Voorbereiding en oefenwedstrijden 2025-2026

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2025-2026

Bericht door SuperFrysk »

Klaverboer is nu gewoon de eerste keeper, anders had Veldman wel gezegd dat Noppert tegen Olympiakos keept. Maar dat liet hij in het midden.

Overigens; als Klaverboer inderdaad een betere voorbereiding draait dan Noppert dan hoort Klaverboer ook gewoon te starten. Anders heeft zo'n voorbereiding ook een stuk minder nut. Ik ga er dus vanuit dat Klaverboer komt tot er een nieuwe keeper is.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Ik denk dat er een andere 1e keeper komt
wilbot
Invaller

Bericht door wilbot »

Kaz_SCH schreef: 28-07-2025 09:32 Ik denk dat er een andere 1e keeper komt
en wat wordt dan de volgorde?
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

wilbot schreef: 28-07-2025 10:18 en wat wordt dan de volgorde?
Ik denk dat als er een eerste keeper komt, Noppert vertrekt, Klaverboer 2e keeper wordt en er ook nog een 3e keeper gehaald gaat worden.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Voor mensen verkeerde conclusies trekken, al ben ik geen fan hem, maar van mij hoeft Noppert niet persé weg.

Maar als Noppert geen eerste keeper wordt komend seizoen denk ik dat het voor de rust binnen de club en de selectie beter is dat Noppert dan ook een andere club weet te vinden. Anders blijft er altijd een discussie gaande en zullen journalisten en media elke keer de keepersdiscussie bij onze club weer gaan oprakelen. Ik denk persoonlijk dat er sowieso geen rust meer zal zijn op keepersgebied bij sc Heerenveen zolang Noppert nog onder contract bij ons staat. Als hij wel eerste keeper wordt zal bij elke fout geroepen worden dat hij niet goed genoeg is. Is hij niet eerste keeper zal er bij elke fout van zijn opvolger (Klaverboer of een nieuwe keeper) direct geroepen worden om Noppert. Bovendien weet Ik ook niet of Noppert er de persoon naar is om in alle rust te accepteren dat hij niet eerste keeper is.

Het had met de komst van Noppert naar onze club zo mooi kunnen zijn, maar het is allemaal erg ongelukkig uitgepakt.
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Kaz_SCH schreef: 28-07-2025 10:27 Ik denk dat als er een eerste keeper komt, Noppert vertrekt, Klaverboer 2e keeper wordt en er ook nog een 3e keeper gehaald gaat worden.
Waarom zou je ook nog een 3e doelman halen als je Bekkema hebt?
Driemaal is scheepsrecht
Nieuw talent

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

badfrisianboy schreef: 28-07-2025 12:00 Voor mensen verkeerde conclusies trekken, al ben ik geen fan hem, maar van mij hoeft Noppert niet persé weg.

Maar als Noppert geen eerste keeper wordt komend seizoen denk ik dat het voor de rust binnen de club en de selectie beter is dat Noppert dan ook een andere club weet te vinden. Anders blijft er altijd een discussie gaande en zullen journalisten en media elke keer de keepersdiscussie bij onze club weer gaan oprakelen. Ik denk persoonlijk dat er sowieso geen rust meer zal zijn op keepersgebied bij sc Heerenveen zolang Noppert nog onder contract bij ons staat. Als hij wel eerste keeper wordt zal bij elke fout geroepen worden dat hij niet goed genoeg is. Is hij niet eerste keeper zal er bij elke fout van zijn opvolger (Klaverboer of een nieuwe keeper) direct geroepen worden om Noppert. Bovendien weet Ik ook niet of Noppert er de persoon naar is om in alle rust te accepteren dat hij niet eerste keeper is.

Het had met de komst van Noppert naar onze club zo mooi kunnen zijn, maar het is allemaal erg ongelukkig uitgepakt.
Op dat moment was het echt zó mooi en ook terecht, maar met de kennis van nu had Noppert destijds niet mee gemoeten naar het WK/moeten spelen. Vanuit daar zijn er zulke hoge verwachtingen ontstaan vanuit fans, media en ook bij hemzelf, dat het alleen maar minder kon. Je kon ook wel aan alles merken dat het simpelweg de vorm van z'n leven was, en dat dát niveau niet structureel zou zijn.

Overigens vind ik het voor ons nog steeds een prima keeper, met zo nu en dan een keer een dikke fout. Maar dat had hij ook in z'n goede tijd bij GAE ook (kijk maar naar dat 3de doelpunt van die 3-1 die we toen wonnen van ze op de laatste speelronde), dat hoort gewoon bij het persoon.

Overigens ook alle vrede mee wanneer ze Klaverboer 1ste keeper willen maken, als hij echt het talent heeft. Dan moet gewoon vlieguren maken en gooi hem dan maar voor de leeuwen.
SuperFrysk
Wereldspeler

Maar man, wat hebben we genoten dat WK! Ús Andries die ineens keeper van het Nederlands elftal werd.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

We hadden hem na het WK vooral voor een goed bod moeten laten gaan
SuperFrysk
Wereldspeler

Kaz_SCH schreef: 28-07-2025 13:37 We hadden hem na het WK vooral voor een goed bod moeten laten gaan
Zover wij weten is er nooit een bod geweest, volgens mij is er ook maar weinig geïnformeerd.
Poke
Invaller

Bericht door Poke »

Wanneer er voluit gezegd zou worden, Noppert is onze 1ste keeper......en er zou qua speelstijl ook rekening gehouden worden met zijn sterke en zwakke punten dan ben ik ervan overtuigd dat hij, over een geheel seizoen, een prima indruk zal nalaten. Maar ook nu merk je dus dat er struggles zijn, er niet overtuiging is om hem als 1ste keeper te benoemen........en dan denk ik, zorg dat je uit elkaar gaat want anders wordt het weer een lijdensweg met inderdaad eindeloze discussies waar niet beter van wordt.
Eens een Feanfan,.......,Altijd een Feanfan
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: 26-07-2025 12:25 Nee, dat zijn jouw woorden en niet mijn waardeoordeel. Ik moet zeggen dat de beelden op youtube er indrukwekkend uitzien. Hij is behoorlijk groot en sterk. Lijkt ook redelijk tweebenig, maar als dat filmpje op basis van dit seizoen is en er van de rest niets is (dat zou kunnen want grootse cijfers zijn er verder ook niet) dan is het hopen dat het geen one season wonder is. Dat komt omdat ik me geen voorstelling kan maken van het 3e en 4e niveau van Noorwegen. Dat is namelijk het niveau waarop hij afgelopen seizoenen uitkwam. Ik volg de buitenlandse competities niet nauwgelet, maar ik lees hier en daar dat alles onder de top van de Eliteserien al niet heel bijzonder is. Dat is het punt wat ik wilde maken. Ze hoopten de selectie op termijn met Karlsbakk ook een kwaliteitsinjectie te geven, weet je nog?
In de bijna retorische vraag die je stelde, leek wel degelijk een waardeoordeel te zitten, maar goed.

Jij bent nogal fan van de platte statistieken (goals en assists, maar ach, wie tenslotte ook niet) om daarop een (in mijn optiek) voorbarige conclusie op te baseren. Zowel in positieve als negatieve zin: Als een speler, ook op een lager niveau, een goal weet te maken, dan kan hij uiteraard al snel op een positieve feedback rekenen. Maar het omgekeerde geldt bij jou ook, en daar ben ik het vaak niet met je over eens en sta ik veel genuanceerder in. Dat Farji het nu niet elke week laat zien op basis van goals/assists betekent in mijn optiek niet dat hij het niet potentieel zou kunnen. Alleen de beoordeling of die potentie er is, kunnen jij en ik überhaupt niet doen met onze beperkte technische kennis. Dat soort spelers zijn waarschijnlijk goedkoper, maar brengen meer risico’s met zich mee. Dus wordt er nog meer gevraagd van de expertise van een scout.

En dus pakt een transfer wel eens minder goed uit, het is tenslotte van zoveel factoren afhankelijk. Niet in de laatste plaats wordt het succes bepaald door het welzijn van de speler zelf. En er is veel op te merken over de tijd van Karlsbakk hier en wie welke schuld heeft, maar het is een feit dat hij zich overduidelijk niet op zijn gemak voelde. Hij laat nu in Noorwegen zien dat hij het wel degelijk kan en het zou voor alle partijen, en daar hoort Heerenveen ook bij, prachtig zijn als hij zometeen een mooie stap kan zetten. Trouwens zonder geweldige statistieken in zijn eerdere carrière. Als hij dit straks doortrekt bij een andere club, kunnen we alsnog de conclusie trekken dat de club wel degelijk nog in staat is potentie te herkennen.
Mackan68
Forumicoon

Bericht door Mackan68 »

Superfries1994 schreef: 30-07-2025 12:24 In de bijna retorische vraag die je stelde, leek wel degelijk een waardeoordeel te zitten, maar goed.

Jij bent nogal fan van de platte statistieken (goals en assists, maar ach, wie tenslotte ook niet) om daarop een (in mijn optiek) voorbarige conclusie op te baseren. Zowel in positieve als negatieve zin: Als een speler, ook op een lager niveau, een goal weet te maken, dan kan hij uiteraard al snel op een positieve feedback rekenen. Maar het omgekeerde geldt bij jou ook, en daar ben ik het vaak niet met je over eens en sta ik veel genuanceerder in. Dat Farji het nu niet elke week laat zien op basis van goals/assists betekent in mijn optiek niet dat hij het niet potentieel zou kunnen. Alleen de beoordeling of die potentie er is, kunnen jij en ik überhaupt niet doen met onze beperkte technische kennis. Dat soort spelers zijn waarschijnlijk goedkoper, maar brengen meer risico’s met zich mee. Dus wordt er nog meer gevraagd van de expertise van een scout.

En dus pakt een transfer wel eens minder goed uit, het is tenslotte van zoveel factoren afhankelijk. Niet in de laatste plaats wordt het succes bepaald door het welzijn van de speler zelf. En er is veel op te merken over de tijd van Karlsbakk hier en wie welke schuld heeft, maar het is een feit dat hij zich overduidelijk niet op zijn gemak voelde. Hij laat nu in Noorwegen zien dat hij het wel degelijk kan en het zou voor alle partijen, en daar hoort Heerenveen ook bij, prachtig zijn als hij zometeen een mooie stap kan zetten. Trouwens zonder geweldige statistieken in zijn eerdere carrière. Als hij dit straks doortrekt bij een andere club, kunnen we alsnog de conclusie trekken dat de club wel degelijk nog in staat is potentie te herkennen.
Volgens mij is kijken naar meerdere seizoenen en meerdere niveaus genuanceerder dan alleen de platte statistieken van één seizoen toe te passen. Ik ben van mening dat je niet alleen uit kan van potentie, maar dat bewezen resultaten uit het verleden ook mee zouden moeten spelen in het wel of niet contracteren van spelers en ik krijg niet echt het idee dat daar tegenwoordig sprake van is. Ik kan trouwens niet wachten tot Karlsbakk een prachtige transfer gaat maken. Niet in de laatste plaats omdat dat voor onze club financieel een mooie opsteker zou zijn, maar ook zeker omdat ik ondanks zijn goals (waaronder toch ook wel een redelijke hoeveelheid strafschoppen, en ja ik weet het die tellen ook) benieuwd ben of zijn prestaties van nu ook meespelen om zelfverzekerder aan de slag te gaan bij die nieuwe club. Met nauwelijks goals en assists in de Noorse competitie, het verhaal van aan alle voorwaarden van een topspits te voldoen en het prijskaartje wat als een molensteen om zijn nek hing, was zijn avontuur bij ons jammer genoeg niet echt gelukkig. Vandaar ook de vergelijking van een mogelijke transfer van Farji met die van Karlsbakk. Zijn club zit hoog in de boom qua vraagprijs. Als onze club dat gaat betalen, of nog wat meer, is er dan niet een zelfde situatie als toen Karlsbakk aangetrokken werd? Wat ik overigens ook wel belangrijk vind in deze discussie is het niveau van de Noorse hoogste divisie is in vergelijking met het Nederlands betaald voetbal.
Het aantrekken van een speler als Amahl Pellegrino bijvoorbeeld, die bovengemiddeld scoorde op diverse niveaus, ook Europees, is kennelijk nooit overwogen ondanks dat hij al een paar jaar (zo goed als) transfervrij op te pikken was. De redelijke garantie op goals en assists had bij ons het voetbal van de afgelopen seizoenen zoveel makkelijker gemaakt en hij had een prima begeleider van Karlsbakk kunnen zijn.
RvP, het waren 10 .... maanden
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Mackan68 schreef: 01-08-2025 22:40 Volgens mij is kijken naar meerdere seizoenen en meerdere niveaus genuanceerder dan alleen de platte statistieken van één seizoen toe te passen. Ik ben van mening dat je niet alleen uit kan van potentie, maar dat bewezen resultaten uit het verleden ook mee zouden moeten spelen in het wel of niet contracteren van spelers en ik krijg niet echt het idee dat daar tegenwoordig sprake van is. Ik kan trouwens niet wachten tot Karlsbakk een prachtige transfer gaat maken. Niet in de laatste plaats omdat dat voor onze club financieel een mooie opsteker zou zijn, maar ook zeker omdat ik ondanks zijn goals (waaronder toch ook wel een redelijke hoeveelheid strafschoppen, en ja ik weet het die tellen ook) benieuwd ben of zijn prestaties van nu ook meespelen om zelfverzekerder aan de slag te gaan bij die nieuwe club. Met nauwelijks goals en assists in de Noorse competitie, het verhaal van aan alle voorwaarden van een topspits te voldoen en het prijskaartje wat als een molensteen om zijn nek hing, was zijn avontuur bij ons jammer genoeg niet echt gelukkig. Vandaar ook de vergelijking van een mogelijke transfer van Farji met die van Karlsbakk. Zijn club zit hoog in de boom qua vraagprijs. Als onze club dat gaat betalen, of nog wat meer, is er dan niet een zelfde situatie als toen Karlsbakk aangetrokken werd? Wat ik overigens ook wel belangrijk vind in deze discussie is het niveau van de Noorse hoogste divisie is in vergelijking met het Nederlands betaald voetbal.
Het aantrekken van een speler als Amahl Pellegrino bijvoorbeeld, die bovengemiddeld scoorde op diverse niveaus, ook Europees, is kennelijk nooit overwogen ondanks dat hij al een paar jaar (zo goed als) transfervrij op te pikken was. De redelijke garantie op goals en assists had bij ons het voetbal van de afgelopen seizoenen zoveel makkelijker gemaakt en hij had een prima begeleider van Karlsbakk kunnen zijn.
Het is geen zwart of wit wat ik bepleit hè Mackan. Natuurlijk telt dat mee en natuurlijk telt het oppervlakkige "bewezen" in principe zwaarder mee dan iets als "potentie" met een hoop vraagtekens, dat snap ik ook wel. Maar nogmaals: Juist het feit dat het bewezen kwaliteiten zijn, zorgt voor extra concurrentie voor zo'n speler en dus druk op de prijs. Dat is ook nauwelijks scouten meer en dan had jij het ook wel kunnen doen. Bijvoorbeeld het feit dat een jonge speler het af en toe laat zien met een goede goal, maar nog niet iedere week, maakt dat hij in jouw topscorer lijstjes waarschijnlijk niet voorkomt. Dan is het aan de scout om te beoordelen of hij dat potentieel wel zou kunnen. En het feit dat hij het juist niet iedere week laat zien, maakt dat hij haalbaar is voor ons.

Als je een begrotingstekort van meerdere miljoenen ieder jaar moet goed maken met transfers, dan móét je ook wel potentiële cash cows (en hoe groter het risico, hoe meer geld er mee te verdienen valt) gaan in plaats van dure gearriveerde spelers.

Ik denk dat onze club prima bewezen spelers wil aantrekken maar dat het dus simpelweg niet altijd mogelijk is. Wat denk je zelf, zou Hansma niet ieder jaar de topscorer van Zweden en Noorwegen naar onze club willen halen? Pellegrino heb je tot in den treure genoemd inderdaad en speelde bij Bodo (daar zit veel geld), in Saudi-Arabië en de VS. Scoorde ook nog eens meerdere seizoen meer dan 20 goals. Jij denkt echt dat hij niet bij onze td voorbij is gekomen? Voor 3 ton op jaarbasis gaat hij hier dus niet spelen. Scandinavische spelers kiezen voor ons omdat ze weten dat je hier in een rustige, kalme omgeving (soms heel snel) kan werken aan je volgende stap. Linday kon naar allerlei clubs maar koos voor een middenmoter uit Nederland.

En bij Farji heb ik bedragen gezien van 9 ton en dat de club (veel) meer wilde, maar bedragen van 2,3 miljoen zoals van Karlsbakk heb ik nog niet gezien. En we kennen Farji niet, dus waarom zou dat een zelfde situatie opleveren? Sahraoui bewees juist precies het tegenover gestelde, ook met hoge transfersom. Kunnen we dus weinig over zeggen, zoals iedere transfer, behalve achteraf.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Als we het hele seizoen zoveel geluk hebben worden we kampioen
Abenello
Basisspeler

Bericht door Abenello »

Het leuke aan de MLS is dat de salarissen openbaar zijn. Pellegrino verdient momenteel $912,500.00.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Feanfan 1 schreef: 02-08-2025 17:03 Als we het hele seizoen zoveel geluk hebben worden we kampioen
Het helpt ook wanneer je Jochem Kamphuis als scheids hebt.
Wat Braude nu geblesseerd of is men alvast aan het kijken wie de beste backup voor hem is ?
Het is maar een spelletje
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

vlqrt schreef: 02-08-2025 18:33 Het helpt ook wanneer je Jochem Kamphuis als scheids hebt.
Wat Braude nu geblesseerd of is men alvast aan het kijken wie de beste backup voor hem is ?
Braude was niet geheel fit en miste afgelopen week ook een training.

Vergeet ook niet dat Braude geschorst is voor de eerste competitiewedstrijd. Dus tegen Volendam zal er toch gekeken moeten worden wie dan op rechtsback komt te spelen.
BakCristian
Invaller

Bericht door BakCristian »

Nou liever niet met deze linkspoot.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

Ik vond linday op die plek niet eens zo gek voor een keer.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Vrieskist schreef: 02-08-2025 18:59 Ik vond linday op die plek niet eens zo gek voor een keer.
Oh, ik vond Zagiritis daar beter dan Linday. Aanvallend is Linday veel (echt veel) beter, echter verdedigend begon Linday met een ziekenhuisbal van jewelste … stond regelmatig erg matig te verdedigen en gaf ook een inworp af die door Kersten direct weer uitgetikt werd omdat hij er niks mee kon.
Het is maar een spelletje
Vrieskist
Verified
Beheerder

Bericht door Vrieskist »

vlqrt schreef: 02-08-2025 19:05 Oh, ik vond Zagiritis daar beter dan Linday. Aanvallend is Linday veel (echt veel) beter, echter verdedigend begon Linday met een ziekenhuisbal van jewelste … stond regelmatig erg matig te verdedigen en gaf ook een inworp af die door Kersten direct weer uitgetikt werd omdat hij er niks mee kon.
O ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben graag aanvallend ingesteld :-D En ik hoop dat wij tegen Volendam ook vooral de bovenliggende partij zijn.
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Vrieskist schreef: 02-08-2025 18:59 Ik vond linday op die plek niet eens zo gek voor een keer.
Verdedigend moet je dit natuurlijk niet willen. Aanvallend drukte hij meteen zijn stempel en kwam Trenskow er ook beter in. Laatstgenoemde gaat reden zijn dat wij ons nog gaan versterken op de vleugel, op zeker. Hij komt geen lantaarnpaal voorbij en speelde een zeer zwak duel. Zijn opponent aan de andere kant (Rivera) speelde daarentegen lekker frivool, maar wel inefficiënt. Daardoor kwam Vente niet echt in het stuk voor vandaag. Hopelijk valt zijn blessure mee, want Sejk komt op mij over als een enorme houten klaas. Echt het type pinchhitter.
Maar al bij al ben ik wel overwegend positief. Als je dit laat zien tegen de kampioen van Griekenland, dan mag je concluderen dat we klaar zijn voor de competitiestart.
Freezeman
Superster

Bericht door Freezeman »

jorro schreef: 02-08-2025 19:15....Maar al bij al ben ik wel overwegend positief. Als je dit laat zien tegen de kampioen van Griekenland, dan mag je concluderen dat we klaar zijn voor de competitiestart.
Komt ook bij dat Noppert vandaag een paar mooie redding (en had en flink wat geluk) had.
Ben echt benieuwd wie er op doel komt
Anti anti. :)
jorro
Selectiespeler

Bericht door jorro »

Freezeman schreef: 02-08-2025 19:28 Komt ook bij dat Noppert vandaag een paar mooie redding (en had en flink wat geluk) had.
Ben echt benieuwd wie er op doel komt
Wat het voetballende deel betreft was Noppert echt een bron van onrust vanmiddag. Niveautje hartverzakking af en toe. Keepend deed hij het echt prima. Tegen Volendam wil je gewoon ervaring achterin, dus ik reken op Noppert in de basis.
BWA23
Invaller

Bericht door BWA23 »

Noppert bron van onrust??? Hij heeft 1 bal verkeerd ingespeeld. En daar wordt dan blijkbaar de nadruk op gelegd. Jammer.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Noppert was vandaag inderdaad een bron van onrust. Bij het uitkomen zat hij enkele keren mis of twijfelde hij of hij moest komen of niet. Bij de eerste buitenspeldoelpunt van Olympiakos kwam hij uit en zat hij helemaal mis. Ook in de tweede helft een aantal keren niet overtuigend in het uitkomen.

Op de lijn echter weer twee hele goede reddingen. Wat mij betreft weer een bevestiging dat Noppert een goede lijnkeeper is, maar zich geen ruimte weet hoe hij de ruimte voor zich moet bespelen en voetballend houdt het niet over.

Wat mij betreft Klaverboer voor de leeuwen gooien of als club nu eens een beslissing nemen en een nieuwe eerste doelman halen. Beslssingen voor je uit schuiven is nooit een goed advies. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

badfrisianboy schreef: 02-08-2025 20:17 Op de lijn echter weer twee hele goede reddingen. Wat mij betreft weer een bevestiging dat Noppert een goede lijnkeeper is, maar zich geen ruimte weet hoe hij de ruimte voor zich moet bespelen en voetballend houdt het niet over.
De ruimte voor zich bespelen hebben we met Klaverboer wel gezien tegen ASWH. Stonden we 50 minuten met 10 man.
Voetballend houdt het bij Noppert inderdaad niet over, maar als we gewoon stoppen met dat idiote opbouwen, dan scheelt dat al 20 tegengoals per seizoen. Flikker die bal gewoon naar voren en zorg dat je de tweede bal wint. Mensen voor me, naast me en achter me irriteren zich er ook mateloos aan en Riemer van der Velde die er echt wel verstand van heeft, verklaart alle trainers voor gek die het doen
Scoren doe je op de helft van de tegenstander en het enige dat je doet is de tegenstander in het zadel helpen.
BakCristian
Invaller

Bericht door BakCristian »

Ik zie de potentie van Hopland, maar hij maakt nog te vaak beslissende fouten.
Vandaag toch ook weer betrokken bij de tegengoal.
Dat moet er echt uit.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Ik vond Noppert ook niet zo sterk met zijn enorme lengte blijft hij teveel op de lijn. Verder blijft het achterin met de rondspelen zeer gevaarlijk hij speelde Hopland aan die echter in de dekking stond was eigenlijk een weggeven doelpunt. Ik had gerekend op een nieuwe 1e keeper maar laat Klaverboer maar beginnen Noppert is veel te onzeker.
Laatst gewijzigd door zweed1 op 02-08-2025 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie