Amourricho van Axel Dongen

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Amourricho van Axel Dongen

Bericht door badfrisianboy »

Amourricho van Axel Dongen wordt een jaar gehuurd van Ajax.

badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Re: Amourricho van Axel Dongen

badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

In de tekst op de website van sc Heerenveen staat het volgende citaat van Johan Hansma:

“We zijn blij dat we een voor sc Heerenveen goede deal hebben kunnen sluiten, die zowel nu als met het oog op de toekomst goed is voor alle partijen. Ook zijn we Ajax dankbaar voor de medewerking bij deze tijdelijke overgang.”

Ik weet niet exact hoe ik dit moet lezen, maar het zou in mijn optiek wel eens zo kunnen zijn dat bij een mogelijke verkoop van Amourricho van Axel Dongen in de toekomst ook sc Heerenveen mee profiteert. Wellicht is er een soort Botman-constructie afgesproken met Ajax. Beide partijen hebben ervaring met deze constructie en ik vermoed dat het van beide kanten destijds wel is bevallen.
vlqrt
Superster

Bericht door vlqrt »

Hoop wel dat wij het salaris niet overnemen van ruim 8 ton per jaar.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... erdam.html
Het is maar een spelletje
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Ik had ergens gelezen dat het een prestatiedeal wordt, dus hoe meer hij speelt hoe meer we betalen. Maar daar zal wel een maximum van 4 ton aan zitten vermoed ik.
tha boelie
Basisspeler

Bericht door tha boelie »

Mits fit een mooie aanvulling op onze selectie, biedt meer variatie in het aanvalsspel. Een snelle jongen met diepte, ideaal om in te brengen in het laatste halfuur met een 1-0 of 2-0 voorsprong, of in uitwedstrijden. Onze meeste aanvallers komen toch echt het liefst in de bal.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Het was een toptalent uit een top jeugdopleiding. De vraag is krijg je hem fit en aan de praat. Zo ja, dan gaan we er veel plezier aan beleven. Zo nee, dan is het een mislukt project. Ik denk dat je gezien de potentie van deze jongen de gok moet wagen.
Plaats reactie