Schaduwelftal (namedropping/suggesties)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Jeugdspeler
Re: Schaduwelftal (namedropping/suggesties)
Raterink zou geweldig zijn. Maar zit waarschijnlijk wel een aardig prijskaartje aan.
-
- Superster
Voelt toch raar en de halve defensie van Almere binnen te halen wanneer ze vorig jaar zijn gedegradeerd, mocht hij komen dan.
Het is maar een spelletje
-
- Jeugdspeler
Is Ringo Meerveld niet een optie, nu voor Smans?
This message is best viewed using something with a screen
-
- Jeugdspeler
Kunnen we aub een linksbuiten met snelheid en diepgang zonder bal aantrekken? er zit 0,0 diepgang in dit elftal! Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Junior Kadile van Almere maar een andere optie vind ik ook prima. Mocht Smans lang geblesseerd zijn meteen Bababi huren. Gurbuz mag het op rechtsbuiten met Trenskow uitvechten maar voor de linksbuiten vind ik Gurbuz niet geschikt.
-
- Nieuw talent
Enerzijds mee eens, anderzijds maakte Akujobi op mij een sterkere indruk dan Zagaritis, en die is er al. Wat mij betreft geen probleem om ook Akujobi erbij te halen.
-
- Nieuw talent
Vente had een paar keer loopacties de diepte in, maar ze, en met name Kersten, durven? De bal er niet overheen te geven. Als die loopacties tevergeefs zijn stopt hij daar straks natuurlijk ook mee.Louis'02 schreef: ↑10-08-2025 17:59 Kunnen we aub een linksbuiten met snelheid en diepgang zonder bal aantrekken? er zit 0,0 diepgang in dit elftal! Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Junior Kadile van Almere maar een andere optie vind ik ook prima. Mocht Smans lang geblesseerd zijn meteen Bababi huren. Gurbuz mag het op rechtsbuiten met Trenskow uitvechten maar voor de linksbuiten vind ik Gurbuz niet geschikt.
-
- Nieuw talent
-
- Selectiespeler
Tegen Volendam lag het in ieder geval niet aan de diepgang en Kersten is niet degene die de dieptepasses moet geven.
-
- Nieuw talent
Niet diegene waarvan je het moet verwachten, maar als de kans daar bij uitstek is zou het wel moeten. Ook al ben je een CV, gooi die bal er gewoon eens overheen.
-
- Beheerder
Kersten en Hopland zijn beiden geen speler die makkelijk een lange pass geven. Zeker Kersten heeft een heel matige trap.
-
- Invaller
de enige die dat kan is Braude