De club heeft geen glazen bol.....
Moderators: Beheerders, Fanmasters
ik zou het voor de zekerheid maar doen. Kost niks, en ben je zeker van dat je een ticket kunt bemachtigen.rodioncamataru schreef: ↑28-06-2025 15:13 Deze wist ik inderdaad, maar iets anders: Is een uitregistratie ook nodig voor de wedstrijd tegen QPR?
Weet iemand toevallig ook of er een livestream is? Zit aan de andere kant van de wereld op het moment
Op de website van sc Heerenveen staat nu informatie met betrekking tot de wedstrijd tegen QPR.
Ik vond het middenveld het eerste gedeelte van de wedstrijd niet goed staan. Met name bij balverlies en in de omschakeling leek het positioneel nergens op. Dat gold eigenlijk voor alle drie middenvelders Brouwers, van Overeem en Jansen. Waarbij wel opviel dat Kai Jansen echt moeite had met het hogere niveau dan hij normaal gewend is. Vente en Trenskow vond ik 'vlak' spelen. Rivera kon mij van de voorhoede-spelers nog het beste bekoren. Echt tegenvallend vond ik Hall, ook al deed hij kort mee, en Willemsen. Wat mij betreft was Noppert de slechtste op het veld.
We proberen Andries al een jaar te laten gaan, maar geen club die hem wil hebben. Deze situatie is wel zuur voor Klaverboer, als Noppert het goed doet dan wordt hij tweede keeper achter Noppert en als Noppert het slecht doet dan komt er nóg een goede keeper bij.Demster schreef: ↑04-07-2025 08:31 Het vertrouwen dat een eerste keeper moet uitstralen, ontbreekt momenteel te vaak bij Andries. Zijn inschattingen bij het uitkomen zijn al langer een zwakke plek, bijvoorbeeld Quick Boys in de beker en ook weer gisteren. Natuurlijk heeft hij meer goodwill omdat hij hier uit de omgeving komt maar elke andere keeper die dit niveau laat zien stond al maanden op Transferroom.
Als het aan mij ligt dan halen we een eerste keeper en proberen we, met pijn in het hart, Andries te laten gaan en Klaverboer 2e keeper maken.