Keepers (geruchten in de media)

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

igo
Invaller

Re: Keepers (geruchten in de media)

Bericht door igo »

LC meldt het ook al, zal hem dan wel worden. Prima keuze vind ik. Heeft de nodige ervaring.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Voetbal InternationaI: Van der Hart tekent voor twee jaar bij Heerenveen

Mickey van der Hart (29) is op weg naar sc Heerenveen. De doelman gaat in Friesland een tweejarig contract tekenen.

Van der Hart is de opvolger van de eerder vertrokken Xavier Mous en wordt dus de stand-in van eerste doelman Andries Noppert. Van der Hart komt over van FC Emmen, waar zijn contract afliep. Daarom hoeft Heerenveen geen transfersom voor hem te betalen.

Van der Hart genoot zijn opleiding bij Ajax en vertrok in de zomer van 2014 naar Go Ahead Eagles, daarna waren PEC Zwolle, Lech Poznan en FC Emmen zijn clubs. Bij de Eredivisie-degradant keepte hij het afgelopen jaar 32 wedstrijden.
https://www.vi.nl/nieuws/van-der-hart-t ... heerenveen
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler

Bericht door Kaz_SCH »

Gejat van X: Logisch, na Mous komt Mickey :lol:
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Met doorlopende contracten van Noppert en Van der Hart zie ik weinig reden om hier een gerucht van te maken, maar wellicht voor de toekomst interessant om genoemd te hebben: FC Groningen-doeman Hidde Jurjus was zondag in het Abe Lenstra Stadion bij het duel met Utrecht.

In het verleden is Jurjus (30) wel vaker aan ons gelinkt maar nooit echt concreet als ik het goed heb. Zijn contract bij Groningen loopt nog tot 2025 trouwens, dus ook vanuit dat oogpunt daar weinig reden voor speculatie.
Ralt
Bankzitter

Bericht door Ralt »

Noppert naar Ajax volgens transferwatch.nl. Gorter komt naar Heerenveen.
Crash
Superster

Bericht door Crash »

Maar wel beide op huurbasis voor één seizoen. Heerenveen zit met Noppert in zijn maag en Ajax zal graag zien dat talent Gorter minuten gaat maken in de Eredivisie. Het lijkt een win-win, mits Heerenveen maar meedeelt in toekomstige verkoopopbrengsten voor Gorter.
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Crash schreef: 21-08-2024 12:12 Maar wel beide op huurbasis voor één seizoen. Heerenveen zit met Noppert in zijn maag en Ajax zal graag zien dat talent Gorter minuten gaat maken in de Eredivisie. Het lijkt een win-win, mits Heerenveen maar meedeelt in toekomstige verkoopopbrengsten voor Gorter.
In mijn ogen moet Noppert gewoon vechten voor zijn plek i.p.v. gelijk willen vertrekken als het even tegen zit.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon

Bericht door Feanfan 1 »

Met het opbouwen van Van Persie hoeft hij niet te vechten, want hij kan niet meevoetballen
Geef Noppert groot gelijk. Of het nu ajax, Turkije of Oezbekistan is
Sido1920
Jeugdspeler

Bericht door Sido1920 »

Feanfan 1 schreef: 21-08-2024 15:06 Met het opbouwen van Van Persie hoeft hij niet te vechten, want hij kan niet meevoetballen
Geef Noppert groot gelijk. Of het nu ajax, Turkije of Oezbekistan is
Als dat opbouwen blijkt niet te werken na 10 wedstrijden, kan het maar zo zijn dat Noppert gewoon weer keept. Aangezien onze verdedigers ook niet de beste voetballers zijn zou dat zomaar kunnen gebeuren.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Gerucht van een paar weken terug. Inmiddels hebben ze de eerste doelman van Dordrecht gehaald als derde keeper, wat de weg vrij maakt om Andreev te verhuren.

https://www.feanonline.nl/van-persie-en ... informeerd.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Gaat niet gebeuren. Als Noppert vertrekt halen ze een keeper die er direct staat en in principe beter is dan Van der Hart. Andreev is een groot talent maar daar gaan we niet op gokken. Zat zelf eerder aan Joel Drommel te denken en dan uiteraard huren. Een tijdelijke oplossing wellicht maar ik weet anders op korte termijn niet een transfervrije optie te noemen. In de zomer komen wel weer andere opties vrij.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zat even door lijstje te gaan met Eredivisie-spelers die komende zomer transfervrij zijn. Een interessante optie: Nordin Bakker (27 jaar, Almere City). Ervan uitgaande dat Noppert blijft, zou hij dan met Noppert moeten gaan strijden om plekje onder de lat. Niet alle keepers durven dat aan, weten we inmiddels van Jay Gorter. Maar voor hem toch een mooie stap van Almere. Hansma kent hem goed. Eentje om in de gaten te houden.

Mocht er concrete interesse komen voor Noppert in de zomer (en hij vertrekt daadwerkelijk), dan zullen ze twee goede keepers willen. Ik weet dat er o.a. in Noorwegen, België en Slowakije is gekeken naar een aantal opties.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Marça schreef: 18-04-2025 10:18 Zat even door lijstje te gaan met Eredivisie-spelers die komende zomer transfervrij zijn. Een interessante optie: Nordin Bakker (27 jaar, Almere City). Ervan uitgaande dat Noppert blijft, zou hij dan met Noppert moeten gaan strijden om plekje onder de lat. Niet alle keepers durven dat aan, weten we inmiddels van Jay Gorter. Maar voor hem toch een mooie stap van Almere. Hansma kent hem goed. Eentje om in de gaten te houden.

Mocht er concrete interesse komen voor Noppert in de zomer (en hij vertrekt daadwerkelijk), dan zullen ze twee goede keepers willen. Ik weet dat er o.a. in Noorwegen, België en Slowakije is gekeken naar een aantal opties.

Idd Bakker goede keus. Beter dan Noppert in mijn optiek. Buitenlandse keepers zou ik niet snel aan beginnen dat werkt lastig in de communicatie
CJunior
Nieuw talent

Bericht door CJunior »

zweed1 schreef: 18-04-2025 12:10 Idd Bakker goede keus. Beter dan Noppert in mijn optiek. Buitenlandse keepers zou ik niet snel aan beginnen dat werkt lastig in de communicatie
Tenzij het een Noor is die met Braude en Hopland medelanders heeft. Dan weten we direct wat de nationaliteit is van onze nieuwe linksback ;-)
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Die keeper van Volendam lijkt mij een interessante optie. Was geloof ik al eerder interesse voor.
Otsje P
Verified
Forumicoon

Bericht door Otsje P »

SuperFrysk schreef: 18-04-2025 13:02 Die keeper van Volendam lijkt mij een interessante optie. Was geloof ik al eerder interesse voor.
Ja, dat lijkt me inderdaad een goede. Vrees echter dat die al niet meer haalbaar is. Heeft een bizarre lange trap trouwens. Heeft de juiste uitstraling voor een keeper.

Moet wel bekennen dat ik zelden grote stukken van Volendam haar wedstrijden zie en dus slechts op kleine dingen af ga.
hhage
Wereldspeler

Bericht door hhage »

zweed1 schreef: 18-04-2025 12:10 Idd Bakker goede keus. Beter dan Noppert in mijn optiek. Buitenlandse keepers zou ik niet snel aan beginnen dat werkt lastig in de communicatie
Tegen ons vond ik hem al niet sterk, en vandaag tegen Eagles had hij ook een ketser, maar werd hij gered door de scheidsrechter
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

De keeper van Den Bosch is een goede, Van de Merbel was vorig jaar ook al goed voor NAC in de Play offs.

Blijven volgen want dan Bosch krijgt het zwaar in de volgende ronde.
Ebiede
Verified
Forumicoon

Bericht door Ebiede »

Kan dit topic en ook de andere weer gebruikt worden voor de echte geruchten met bronvermelding @mods? Het namedropping topic maar gebruiken voor wat we graag willen.
Spijt heb je morgen maar!
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ebiede schreef: 17-05-2025 09:46 Kan dit topic en ook de andere weer gebruikt worden voor de echte geruchten met bronvermelding @mods? Het namedropping topic maar gebruiken voor wat we graag willen.
Goede opmerking, zie dat ik hierboven zelf in de 'fout' ben gegaan met de opmerking over Nordin Bakker. Laten we dit topic inderdaad gebruiken voor geruchten in de media en het Schaduwelftal (namedropping/suggesties) voor waarvoor het bedoeld is. 👍
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Zou deze aankoop te maken kunnen hebben met het feit dat Klaverboer nog niet heeft verlengd? Of was dit gewoon een buitenkansje die je als sc Heerenveen niet kon laten lopen.
SuperFrysk
Wereldspeler

Bericht door SuperFrysk »

Dit lijkt me niet direct een tweede keeper, zou eerder de derde keeper zijn als die al bij het eerste elftal zou komen.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Ik denk niet eens derde keeper, lijkt me meer voor O19 of O21 gehaald te zijn.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Alle linies nu redelijk op orde, maar ik zie nog wel graag een betrouwbare doelman komen. Ik dacht dat wij daar ook een mutatie zouden krijgen.
Muertos
Nieuw talent

Bericht door Muertos »

De vraag was of er een ervaren tweede keeper nodig was of Klaverboer de kans te geven. Volgens mij is de keuze op optie 2 gevallen.
zweed1
Wereldspeler

Bericht door zweed1 »

Muertos schreef: 23-06-2025 08:54 De vraag was of er een ervaren tweede keeper nodig was of Klaverboer de kans te geven. Volgens mij is de keuze op optie 2 gevallen.
Ik dacht begrepen te hebben dat ze een ervaren concurrent zochten voor Noppert echt een degelijke doelman. Noppert maakt teveel fouten in mijn optiek.
Abenello
Selectiespeler

Bericht door Abenello »

Klaverboer krijgt de kans in de voorbereiding. Aan de hand daarvan wordt er een tweede of derde keeper gehaald.
badfrisianboy
Verified
Wereldspeler

Bericht door badfrisianboy »

Abenello schreef: 23-06-2025 09:52 Klaverboer krijgt de kans in de voorbereiding. Aan de hand daarvan wordt er een tweede of derde keeper gehaald.
Ik hoop nog altijd dat er gekeken wordt naar een goede eerste keeper. Als Noppert zo blijft 'presteren' als de laatste jaren dan wat mij betreft graag een nieuwe eerste keeper of anders Klaverboer maar de kans geven als eerste keeper. Op de eerste training direct al weer nonchalant in het afsluitende trainingspartijtje.
Marça
Verified
Superster
Contacteer:

Bericht door Marça »

Zo te lezen ben ik een van de weinige fans die Noppert nog heeft. Ik vind dat hij in de laatste fase van het seizoen prima heeft gekeept en het vertrouwen verdient het komende seizoen. Natuurlijk had hij bij bepaalde tegengoals dingen beter kunnen doen, maar hij heeft met een aantal reddingen ook zeker een aantal goals voorkomen met die uitschuifbenen van hem.

Voor een club als Heerenveen is Noppert een prima keeper - en zeker een jongen uit de omgeving die hier in het eerste elftal keept, moeten we koesteren. Evenals Klaverboer, die hem hopelijk over een tijdje kan opvolgen. Al zou dat wel een unicum zijn; een keeper uit de eigen jeugd die doorbreekt.
Trevorp
Invaller

Bericht door Trevorp »

Marça schreef: 23-06-2025 10:15 Zo te lezen ben ik een van de weinige fans die Noppert nog heeft. Ik vind dat hij in de laatste fase van het seizoen prima heeft gekeept en het vertrouwen verdient het komende seizoen. Natuurlijk had hij bij bepaalde tegengoals dingen beter kunnen doen, maar hij heeft met een aantal reddingen ook zeker een aantal goals voorkomen met die uitschuifbenen van hem.

Voor een club als Heerenveen is Noppert een prima keeper - en zeker een jongen uit de omgeving die hier in het eerste elftal keept, moeten we koesteren. Evenals Klaverboer, die hem hopelijk over een tijdje kan opvolgen. Al zou dat wel een unicum zijn; een keeper uit de eigen jeugd die doorbreekt.

Zijn wie die twee fans :D ?

Ik heb het iig helemaal met je eens hoor, mooi vertrouwen geven en gunnen. Prima keeper voor ons.
Plaats reactie