Hij lijkt mij het type ödegaard waar over werd gesproken door Veldman en Hansma.
Zou interessant kunnen zijn als we hem permanent over kunnen nemen. Huren van Twente lijkt mij niet wenselijk.
Aanvallers (geruchten in de media)
Moderators: Beheerders, Fanmasters
-
- Basisspeler
-
Marça Verified
- Superster
- Contacteer:
Re: Aanvallers (geruchten in de media)
Past inderdaad goed in het 'profiel-Ødegaard'!
Taha heeft nog een contract tot 2027 en Twente heeft twee jaar terug nog 1,2 miljoen euro voor hem betaald. Huren lijkt me inderdaad niet wenselijk, maar tegelijkertijd wel aannemelijker. Heeft bij Twente in eerste seizoen ook veel gespeeld (als invaller) en afgelopen seizoen grootste deel gemist vanwege een scheenblessure. In slotfase van het seizoen wel weer gespeeld, dus het vertrouwen is daar zeker nog wel in hem.
Taha heeft nog een contract tot 2027 en Twente heeft twee jaar terug nog 1,2 miljoen euro voor hem betaald. Huren lijkt me inderdaad niet wenselijk, maar tegelijkertijd wel aannemelijker. Heeft bij Twente in eerste seizoen ook veel gespeeld (als invaller) en afgelopen seizoen grootste deel gemist vanwege een scheenblessure. In slotfase van het seizoen wel weer gespeeld, dus het vertrouwen is daar zeker nog wel in hem.
-
- Wereldspeler
Lijkt me een goede optie, liever geen huur maar wel handig dat die jongen op 10 kan maar ook op de vleugels. Wellicht met optie tot koop?
-
AMDJ Verified
- Beheerder
Heb mijn twijfels of we hier beter van gaan worden, veel Twente fans zien hem ook graag vertrekken. Zie niet in waarom hij bij ons opeens wel goed zou gaan spelen, zeker na de zware blessure die hij heeft gehad.
Ook wat PEC fans gevraagd en die zijn ook niet direct heel gecharmeerd van hem. Taha heeft eigenlijk ook maar 1 goed jaar gedraaid in de KKD bij een PEC dat daar hoog eindigde.
Ook wat PEC fans gevraagd en die zijn ook niet direct heel gecharmeerd van hem. Taha heeft eigenlijk ook maar 1 goed jaar gedraaid in de KKD bij een PEC dat daar hoog eindigde.
-
Verified
- Beheerder
Ben niet enthousiast over alweer een speler die pas net uit een blessure komt en op de 2de rang staat bij Twente.
Heerenveen fan in Leiden
-
- Wereldspeler
Ik denk dat hij niet gezien word als basisspeler voor Linksbuiten/10 positie. Daar hebben we Smans en zal er een linksbuiten aangetrokken worden. Taha is dan een speler die op beide posities uit de voeten kan, maar niet eerste optie is.
-
- Forumicoon
Ik hoorde iets over Maikey Houwaart, hij speelde voorheen bij ADO, iemand daar iets van meegekregen?
-
- Basisspeler
Mocht het zo zijn dan zal het in eerste instantie voor het -21 team zijn lijkt mij.