Voorbereiding en oefenwedstrijden 2025-2026

› je eigen voor- en nabeschouwingen

Moderators: Beheerders, Fanmasters

SuperFrysk
Wereldspeler

Re: Voorbereiding en oefenwedstrijden 2025-2026

Bericht door SuperFrysk »

CJunior schreef: 11-07-2025 20:19 Van de 2.000 toeschouwers zouden dan toch een aantal zijn thuisgebleven. Daarnaast is het 'maar' een oefenwedstrijd in de voorbereiding van de voorbereiding dus kun je er vrij weinig conclusies aan verbinden.
Kan me niet voorstellen dat je thuis zou blijven om een livestream te kijken. Maar zijn genoeg mensen die graag wat van de voorbereiding mee krijgen en er niet bij kunnen zijn.
SuperFrysk
Wereldspeler

Overigens is het een bekend trucje, ik heb geen waardige spits dus ik stel er geen op. Wellicht doet de trainer dat nu met Smans op linksbuiten als signaal naar Hansma.

Ik hoop alleen van niet want dan is Rivera geen versterking.
BWA23
Bankzitter

Bericht door BWA23 »

Ik vraag me af wat Veldman aan het doen is. Brouwers/van Overeem is teveel van hetzelfde op het middenveld en dat werkt niet. Stel 1 van de twee op en dan lijkt van Overeem meer kwaliteit te hebben. Smans vanaf links is echt belachelijk! Uitleg is overbodig! En Trenskow........ Kom op, dat is geen vleugelspeler. We spelen nu zonder vleugels. Er staan 2 middenvelders op de vleugels.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

SuperFrysk schreef: 11-07-2025 22:54 Overigens is het een bekend trucje, ik heb geen waardige spits dus ik stel er geen op. Wellicht doet de trainer dat nu met Smans op linksbuiten als signaal naar Hansma.

Ik hoop alleen van niet want dan is Rivera geen versterking.
Dat is een beetje voorbarig. Smans was verleden jaar na de winterstop basisspeler, die zet je er ook niet zomaar naast. Veldman heeft Rivera vast niet afgeschreven, maar die moet eerst zijn plekje veroveren. Er komt sowieso nog wel een buitenspeler en een spits bij.
SuperFrysk
Wereldspeler

Alfred schreef: 11-07-2025 23:55 Dat is een beetje voorbarig. Smans was verleden jaar na de winterstop basisspeler, die zet je er ook niet zomaar naast. Veldman heeft Rivera vast niet afgeschreven, maar die moet eerst zijn plekje veroveren. Er komt sowieso nog wel een buitenspeler en een spits bij.
Het is niet een conclusie, maar meer een beetje gissen.
Ik denk wel dat Smans plaats gaat maken voor Van Overeen en dat Brouwers terug gaat komen op de 10 positie.

Ik hoop niet dat Smans op linksbuiten een voorbode gaat zijn. Zulke projecten hebben we al genoeg gezien.
Alfred
Wereldspeler

Bericht door Alfred »

Helemaal eens. Op de vleugels horen buitenspelers en Smans vecht het maar uit op het middenveld. Rivera zal in uitwedstrijden ook een extra wapen moeten vormen als er ruimte ligt.
Plaats reactie