter, af en toe samen met Brouwers, waardoor de omschakeling niet direct gevaar opliep.
Ik word trouwens wel een beetje moe van die kritiek op Trenskow. Zoals ik eerder zei, gaat hij gewoon weer scoren en assists geven. Net zoals vorig jaar, in de voorbereiding, en met een beetje mazzel ook tegen Volendam zaterdag. Dat heb ik 10 keer liever dan een Nunnely of Sebaoui.
Ja, het is een week ei, maar wel eentje met hele specifieke kwaliteiten. Zolang hij bij (mooie) doelpunten betrokken blijft dan gaat ook hij gewoon nog een stapje maken voor een miljoenenbedrag. Het zal geen 9 miljoen zijn, maar een miljoen of 4/5 zou mooi zijn.
-
Verified
- Wereldspeler
Als hij er twee inschiet tegen Groningen is iedereen hier stil. Maar ik heb net nog niet gezien in uitwedstrijden. Hopelijk heeft Veldman er iets op gevonden…