Nolhan Courtens

› over mensen die al horen bij de club

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Nolhan Courtens

Bericht door badfrisianboy »

Sc Heerenveen heeft zich versterkt met Nolhan Courtens. De 18-jarige middenvelder komt transfervrij naar Friesland, nadat zijn contract bij Royal Antwerp afliep. De jonge Belg tekent een contract voor 2 jaar met de optie voor nog een jaar.

Courtens doorliep de jeugdopleiding van Anderlecht, AFC Tubize, Union Sint-Gillis, KV Mechelen en Royal Antwerp. Ook is hij jeugdinternational geweest bij België onder 16 en onder 17.

Jazz
Verified
Beheerder

Re: Nolhan Courtens

Bericht door Jazz »

Maakt mij altijd zorgen als een 18 jarige al bij 5(!) BVO's heeft gezeten.
Heerenveen fan in Leiden
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Jazz schreef: 10-07-2025 06:04 Maakt mij altijd zorgen als een 18 jarige al bij 5(!) BVO's heeft gezeten.
Mwa, we kennen het verhaal erachter niet, dus dan moet je ook niet oordelen. Wellicht ooit gescout door Anderlecht, daar te licht bevonden, toen opgepikt door Tubeke en toen drie jaar op rij een stap omhoog gemaakt. Bij Antwerp zat hij wel 3 jaar lang.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Jazz schreef: 10-07-2025 06:04 Maakt mij altijd zorgen als een 18 jarige al bij 5(!) BVO's heeft gezeten.
Ik zou zulke zorgen altijd proberen te combineren met een beetje research. Hij heeft de afgelopen 4 jaar bij Antwerp gezeten, daarvoor veel gewisseld. Maar dat gebeurt in de jongste jeugd wel vaker, met hele korte lichtingen, veel schiftingsmomenten, verhuizende ouders, wispelturige hoofd opleidingen, noem het maar op.
Plaats reactie