Voorbereiding en oefenwedstrijden 2025-2026

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

jeewee
Basisspeler

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2025-2026

Bericht door jeewee »

En Trenskow heeft ook zijn eerste te pakken

Doelpuntenmakers voorbereiding (t/m Charleroi, 18-07)

Dylan Vente: 9
Amir Ismaïl: 7
Maxence Rivera: 4
Jermaine Rijssel: 2
Denzel Hall: 1
Jimmy Martens: 1
Eser Gürbüz: 1
Levi Smans: 1
Marcus Linday: 1
Jakob Trenskow: 1 (+1)
.-
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Het was tegen het B-elftal van Charleroi, gelukkig volgen er nog twee echte krachtmetingen.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Al met al toch te weinig gevaar geleverd en kansen gecreëerd. De (3e man) combinaties moeten veel sneller dan dit, helemaal bij zo'n oefenwedstrijd. Er wordt te veel gelopen met de bal ook en te weinig zonder bal. Klaverboer ziet er wel prima uit, goeie reddingen gezien en heerlijke lange bal, waar ook het doelpunt uit kwam.
Jazz
Verified
Beheerder

Bericht door Jazz »

Er moet gewoon meer creativiteit op de flanken en op het middenveld. Verder raak ik nog niet echt enthousiast van Riviera als basisspeler.
Heerenveen fan in Leiden
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Normaal hecht ik niet zoveel waarde aan oefenwedstrijden. Een gelijkspel tegen Telstar en een 1-0 winst tegen een (deels) B-elftal van Charleroi. Meestal wordt er getraind en de trainer hoopt dat terug te zien. Maar dat er kwaliteit mist is duidelijk. Heb niet het idee dat we nu een beter team hebben dan afgelopen jaar, dus hoop dat Hansma nog echte kwaliteit weet te vinden
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Het is best bijzonder hoe het gaat. We hebben vorig jaar weinig gescoord en gecreeerd, vooral in uitwedstrijden. Maar we hebben nog steeds geen vleugels die veel creeren en ons middenveld is heel vlak. Brouwers is geen 10. Dus op deze manier gaan we weer niet veel scoren. Het probleem is niet aangepakt. We zijn er voorin niks beter op geworden. Vreemd dat Hansma hier hier naar heeft gehandeld. Actie dus
vincentdelbos
Selectiespeler

Bericht door vincentdelbos »

Vandaag even wat flarden gezien van de wedstrijd. An sich ben ik wel positief over de achterhoede en de kwaliteit van de middenvelders op zichzelf. Wel vind ik dat we, zoals meerderen hebben aangegeven, creativiteit missen. Als er nog een creatieve buitenspeler bij komt en liefst ook nog een 10, dan ben ik wel gelukkig. Een goede keeper is natuurlijk ook een must en een reserve spits erbij. Als er geen talent kan komen die aan de deur klopt, dan maar iemand huren.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Ik heb de overige wedstrijden niet gezien, maar zette Heerenveen toen ook zo hoog druk op Telstar en Almere City?
Superfries1994
Wereldspeler

Bericht door Superfries1994 »

Heerenveen rules schreef: 18-07-2025 19:30 Het is best bijzonder hoe het gaat. We hebben vorig jaar weinig gescoord en gecreeerd, vooral in uitwedstrijden. Maar we hebben nog steeds geen vleugels die veel creeren en ons middenveld is heel vlak. Brouwers is geen 10. Dus op deze manier gaan we weer niet veel scoren. Het probleem is niet aangepakt. We zijn er voorin niks beter op geworden. Vreemd dat Hansma hier hier naar heeft gehandeld. Actie dus
Vreemd, want we zijn wel degelijk beter geworden met Vente ten opzichte van Nicolaescu, Rallis en Lukovic. En het is bij Hansma ook wel bekend dat we een aanvallende kwaliteitsinjectie nodig hebben. De interesse voor Farji is er niet voor niets.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef: 18-07-2025 19:30 Het is best bijzonder hoe het gaat. We hebben vorig jaar weinig gescoord en gecreeerd, vooral in uitwedstrijden. Maar we hebben nog steeds geen vleugels die veel creeren en ons middenveld is heel vlak. Brouwers is geen 10. Dus op deze manier gaan we weer niet veel scoren. Het probleem is niet aangepakt. We zijn er voorin niks beter op geworden. Vreemd dat Hansma hier hier naar heeft gehandeld. Actie dus
Dat er nog steeds weinig creativiteit in zit ben ik helemaal met je eens. Vandaar ook dat ik me er over verbaas dat we voor het 2e duel op rij begonnen met een middenveld met van Overeem, Brouwers en Linday samen. Dat zijn stuk voor stuk prima spelers maar 2 van de 3 moet de max zijn. Geen van deze jongens heeft een actie of een creatieve oplossing of een bijzondere pass in huis.

Ik ben steeds kritisch geweest op Smans, die loopt nog veel te veel met de bal. Hij probeert echter wel iemand uit te spelen, heeft nog iets van een dribbel en dreiging naar de goal toe. Bij gebrek aan beter vind ik dat Smans gewoon op 10 moet spelen met 2 van die andere gasten in zijn rug.

Als Robin met het eerder genoemde drietal de competitie in gaat dan zal het weer een hele stroperige bedoening worden. Met alleen goed positiespel ga je geen defensies uit elkaar spelen. Er zal eens een man uitgespeeld moeten worden, er moet zo nu en dan echt iets creatiefs ondernomen worden.
Heerenveen rules
Forumicoon

Bericht door Heerenveen rules »

Precies ja! Dat is ons mankement. Spelers die tegenstanders kunnen passeren. En zo iets kunnen creeeren. Dat er wordt gezegd dat Vente beter is dan Nicolaescu, is geen feit. Zijn wat dezelfde types. Vente heeft ook geen actie en is goed in de 16. Hij is een zelfde type. Dus het zal gelijk zijn.

Met dit middenveld kun je niet starten. Veel te vlak.
Plaats reactie