Rivera, Al Saed en Trenskow zijn toch drie serieuze opties? Of je rekent niet meer op Al Saed?Superfries1994 schreef: ↑01-07-2025 18:36 Nouja, je wil gewoon drie serieuze opties hebben op de vleugels. En aangevuld met een jeugdige speler, die ook wel echt de vlieguren bij ons moet kunnen maken.
Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Wereldspeler
Re: Aanvallers (geruchten in de media)
-
- Wereldspeler
Ik ga er gemakshalve vanuit dat de club daar in ieder geval niet meer op rekent nee. Van mij mag hij nog best een kans krijgen (maar ik heb hem ook nog niet zo vaak aan het werk gezien, ik neem aan de club inmiddels wel op trainingen).SuperFrysk schreef: ↑01-07-2025 19:05 Rivera, Al Saed en Trenskow zijn toch drie serieuze opties? Of je rekent niet meer op Al Saed?
-
- Superster
Al Saed, Rivera en Trenskow kunnen op beide vleugels spelen … alleen Gurbe heb ik alleen nog maar op links zien spelen.
Het liefst eerst een spits er bij, stel Vente krijgt tijdens de eerste wedstrijd een rotschop dan ben je de pisang.
Het liefst eerst een spits er bij, stel Vente krijgt tijdens de eerste wedstrijd een rotschop dan ben je de pisang.
Het is maar een spelletje
-
- Basisspeler
Goede zaak dat ze er nog een buitenspeler bij willen halen. Trenskow is blessuregevoelig en speelt nog te vaak anonieme wedstrijden. Al Saed komt terug van een blessure en het is maar de vraag of de club het nog in hem ziet zitten. Gürbuz is nog jong en gaat eigenlijk pas zijn eerste seizoen in als prof. Rivera is gezien zijn statistieken ook nog afwachten.
-
- Selectiespeler
Gürbüz was in de jeugd juist rechtsbuiten, maar omdat die positie bezet werd door Alireza en Trenskow is hij op links terecht gekomen.
-
- Wereldspeler
Je krijgt in ieder geval wel het idee dat ze dit seizoen echt door willen pakken bij de club. Ik krijg er zelf weer enorm zin in hierdoor
-
- Nieuw talent
Eens, lijkt echt een goed plan achter te zitten en het vroege/op tijd schakelen bevalt me ook erg. Of dat puur en alleen Hansma (en een goed werkend technische organisatie) of ook het feit dat we weer eens wat meer financiële ruimte hebben, geen idee, maar het voelt erg goed.
-
- Nieuw talent
De transferperiode voelt inderdaad goed tot nu toe. Maar dit zeiden we vorig jaar zomer ook al toch? Ook toen werd er vroeg gesorteerd op het vertrek van een aantal spelers en stonden Kersten, Al-Saed en Smans ook al bij eerste training op het veld. Condé werd vervolgens een paar weken later gepresenteerd en kon ook meedraaien in de voorbereiding.
Hoe dan ook lijkt het heel positief. Kijk naar Groningen en daar hebben ze nog geen enkele nieuweling gepresenteerd maar wel een tiental spelers (waarvan veel basisspelers) vertrokken.
Hoe dan ook lijkt het heel positief. Kijk naar Groningen en daar hebben ze nog geen enkele nieuweling gepresenteerd maar wel een tiental spelers (waarvan veel basisspelers) vertrokken.
-
Verified
- Wereldspeler
Maar die hebben nu wel een flinke zak met Valente-euro's te spenderen. Ik snap wel dat je even wacht tot dat rond is, je kan nu in een heel ander segment winkelen.henkjan101 schreef: ↑02-07-2025 09:30 De transferperiode voelt inderdaad goed tot nu toe. Maar dit zeiden we vorig jaar zomer ook al toch? Ook toen werd er vroeg gesorteerd op het vertrek van een aantal spelers en stonden Kersten, Al-Saed en Smans ook al bij eerste training op het veld. Condé werd vervolgens een paar weken later gepresenteerd en kon ook meedraaien in de voorbereiding.
-
- Wereldspeler
Zeker, maar toen was het voor 99% zeker dat Sahraoui voor meer dan 8 miljoen zou vertrekken. Nu is alleen Braude nog enigszins een kandidaat om te vertrekken, maar die kans is een stuk kleiner en vermoedelijk voor een aanzienlijk lager bedrag. Wat dat betreft vind ik het behoorlijk proactief hoe ze nu handelen.henkjan101 schreef: ↑02-07-2025 09:30 De transferperiode voelt inderdaad goed tot nu toe. Maar dit zeiden we vorig jaar zomer ook al toch? Ook toen werd er vroeg gesorteerd op het vertrek van een aantal spelers en stonden Kersten, Al-Saed en Smans ook al bij eerste training op het veld. Condé werd vervolgens een paar weken later gepresenteerd en kon ook meedraaien in de voorbereiding.
Daarnaast denk ik dat je met Vente in de spits meer voetbal krijgt. Zagiritis lijkt me een versterking ten opzichte van Köhlert, en als die buitenspeler uit Scandinavië daadwerkelijk komt, gaan we er op linksbuiten ook op vooruit. Bovendien heb je nog de luxe van Rivera (en Al Saed). Met Van Overeem als vervanger van Condé ga je er volgens mij ook niet op achteruit.
Verder heb je Trenskow, die bewezen heeft rendement te leveren, Hopland, Linday, Braude en Gurbuz als grote talenten, en Brouwers en Van Overeem als ervaren steunpilaren. Dan heb je Klaverboer nog als tweede keeper en natuurlijk Smans, die hopelijk wat meer gewend is aan de Eredivisie en dit seizoen zijn rendement opkrikt. En hopelijk komt er nog een talentvolle spits achter Vente bij.
Volgens mij heb je dan gewoon een behoorlijk elftal en kan het zomaar een leuk seizoen worden. Enige twijfelgevallen blijven misschien de LCV en de keeperspositie. Al vond ik Noppert in de tweede seizoenshelft prima keepen, en wellicht geeft het hem wat meer rust als Klaverboer tweede keeper wordt in plaats van iemand die er direct moet staan.
Of is dit vooral wishful thinking? Ik ben benieuwd hoe anderen ernaar kijken.
-
- Wereldspeler
En die Jørgen Strand Larsen levert ze weer 2 miljoen extra op. Die hebben ze destijds goed gescout. Maar goed, Wij krijgen ook nog wel een keer een doorverkoopknallerje in de toekomst.
-
- Wereldspeler
Die hebben wel flink ingeleverd met het vertrek van Ekdal en Valente. Als die halve gare van een keeper nog vertrekt naar Mexico dan zijn ze in één keer hun drie beste spelers kwijt.
-
- Wereldspeler
Die halve gare keeper hebben ze wel tranfervrij gehaald dus als ze daar miljoenen voorkrijgen is het weer een Boppeslag.
- Zoidberg
- Jeugdspeler
Ik denk dat onze etalage tot nu toe prima is geweest en er zullen zeker nog een paar jongens bijkomen voordat hij wordt gesloten. Misschien de aanvaller uit Noorwegen?
Hoe dan ook, ik voel me goed bij wat we aan het doen zijn.
En hey, eerste bericht en blij om hier te zijn! Amerikaan en fan geworden door Michael Bradley en sindsdien fan. Hoop dit seizoen voor het eerst naar de Abe Lenstra te komen!
Leraar van beroep en volg ook Arminia Bielefeld en Celtic.
Bedankt!
En hey, eerste bericht en blij om hier te zijn! Amerikaan en fan geworden door Michael Bradley en sindsdien fan. Hoop dit seizoen voor het eerst naar de Abe Lenstra te komen!
Bedankt!
American Fan. Social Studies Teacher. Pretend comedian.

- Trevorp
- Invaller
Dan ben je al een mooi aantal jaren fanZoidberg schreef: ↑02-07-2025 19:19 Ik denk dat onze etalage tot nu toe prima is geweest en er zullen zeker nog een paar jongens bijkomen voordat hij wordt gesloten. Misschien de aanvaller uit Noorwegen?
Bedankt!

-
Verified
- Forumicoon
Welkom!Zoidberg schreef: ↑02-07-2025 19:19 Ik denk dat onze etalage tot nu toe prima is geweest en er zullen zeker nog een paar jongens bijkomen voordat hij wordt gesloten. Misschien de aanvaller uit Noorwegen?
Bedankt!
Etalage is in dit geval niet de juiste vertaling van "window". Ik dat je de transfer window bedoeld. Zelfs google translate heeft het wel eens moeilijk

-
- Wereldspeler
- Zoidberg
- Jeugdspeler
Ja, ik heb een vriend haha. Ik weet niet hoeveel andere Amerikaanse fans er zijn, maar ik heb zeker liefde voor de club. Ik hoop dat we snel terug kunnen keren naar de Europese competitie!
American Fan. Social Studies Teacher. Pretend comedian.

-
Vrieskist Verified
- Beheerder
Ooit hadden we hier een Engelstalig forum, maar daar kwam niemand meer, dus hebben we die maar gearchiveerd.
Daarnaast hopen we allemaal weer eens op Europese wedstrijden, maar tot nu toe lukt dat alleen in oefenwedstrijden

- Trevorp
- Invaller
Inmiddels al weer zo'n 12 jaar gelden, onze laatste officiële Europese wedstrijd. Ik zou het de jongere supporters ook echt gunnen om die vibe eens mee te mogen maken. Helaas zie ik het met de huidige selectie niet echt gebeuren, maar ik laat me heel graag verrassen.